Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

wibrująca kierownica

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 TomaszKasprzyk

TomaszKasprzyk
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 24.03.2017

Witam.
Pisałem już wcześniej o tym przypadku, lecz nikt nic sensownego mi nie odpisał, wiec ponawiam temat.
Kierownica wpada w wibracje podczas postoju i jazdy tak do prędkości 70 km/h.
Najlepiej obrazuje to film który nagrałem.
Link do filmu:
Proszę o pomoc.

Użytkownik TomaszKasprzyk edytował ten post 18:28, 24.03.2017

  • 0

#2 5150

5150
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Birmingham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:VIII
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:31, 25.03.2017

o cholera perpetuum mobile!

Sam jestem ciekaw co może to powodować ?


  • 0

#3 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:17, 25.03.2017

tak jakby układ hydrauliczny nie potrafił znaleźć położenia równowagi, tak jakby ten zawór w przekładni kierowniczej nie był w stanie zamknąć dopływu w jedną i drugą stronę i tak oscyluje, ale czym to może być spowodowane jedyne co przychodzi mi na myśl to jego wada. 


  • 0

#4 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 17:09, 25.03.2017

tak jakby układ hydrauliczny nie potrafił znaleźć położenia równowagi, tak jakby ten zawór w przekładni kierowniczej nie był w stanie zamknąć dopływu w jedną i drugą stronę i tak oscyluje, ale czym to może być spowodowane jedyne co przychodzi mi na myśl to jego wada.

Sory za może głupie pytanie, ale czy on napewno ma hydrauliczne a nie elektryczne wspomaganie?
  • 0

#5 skansen

skansen
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:06, 25.03.2017

Sory za może głupie pytanie, ale czy on napewno ma hydrauliczne a nie elektryczne wspomaganie?

W VIII jest elektryczne.


  • 0

#6 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 18:13, 25.03.2017

No właśnie. Czyli zawór w przekładni można wykluczyć. W tym wypadku może to być czujnik kąta skrętu naprzyklad. Tak czy inaczej bez demontażu i dokładnemu zbadaniu przekladni chyba się nie obędzie.
Albo na początek podłączyć kompa spróbować zrobić kalibracje układu wspomagania , jeżeli jest taka opcja...

Użytkownik vova777 edytował ten post 18:16, 25.03.2017

  • 0

#7 TomaszKasprzyk

TomaszKasprzyk
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 25.03.2017

Czy ktoś wie coś więcej o możliwości jakiejś kalibracji z poziomu elektroniki i komputera w tym modelu? Przymierzam się do kupna używanej maglownicy (200-500zł) i wymiany całej. Ktoś wyciągał to na wierzch. Z góry mam dostęp do śrub ale czy magiel wyjdzie górą, czy trzeba odkręcić dół (tzw. Sanki). Czy jest możliwość sprawdzenia używki przed zamontowaniem w jakim jest stanie mechanicznym? Dodam że na zgaszonym jak i na uruchomionym silniku słychać delikatne stuki, jakby luzy w maglu lub kolumnie kierowniczej. Czy maglownice we wszystkich wersjach ósemek są takie same, czy szukać konkretnie do 2.0 benzyna?
Dużo pytań ale przeglądałem forum i z takim przypadkiem się nie spotkałem.
Z góry dzięki
  • 0

#8 skansen

skansen
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:26, 26.03.2017

Najpierw zrobiłbym porządną diagnozę. U mnie kierownica trzęsła tylko w czasie jazdy przy ok. 70km/h. Usterka nie była łatwa do wykrycia (winny okazał się przegub). 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq