Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

spalanie oleju ,

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#31 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:59, 28.03.2017

Stosowałem coś podobnego czyli Xado antykoks - nic nie pomogło na branie oleju.


  • 0

#32 kijanek

kijanek
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Wittenbeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 30.03.2017

Będę w Polsce za 2 tygodnie to się umówię do jakiegoś mechanika


  • 0

#33 p-r-e-m-k-o

p-r-e-m-k-o
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive AUT
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:50, 07.03.2018

Witam,

 

czy ktoś z Was próbował wymienić kierunkowy zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej aby ograniczyć konsumpcję oleju ?

Na Youtube jest mnóstwo filmików z Hondą Accord w roli głównej np: Honda Accord PCV Valve Replacement - Burning Oil Fix - wskazujących, że wymiana zaworka usuwa problem konsumpcji oleju.

 

Czy ten zabieg działa w naszych Hondach ?


  • 0

#34 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 08:33, 16.03.2018

Parę lat temu postanowiłem sam naprawić mojego civica EU7 z silnikiem 1,4 z lpg, brał 1,5 l oleju na 1000, na liczniku przebieg 200 tyś. km. Kupiłem pierścienie(RIK), uszczelniacze (OEM) i zestaw uszczelek corteco, narzędzia niezbędne do wykonania czynności wraz z płynami i zmieściłem się w 1400 zł.. Głowica była w idealnym stanie, wystarczyło tylko wyczyścić nagar, panewki jak nowe, czopy wału to samo. Obecnie zakupiona przezemnie accord CU1 180 tyś km coś bierze ale jeszcze nie wiem ile bo mam ją od tygodnia a bardzo mało jeździłem. Dowiadywałem się wstępnie o cenę pierścieni nominalnych z japoni  RIK 225 zł uszczelniacze SUPERTECH 140 zł więc myślę że jak ktoś ma trochę wiedzy, kanał i umiejętności manualne to ogarnie tę naprawę bo remontem nazwać tego nie można. Dałem głowice do planowania koszt 50 zł. Pierścienie też były w idealnym stanie oprócz olejowych które się skleiły z tłokiem, czyli je przegrzałem. W momencie stwierdzenie przezemnie zapieczonych pierścieni olejowych stan oleju był prawie na minimum po bardzo ostrej jeździe z Krakowa do Gdańska. W d serii niski stan oleju już poniżej 3/4 stanu powoduje że olejowe szybciej tracą sprężystość. Myślę że w r serii jest podobnie. Jeżeli kotoś dolewa olej tylko w momencie zapalenia się kontrolki check oil level to wówczas szybciej silnik będzie coraz więcej brał oleju.


Użytkownik gkill edytował ten post 09:51, 16.03.2018

  • 0

#35 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 13:09, 16.03.2018

Panowie ja swojego accorda cu1 zakupiłem tydzień temu w aso nova w Bydgoszczy. Przed zakupem wyświetlono mi z komputera historię co tam było robione. Po wykonaniu przelewu dostałem całą wydrukowaną historię i okazało się że ostatnia usterka zgłoszona przez poprzedniego właścicela to spalanie oleju 1l na 2000 km. Do tej pory zrobiłem 300 km bardzo spokojnej jazdy na niskich obrotach i zeszło 3mm na bagnecie więc myślę że jak bym bardziej dynamicznie jechał to spalanie by przekroczyło 1l na 1000 km. Pewnie z aso nic nie wskóram? Przecież sprzedali mi auto co bierze 1l na 2000 km i to okazało się kłamstwem bo bierze 1l na 800 km. Mogę coś wywalczyć z aso?


  • 0

#36 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 18:06, 16.03.2018

Próbuj. Bez papugi może się nie obejść

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#37 Tony1983

Tony1983
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Przemysl
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156km
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:47, 16.03.2018

Panowie ja swojego accorda cu1 zakupiłem tydzień temu w aso nova w Bydgoszczy. Przed zakupem wyświetlono mi z komputera historię co tam było robione. Po wykonaniu przelewu dostałem całą wydrukowaną historię i okazało się że ostatnia usterka zgłoszona przez poprzedniego właścicela to spalanie oleju 1l na 2000 km. Do tej pory zrobiłem 300 km bardzo spokojnej jazdy na niskich obrotach i zeszło 3mm na bagnecie więc myślę że jak bym bardziej dynamicznie jechał to spalanie by przekroczyło 1l na 1000 km. Pewnie z aso nic nie wskóram? Przecież sprzedali mi auto co bierze 1l na 2000 km i to okazało się kłamstwem bo bierze 1l na 800 km. Mogę coś wywalczyć z aso?


Na czym jeździ ?

LPG czy benzyna ?

Ile ma przejechane km ?
  • 0

#38 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:33, 17.03.2018

Auto od początku serwisowane w tym że aso, przebieg 180 tyś km. Samochód nigdy nie jeździł na lpg ale ja zamierzam założyć. Zmierzyłem ile spalił oleju i wyszło 400 ml/300 km co daje 1,34 l/1000 km. Na razie sam wystosowałem odpowiednie pismo listem poleconym za potwierdzeniem odbioru oraz tę samą treść wyślę e-mailem. Pozew jak będzie trzeba to przygotuje sam a papugę wezmę na sprawę sądową.


  • 0

#39 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:50, 17.03.2018

Negocjować nigdy nie zaszkodzi. Jeżeli reszta jest w porządku to silnik można ogarnąć. Są spece na forum.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#40 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 10:25, 28.03.2018

Pismo do ASO wysłałem. Liczyłem ile będzie mnie kosztowała ta naprawa i bez problemu zmieszczę się w 1000 zł. Więc chyba nie ma sensu iść do sądu?


  • 0

#41 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:27, 28.03.2018

Naprawa zbyt dużego poboru oleju do 1000 zł, co tam liczyłeś ?


Użytkownik Masterbb edytował ten post 10:28, 28.03.2018

  • 0

#42 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:11, 28.03.2018

Wymiana uszczelniaczy i pierścieni tłokowych:

pierścienie riken 225,00

uszczelniacze supertech 140,00

uszczelka pod głowicę victor reinz 130,00 zł

uszczelka kolektora wylotowego około 50,00 zł

uszczelka miski olejowej i kolektora ssącego - mam specjalną pastę CX 80 jak dirko elringa

płyn chłodniczy około 50 zł

olej silnikowy na dotarcie 50 zł(wystarczy orlen) na max 2000 tyś km a może nawet po 800 km bym wymienił

filtr oleju 15 zł

planowanie głowicy max 70 zł(w grę nie wchodzi frezowanie gniazd i wymiana zaworów czy prowadnic, nie ma takiej potrzeby, wiem bo naprawiałem po większym przebiegu d14z6 200 tyś km z czego 70 tyś km na lpg i silnik nie bierze oleju a przejechane od naprawy 70 tyś km na oleju 0w30 A3)

nafta 5l - 50 zł

Niezbędne narzędzia mam


  • 0

#43 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:40, 28.03.2018

Robocizna Ci odpada to zawsze sporo w kieszeni, natomiast te pierścienie to chyba trochę za mało policzone,

w większości tematów padała kwota ok 1000 zł   - http://www.accordklu...ki-accord-viii/


  • 0

#44 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 12:23, 28.03.2018

Pierścienie w jdm shop na zamówienie za Japoni cena kompletu na 4 tłoki 225,00

W civicu mam też rikena pierścienie z jdm shopa w podobnej cenie a silnik był docierany wg motomana na ostro i jest zajebiście bo na lpg nie bierze oleju w ogóle, może z 1mm na 12000 km.


Użytkownik gkill edytował ten post 12:25, 28.03.2018

  • 0

#45 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:26, 28.03.2018

Nie znam się i niezagłębiałem w temat ale tanio coś te pierścienie... jak za komplet ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:26, 28.03.2018

  • 0
                       





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq