Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Niepokojący dzwięk w kole (Film)

VII piszczenie koło

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
57 odpowiedzi w tym temacie

#46 sebasto

sebasto
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:0,5 w porywach do 0,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:39, 21.04.2017

Trzeba sworzenie traktować jak olej. Wymiana raz w roku.. A najkorzystniej chyba kupič w aso ze zwrotnicą... Ja po pięciu wymianach rok w rok tak bym teraz zrobił. Fabryczne spasowanie i spokój na ponad 100k... za zamienniki i tak tyle samo wydamy
  • 0

#47 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:51, 21.04.2017

ja już sam nie wiem co mam teraz zrobić ?? znowu ryzykowac 555? zapewniam Was że montaż był właściwy bo u mnie przy aucie rzeznik nie ma prawa nic dotknąć...  teraz założe CTR w woli sprawdzenia ale przy wymianie oleju bym coś innego już zapodał - oem czy 555 ??? sam niewiem co robic...


Użytkownik Talar edytował ten post 12:41, 21.04.2017

  • 0

#48 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:01, 21.04.2017

555 czy CTR to podobna polka. Nie wazne co z nich zalozysz, wazne zeby monitorowac te sworznie co pewien czas. Co moge powiedziec o 555 to ze jeden dostal luzow po okolo poltora roku uzytkowania, no ale jednak sie nie wypial. Aktualnie uzytkuje 3x555, w dwoch hondziawach. W jednej mam jeszcze oryginalny na lewej stronie, z drugiej 555. Przebieg okolo 250k. W drugiej ktora jezdze duzo mniej siedza 555 juz od 4 lat. Wiec tak wyglada moja statystyka.


  • 0

#49 ZENek

ZENek
  • Forumowicz
  • 214 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała, Żywiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:07, 22.04.2017

Czy w VIII generacji Accorda sworznie są tak samo zaprojektowane jak w poprzednich generacjach ?

Tzn czy też te sworznie są "rozrywane" ?


  • 0

Była: Honda Accord 1.6 LS   Moje Acco CG7

Jest: Honda Accord 2.0 Sport


#50 Haparts

Haparts
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Paliwo:PB
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:49, 22.04.2017

Czy w VIII generacji Accorda sworznie są tak samo zaprojektowane jak w poprzednich generacjach ?
Tzn czy też te sworznie są "rozrywane" ?

Tak, konstrukcja jest identyczna.
  • 0

#51 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:13, 22.04.2017

Konstrukcja w acco jest taka napewno od IV gen .
  • 0
                       

#52 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:03, 23.04.2017

555 sworzeń wyjęty. Guma cała chociaż sparciałą i patrząc na nią nie wróże jej więcej niż 40 tyś. Nawet gdyby smaru bylo duzo wiecej. Moze byla mikro dziurka i woda sie dostala.

Rozebralem drugi sworzen i smaru bylo duzo i oznak zacierania brak.


Użytkownik Talar edytował ten post 15:12, 23.04.2017

  • 0

#53 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 328 postów
  • Skąd:Poznań, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:56, 23.04.2017

Już przestańmy takie herezje pisać, że sworznie  555 nie mają smaru. Chyba, że mechanik przed montażem go usunął. Fotki sworzni  555 do  m in. acco 7,  civic VI. Czasem się zdarzy , że smar jest niedokładnie zaaplikowany, tzn na osłonie od wewnątrz a nie w miejscu samego trzpienia, ale to przy montażu zawsze można poprawić. Niektórzy tez dodają " swojego smaru" widziałem jak np używali  mobil XHP 222   lub arctic  green  grease AGG2   ale to nie jest tak, że można sobie użyć dowolnego smaru bo januszowi się wydaje, że tak jest lepiej. Musi być odpowiedni bo inaczej tylko zaszkodzimy. A jako ciekawostka sworzeń "po sekcji" z civic EJ9 po 19 latach ( niestety nie da się dodać  więcej zdjęć z powodu śmiesznego limitu na forum 500kb)

 

Załączone pliki


  • 0

#54 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:17, 23.04.2017

nikt nie pisze że nie było. Napisałem, że nawet gdyby było więcej to i tak by nic nie zmieniło bo poprostu guma była zbyt sparciala jak na swój przebieg i tamtędy się pewnie woda dostawała i spowodowała to że już dobrze nie była ta kulka smarowana i zaczęła się wycierać... drugi po rozebraniu był ok ale guma też już nieciekawa...

https://www.youtube....h?v=dSELQ9iZG7o

 

images_thumb_1155556_800_800_resize.jpg

 

to normalne aby po roku tak to wygladało po zgieciu?


Użytkownik Talar edytował ten post 13:26, 23.04.2017

  • 0

#55 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:49, 23.04.2017

nikt nie pisze że nie było. Napisałem, że nawet gdyby było więcej to i tak by nic nie zmieniło bo poprostu guma była zbyt sparciala jak na swój przebieg i tamtędy się pewnie woda dostawała i spowodowała to że już dobrze nie była ta kulka smarowana i zaczęła się wycierać... drugi po rozebraniu był ok ale guma też już nieciekawa...

https://www.youtube....h?v=dSELQ9iZG7o

 

images_thumb_1155556_800_800_resize.jpg

 

to normalne aby po roku tak to wygladało po zgieciu?

nie nie jest to normalne niekiedy oem po 15 latach ma lepsza gume niz to ;d Widziałem sworznie CTR po 5 latach gumka była nie naruszona.


Użytkownik Troy edytował ten post 14:49, 23.04.2017

  • 0

#56 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:08, 23.04.2017

no u mnie tak wyglądała ta guma na jednym i na drugim ale ten co się zacierał to już miał wodę w środku...

images_thumb_1155557_800_800_resize.jpg

 

dla mnie temat zamknięty. 555 pewnie jest najlepszym zamiennikiem jaki jest dostępny razem z ctr ale są przypadki jak u mnie więc trzeba to poprostu kontrolować.


Użytkownik Talar edytował ten post 15:15, 23.04.2017

  • 0

#57 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 328 postów
  • Skąd:Poznań, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:42, 23.04.2017

Czyli ewidentnie wina osłony skoro znalazła się tam woda. Która by zniszczyła każdy sworzeń nawet musashi. Tylko kwestia dlaczego puściła wodę. A czy osłona gumowa  była przy montażu  nowego sworznia  zdejmowana i ponownie montowana? Bo ją też można źle założyć. W sensie takim, że trzeba przy zakładaniu usunąć z niej powietrze. Inaczej będzie działać jak balon. Druga sprawa mogli w warsztacie np przy montażu polewać gniazdo czymś typu wd40 i zalali też osłonę. Przez to spękania. Trochę  OT. A jako ciekawostkę co do jakości gumy wrzucę foto. Jest to wytwór  firmy kraft. Wiedziałem, że jest to najtańsze  gunwo, ale tylko to było od ręki, a że do starego strucla ( nie do hondy) to kupiłem z ciekawości. Jest to guma z łącznika stabilizatora po 10 miesiącach eksploatacji. Gdybym sam tego nie montował to bym, nie uwierzył. Kpina, że coś takiego produkują i sprzedają jako część zamienna. Delikatnie mówiąc nie rekomenduje innym zakupu produktów tej firmy. Dla mnie wygląda jakby przeleżała z 10 lat w ziemi :)

Załączone pliki


  • 0

#58 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:56, 24.04.2017

montaż był właśnie na sucho, ale guma była zdejmowana aby smar rozprowadzić, zawsze tak robie (teraz w CTR też) nie zrobił się z tego żaden balon itp... ale kto wie-może wina montażu, może słąbej części, może pecha :D


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, piszczenie, koło

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq