Jak wasze wrażenie z jazdy accordem 7 są? Chodzi głównie o zawieszenia, bo poszukuje auta, które dość dobrze się trzyma zakrętów.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 16:22, 26.03.2017
#2
Napisano 18:21, 26.03.2017
Wszystko zależy od tego co rozumiesz pod pojęciem 'dość dobrze trzyma zakrętów'?
Accord ma zawieszenie wielowahaczowe, więc z natury rzeczy powinien się lepiej prowadzić, ale żadna rajdówka to nie jest...
Pytanie podstawowe, zadane na początku - do czego Ci jest potrzebne to dobre trzymanie w zakrętach i co pod nim rozumiesz.
Pozdrawiam
Tomek
#3
Napisano 22:49, 26.03.2017
Hej
Wszystko zależy od tego co rozumiesz pod pojęciem 'dość dobrze trzyma zakrętów'?
Accord ma zawieszenie wielowahaczowe, więc z natury rzeczy powinien się lepiej prowadzić, ale żadna rajdówka to nie jest...
Pytanie podstawowe, zadane na początku - do czego Ci jest potrzebne to dobre trzymanie w zakrętach i co pod nim rozumiesz.
Pozdrawiam
Tomek
Wiesz do tej pory jeżdziłem passatem b5 z komfortowym zawiasem co za tym idzie dość duże wychyły na zakrętach i generalnie przy szybszej jeźdźie dosyć nie pewnie się prowadził.Dlatego z racji tego że lubię szybką jazdę wole twardszy zawias który lepiej trzyma.Oczywiście zdaję sobie sprawę że accord to nie wyścigówka ale słyszałem opinię że zawias podchodzi pod sport właściwości jezdne są bardzo dobre.
#4
Napisano 22:54, 26.03.2017
Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:54, 26.03.2017
#5
Napisano 06:09, 27.03.2017
Seryjny zawias moim zdaniem dobrze nie trzyma w zakrętach. Moim odczuciu buja. Szczególnie na mocnych zakrętach. Na gwincie isc troche lepiej ale i tak nie jest dla mnie perfekcyjnie. Ale każdy inaczej to odczuwa....
#6
Napisano 04:02, 28.03.2017
Tak jak Statom napisał - zależy od rozumienia "dobrego trzymania w zakrętach". Ja jeżdżąc na serii zimą na seryjnych felgach 6,5J i oponie 205/55/16 byłem w szoku bo przy wyższych prędkościach (np 140+) szczerze mówiąc na prostych odcinkach czułem się momentami niepewnie...teraz jak przyszło lato jest totalna zmiana - duuuużo lepiej (7,5J 225/40/18) i żadna prędkość nie straszna . Ale porównując prowadzenie w zakrętach do np Prelude Vgen no to jednak łatwo odczuć że accord to dupowóz a nie samochód torowy
Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5
#7
Napisano 13:10, 28.03.2017
Szczerze to już sam nie wiem jedni piszą że zawias jest za sztywny woleli by bardziej komfortowo więc jeśli jest sztywny to siłą rzeczy musi w miare trzymać zakręty.Tutaj piszecie że buja w właśnie tego bym chciał uniknąć bujania a jeśli buja to jest miękki to dziwne;d.
#8
Napisano 14:39, 28.03.2017
Hej
Jak ktoś na co dzień jeździ gokartem to Accordem może bujać... ja jeździłem różnymi autami i wg. mnie nawet na seryjnym zawiasie Accord całkiem nieźle trzyma się w zakrętach i wcale mocno nie przechyla, mało tego uważam, że zachowuje się bardzo pewnie i w sposób przewidywalny.
Wszystko kwestia do czego porównujemy Accorda. Jakiekolwiek porównanie z samochodem choćby pseudo-wyścigowym/torowym musi być niekorzystne dla Accorda i tutaj nie ma żadnych wątpliwości.
Najlepiej umów się z kimś z okolicy i sprawdź sam.
Pozdrawiam
Tomek
#9
Napisano 16:39, 28.03.2017
No i takiej odp oczekiwałem , żeby było jasne nie poszukuję auta które ma jakieś właściwości jezdne typowo sportowe, tylko zawieszenie w miarę stabilnego i które nie będzie się zachowywać jak tapczan przy trochę szybszych zakrętach, tylko tyle może dla niektórych aż.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych