Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

ABS bład 68

VII błąd 68 problem abs

Najlepsza odpowiedź ksiadzrobak , 18:34, 27.03.2017

siema

Bład 68 dotyczy czyujnika położenia pedułu hamula. Taki biały pod kieronicą przy pedale hamulca. Wyciągasz go. Rozbierasz (powoli bo wypadnie Ci sprężynka). Czyścisz styki papiekiem - przed czyszczeniem sprwdź czy nie masz wypalonych styków, zarówno te dwa duże jak i te dwa malutkie- jak rozbieżesz będziesz wiedział o co kaman. Jak wypalone to kup nowy- grosze. Jak poczyścisz to skladasz do kupy. Jak będziesz wkładał czujnik w uchwyt to pamietaj że pedału hamulca nie tykasz (to jest jego neutralne położenie tzw. zero. Wkładasz czujnik do momentu aż schowa sie taki "cycek" (jak przy ładowarce do zapalniczki albo wtyczki od CB). Jak się w całości schowa to przekręcasz.

Potem zwierasz piny 4 i 9 - kasujesz błędy.

Po skasowaniu błedów kalibrujesz VSA (10 sekund roboty).

Zarówno kalibracje jak i kasowanie błędów masz opisane w dziale diagnostyka.

Jak coś nie kumasz to pisz.

 

Całość nie zajmie Ci więcej jak 10 minut.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 silversurfer2.4

silversurfer2.4
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Żagań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:03, 26.03.2017

Witam,

 

Po diagnostyce spinaczem, kasowaniu błędów i kalibracji czujników mam błąd 68 - coś znalazłem że to "brake pedal position switch" - o co chodzi z tym ? :( To ten plastikowy "czujnik" który dociska pedał hamulca do wymiany ?


  • 0

.... tak to wygląda Ja i moja honda :)


#2 ksiadzrobak

ksiadzrobak
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:nibylandia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:34, 27.03.2017   Najlepsza odpowiedź

siema

Bład 68 dotyczy czyujnika położenia pedułu hamula. Taki biały pod kieronicą przy pedale hamulca. Wyciągasz go. Rozbierasz (powoli bo wypadnie Ci sprężynka). Czyścisz styki papiekiem - przed czyszczeniem sprwdź czy nie masz wypalonych styków, zarówno te dwa duże jak i te dwa malutkie- jak rozbieżesz będziesz wiedział o co kaman. Jak wypalone to kup nowy- grosze. Jak poczyścisz to skladasz do kupy. Jak będziesz wkładał czujnik w uchwyt to pamietaj że pedału hamulca nie tykasz (to jest jego neutralne położenie tzw. zero. Wkładasz czujnik do momentu aż schowa sie taki "cycek" (jak przy ładowarce do zapalniczki albo wtyczki od CB). Jak się w całości schowa to przekręcasz.

Potem zwierasz piny 4 i 9 - kasujesz błędy.

Po skasowaniu błedów kalibrujesz VSA (10 sekund roboty).

Zarówno kalibracje jak i kasowanie błędów masz opisane w dziale diagnostyka.

Jak coś nie kumasz to pisz.

 

Całość nie zajmie Ci więcej jak 10 minut.


Użytkownik ksiadzrobak edytował ten post 18:36, 27.03.2017

  • 0

#3 silversurfer2.4

silversurfer2.4
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Żagań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:32, 03.04.2017

Dzięki.

 

Na razie wygląda że jest ok. Styki było trochę czorne i może przez to co jakiś czas wyskakiwał błąd.

 

Pozdro


  • 0

.... tak to wygląda Ja i moja honda :)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, błąd 68, problem abs

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq