XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 10:39, 21.04.2017
#47
Napisano 11:51, 21.04.2017
ja już sam nie wiem co mam teraz zrobić znowu ryzykowac 555? zapewniam Was że montaż był właściwy bo u mnie przy aucie rzeznik nie ma prawa nic dotknąć... teraz założe CTR w woli sprawdzenia ale przy wymianie oleju bym coś innego już zapodał - oem czy 555 ? sam niewiem co robic...
Użytkownik Talar edytował ten post 12:41, 21.04.2017
#48
Napisano 22:01, 21.04.2017
555 czy CTR to podobna polka. Nie wazne co z nich zalozysz, wazne zeby monitorowac te sworznie co pewien czas. Co moge powiedziec o 555 to ze jeden dostal luzow po okolo poltora roku uzytkowania, no ale jednak sie nie wypial. Aktualnie uzytkuje 3x555, w dwoch hondziawach. W jednej mam jeszcze oryginalny na lewej stronie, z drugiej 555. Przebieg okolo 250k. W drugiej ktora jezdze duzo mniej siedza 555 juz od 4 lat. Wiec tak wyglada moja statystyka.
#49
Napisano 10:07, 22.04.2017
Czy w VIII generacji Accorda sworznie są tak samo zaprojektowane jak w poprzednich generacjach ?
Tzn czy też te sworznie są "rozrywane" ?
Była: Honda Accord 1.6 LS Moje Acco CG7
Jest: Honda Accord 2.0 Sport
#50
Napisano 11:49, 22.04.2017
Tak, konstrukcja jest identyczna.Czy w VIII generacji Accorda sworznie są tak samo zaprojektowane jak w poprzednich generacjach ?
Tzn czy też te sworznie są "rozrywane" ?
#51
Napisano 12:13, 22.04.2017
#52
Napisano 08:03, 23.04.2017
555 sworzeń wyjęty. Guma cała chociaż sparciałą i patrząc na nią nie wróże jej więcej niż 40 tyś. Nawet gdyby smaru bylo duzo wiecej. Moze byla mikro dziurka i woda sie dostala.
Rozebralem drugi sworzen i smaru bylo duzo i oznak zacierania brak.
Użytkownik Talar edytował ten post 15:12, 23.04.2017
#53
Napisano 10:56, 23.04.2017
Już przestańmy takie herezje pisać, że sworznie 555 nie mają smaru. Chyba, że mechanik przed montażem go usunął. Fotki sworzni 555 do m in. acco 7, civic VI. Czasem się zdarzy , że smar jest niedokładnie zaaplikowany, tzn na osłonie od wewnątrz a nie w miejscu samego trzpienia, ale to przy montażu zawsze można poprawić. Niektórzy tez dodają " swojego smaru" widziałem jak np używali mobil XHP 222 lub arctic green grease AGG2 ale to nie jest tak, że można sobie użyć dowolnego smaru bo januszowi się wydaje, że tak jest lepiej. Musi być odpowiedni bo inaczej tylko zaszkodzimy. A jako ciekawostka sworzeń "po sekcji" z civic EJ9 po 19 latach ( niestety nie da się dodać więcej zdjęć z powodu śmiesznego limitu na forum 500kb)
Załączone pliki
#54
Napisano 13:17, 23.04.2017
nikt nie pisze że nie było. Napisałem, że nawet gdyby było więcej to i tak by nic nie zmieniło bo poprostu guma była zbyt sparciala jak na swój przebieg i tamtędy się pewnie woda dostawała i spowodowała to że już dobrze nie była ta kulka smarowana i zaczęła się wycierać... drugi po rozebraniu był ok ale guma też już nieciekawa...
https://www.youtube....h?v=dSELQ9iZG7o
to normalne aby po roku tak to wygladało po zgieciu?
Użytkownik Talar edytował ten post 13:26, 23.04.2017
#55
Napisano 14:49, 23.04.2017
nikt nie pisze że nie było. Napisałem, że nawet gdyby było więcej to i tak by nic nie zmieniło bo poprostu guma była zbyt sparciala jak na swój przebieg i tamtędy się pewnie woda dostawała i spowodowała to że już dobrze nie była ta kulka smarowana i zaczęła się wycierać... drugi po rozebraniu był ok ale guma też już nieciekawa...
https://www.youtube....h?v=dSELQ9iZG7o
to normalne aby po roku tak to wygladało po zgieciu?
nie nie jest to normalne niekiedy oem po 15 latach ma lepsza gume niz to ;d Widziałem sworznie CTR po 5 latach gumka była nie naruszona.
Użytkownik Troy edytował ten post 14:49, 23.04.2017
#56
Napisano 15:08, 23.04.2017
no u mnie tak wyglądała ta guma na jednym i na drugim ale ten co się zacierał to już miał wodę w środku...
dla mnie temat zamknięty. 555 pewnie jest najlepszym zamiennikiem jaki jest dostępny razem z ctr ale są przypadki jak u mnie więc trzeba to poprostu kontrolować.
Użytkownik Talar edytował ten post 15:15, 23.04.2017
#57
Napisano 19:42, 23.04.2017
Czyli ewidentnie wina osłony skoro znalazła się tam woda. Która by zniszczyła każdy sworzeń nawet musashi. Tylko kwestia dlaczego puściła wodę. A czy osłona gumowa była przy montażu nowego sworznia zdejmowana i ponownie montowana? Bo ją też można źle założyć. W sensie takim, że trzeba przy zakładaniu usunąć z niej powietrze. Inaczej będzie działać jak balon. Druga sprawa mogli w warsztacie np przy montażu polewać gniazdo czymś typu wd40 i zalali też osłonę. Przez to spękania. Trochę OT. A jako ciekawostkę co do jakości gumy wrzucę foto. Jest to wytwór firmy kraft. Wiedziałem, że jest to najtańsze gunwo, ale tylko to było od ręki, a że do starego strucla ( nie do hondy) to kupiłem z ciekawości. Jest to guma z łącznika stabilizatora po 10 miesiącach eksploatacji. Gdybym sam tego nie montował to bym, nie uwierzył. Kpina, że coś takiego produkują i sprzedają jako część zamienna. Delikatnie mówiąc nie rekomenduje innym zakupu produktów tej firmy. Dla mnie wygląda jakby przeleżała z 10 lat w ziemi
Załączone pliki
#58
Napisano 11:56, 24.04.2017
montaż był właśnie na sucho, ale guma była zdejmowana aby smar rozprowadzić, zawsze tak robie (teraz w CTR też) nie zrobił się z tego żaden balon itp... ale kto wie-może wina montażu, może słąbej części, może pecha
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, piszczenie, koło
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych