XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 19:02, 24.03.2017
#2
Napisano 14:50, 06.04.2017
Gwiżdżenie pompy może sygnalizować koniec łożyska pompy, tzn że przy zimnym rozruchu silnika łożysko pracuje przez kilka sek na sucho i gwiżdże dopóki nie rozprowadzi smaru.
Może to też być pasek pompy, tyle, że wydawał by dźwięki cały czas.
Zielony płyn nie jest oryginalny, na co pompa jest wyczulona.
Podsumowując: skoro pompa gwiżdże i widać bąbelki w zbiorniczku to już kończy swoją karierę. A nie cieknie gdzieś?
#3
Napisano 18:38, 06.04.2017
https://youtu.be/GR5QN3A3rJ4
#4
Napisano 19:48, 06.04.2017
Gościu pokazuje co jest przyczyną bulgotania/ pienienia się płynu. Pienienie płynu = powietrze znajdujące się w pompie powoduje gwiżdżenie pompy. Wymiana oringów nie wpływa bezpośrednio na wyeliminowanie gwiżdżenia tylko na uszczelnienie całego układu, dzięki czemu powietrze nie wzburza płynu i pompa jest cichsza.
gdy odpalam auto oczywiście na zimnym silniku pompa gwizdze przez jakieś 10 do 20 sekund. Później problem ustaje.
Normalne gdy w układzie krążą bąbelki powietrza. Podczas postoju w pompie gromadzi się powietrze z wężyków i się zapowietrza, gdy odpalasz zasysa olej i wypycha powietrze do zbiorniczka a pompa cichnie.
Jak by nie była do końca odpowietrzona. Płyn się nie pienil ale widać delikatne pojedyncze bąbelki powietrza.
Dobrym tropem jest to co danielo333 wskazał: oringi na wężykach. Wymień i obserwuj, jeżeli dalej będzie się pieniło to zimmering lub uszczelniacz przy maglu.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych