Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Falowanie silnika 1200-1500 obr H22A7 - czy to uszczelka?

VI Falowanie silnika H22A7

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:20, 27.03.2017

Mam problem. Silnik na biegu jałowym faluje w przedziale 1200-1500 obr. Na zimnym normalnie wstaje na ssaniu i po osiągnięciu temu utrzymuje 1200 obr do momentu wkręcenia go wyżej. Na ciepłym odpala na razu na ok 1000-1200 i trzyma równo również do momentu gdy nie wkręce go wyżej.
Czy to uszczelka IAC? Czyściłem przepustnice, znalazłem również nieszczelny przewód wychodzący z IAC i wędrujący pod ssącym, ogarnąłem go.
Przeglądałem zawór i uszczelka wyglądała na całą.
Odłączyłem po kolei wszystkie czujniki i jedynie map sensor spowodował pogorszenie się stanu.
Po odłączeniu IAC sytuacja trochę się zmieniła gdyż silnik zaczął falować 1000-1200 obr z dużą częstotliwością.

Na koniec dodam że żaden błąd się nie świeci.

Do głowy przychodzi mi jedynie wymiana uszczelki. Jakieś podciśnienia na które powinienem zwrócić uwagę?
A i najważniejsze, problem pojawił się nagle.

Użytkownik Sysunia edytował ten post 12:27, 27.03.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Falowanie silnika H22A7

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq