Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Błąd silnika P0420

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 kijanek

kijanek
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Wittenbeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:45, 27.03.2017

Witam,

mam taki problem od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold
(Bank 1) możecie doradzić co to jest ? i jak się tego pozbyć?


  • 0

#2 arek1

arek1
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:zachodniopomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:00, 27.03.2017

Wg instrukcji jest to błąd wynikający z obniżonego przepływu gazów w katalizatorze. Różne mogą być przyczyny. Między innymi złej jakości paliwo. Jest cała procedura sprawdzenia, ale wymaga ona podłączenia do kompa. Także raczej wizyta w serwisie. 

Info z instrukcji od Acury TSX


  • 0

#3 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:53, 12.06.2017

Wyskakuje regularnie znika/pojawia się? Skasować można HDS albo zwykłym ELM. 

 

U mnie wyskoczył wczoraj chociaż podejrzewam mieszankę gazu lub splot kilku rzeczy które ostatnio robiłem w autku.

Czyszczenie przepustnicy + adaptacja , do tego wymiana świec a kilka dni temu po tym wszystkim korekta map gazu na ciut uboższe ale chyba przesadzili na szybko z mapami bo przed strojeniem LTFT były -7% a teraz idą w kierunku +10%. Wyskoczył sam P0420 (bez ubogo) ale z tego co już przeczytałem to akurat wyjątkowo zrobiłem ku temu świetne warunki. Wczoraj robiłem trasę ok 120 km 'pilotując' dostawczaka także stałą prędkość na LPG 70-90 km/h i ani mnie ani więcej .
Po przyjeździe już do celu po chwilowym postoju jazda w mieście 50 km/h ;) i w pewnym momencie przy niskich obrotach wyskoczył. Błąd skasowany HDS i jeżdżę dalej na LPG zobaczymy czy wyskoczy ponownie chociaż u mnie 70% miasto/30% trasa na zazwyczaj także obstawiam, że nie wyskoczy. W HDS jak temp kat osiąga ~600 stopni zapala się normalnie zielone światełko że sprawność katalizatora ok. Jak wyskoczy to jazda na PB i potem na regulację do gazownika trzeba będzie udać się ponownie :)


Użytkownik Masterbb edytował ten post 13:55, 12.06.2017

  • 0

#4 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:43, 12.06.2017

Czy ktos ma 8 gena elm plus torque i jest w stanie zrobic opcje test results test czujnikow o2 bo mam wrazenie ze kiedys mialem wszystko ma zielono a teraz mam dwa testy ktore sie nie skończyły/nie sa fail... tid $85 o2 bank 1 sensor 1 oraz tid $a1 catalyst monitor bank 1. Sonda w kacie dziala chyba jako bank 1 sensor 2 w zakresie ok 0-1v i ta dziala ok.

Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:24, 13.06.2017

Problem rozwiązany przynajmniej na tą chwilkę , mój mechanik powiedział żebym przełączył na PB i nie katował Hondy na 4/5 biegu przy 80 km/h .... dziś dostała trochę w palnik z 15 minutek na ekspresówce i czujniki odżyły wszystko na zielono ponownie, co się miało przedmuchać przepalić to się zrobiło ;)  sprawdzę ponownie na LPG czy nie wyskoczy bo prawdopodobnie gaz do korekty ;D


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq