XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jaka stała prędkość maksymalna na LPG?
#1
Napisano 22:50, 22.03.2017
Mam Accorda VII 2.4 190KM i założyłem LPG BRC w najwyższej możliwej kofiguracji, i po przeczytaniu wielu artykułów z tego forum na temat maks stałej predkosci na autostradzie wywnioskowałem, ze nie powinno się jechac szybciej jak 150km/h ponieważ temp spalania gazu jest wyższa o około 25st C.
Planuje za tydzień przelecieć przez całe Niemcy, i chciałbym jechac 180-200km/h i czy to będzie "zabójstwo" dla mojego silnika patrząc na dlugodystansowo?
Jakie sÄ… Wasze opinie na ten temat ?
#2
Napisano 08:53, 23.03.2017
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#4
Napisano 10:08, 23.03.2017
Miałem w swojej 7 gen 2.4 instalacje BRC i na autostradach jeździłem właśnie z takim prędkościami jak piszesz. Przejechałem ponad 40 tys km i nic się nie działo. Nie wiem czy auto było strojone z sondą AFR bo auto już kupiłem z LPG.
#5
Napisano 10:21, 23.03.2017
Z dwóch użytkowników forum założyli w związku z tym czujnik temperatury oleju, to pokazywał przy takich prędkościach minimum 115st C na oleju.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#6
Napisano 16:58, 23.03.2017
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#7
Napisano 19:45, 23.03.2017
Ja nie mam co prawda gazu ,ale jeżdżę z UK do Pl autostradami i średnio cały czas trzymam 180,oczywiście tam gdzie jest to możliwe.
Czasami zdarza się jechać 200-220 dłuższy czas i nic z silnikiem się nie dzieje. Nawet oleju nie spalał więcej jak podczas codziennej eksploatacji (nawet mniej wyszło)
Tylko zauważyłem że do 180 spalanie jest akceptowalne a powyżej żre jak dzika . Więc trzeba się częściej na tankowania zatrzymywać i mija się to z celem,bo i tak tracę ten czas co nadrobiłem jadąc szybko.
#8
Napisano 21:25, 23.03.2017
Witam.
Mam Accorda VII 2.4 190KM i założyłem LPG BRC w najwyższej możliwej kofiguracji, i po przeczytaniu wielu artykułów z tego forum na temat maks stałej predkosci na autostradzie wywnioskowałem, ze nie powinno się jechac szybciej jak 150km/h ponieważ temp spalania gazu jest wyższa o około 25st C.
Planuje za tydzień przelecieć przez całe Niemcy, i chciałbym jechac 180-200km/h i czy to będzie "zabójstwo" dla mojego silnika patrząc na dlugodystansowo?
Jakie sÄ… Wasze opinie na ten temat ?
Nie wiem, jak jest z manualem, ale na podstawie tego, jakie są u mnie obroty w silniku 2.4 mogę tylko stwierdzić, że przy prędkości 160 km/h ze skrzynią automatyczną, obroty u mnie są około 3500 tys, a więc silnik nke jest jakoś specjalnie wysilony, przy 150 km/h są to obroty plus minus 3000 tys, więc też niewiele.
Mówię o jeździe autostradowej jesnostajnej.
Bardziej chyba chodzi o to, jakich obrotów się używa, a nie jaka jest prędkość. Będziesz jechał 80 km/h na niższym biegu, a będziesz miał np 4 lub 5 tys obrotów szykując się do wyprzedzania, itp, wtedy silnik ma bardziej krytyczne parametry pracy, robisz tak parę razy co dzień, i bardziej wyeksploatujesz w dłuższej perspektywie czasu silnik, niż jadąc 160 czy nawet 180 km/h autostradą. Przy takiej szybkości i dobrym opływie powietrza i chłodzeniu, taka szybkość moim zdaniem nie szkodzi.
Trzeba byłoby jechać non stop ponad 200 km/h i w duży upał, wtedy silnik dostałby w tyłek i ucierpiał bardziej, nawet być może z AFR dobrym niż bez niego nawet, ale przy regularnym serwisie instalacji, dobrym jakościowo paliwie i nie jeżdżeniu z maksymalnymi prędkościami.
Na pewno na AFR a bym się zdecydował, żeby przy nim zrobić dobrą regulację, jeślibym chciał acco poszaleć na jakims torze wyścigowym lub non stop jeździł z prędkościami maksymalnymi. Ale z reguły jeżdżę spokojniej i jazda co 15 tys. km na AFR byłaby też zbyt uciążliwa tym bardziej, że nawet nie ma gdzie przycisnąć szybciej w miejscu, gdzie mam zakład który zamontowal mi lpg.
Zawory oczywiście bezdyskusyjnie, max co 20 tys km kontrola.
#9
Napisano 21:25, 23.03.2017
odnośnie V i VI gen mogę podać temperatury mniej więcej.
V gen z gazem - bez owinięcia kolektora powyżej 140km/h temp idzie powyżej 120C. Do ilu dojdzie przy 200 nie wiem bo po założeniu czujnika, aż do momentu owinięcia kolektora nie latałem tak. Po owinięciu temp max to 120C.
VI gen bez gazu ma podobne temp jak V z gazem. Normalna temp to powyżej 100 C latem.
#10
Napisano 21:36, 23.03.2017
Dzięki. Wlaśnie głównie chodziło mi o te podwyzszone temperatury oleju na gazie
#11
Napisano 21:54, 23.03.2017
#12
Napisano 22:46, 23.03.2017
czyli wychodzi na to ze nie ma czym sie martwic, nie pomyslalbym nawet o tym gdybym nie przeczytal na tym forum
#13
Napisano 00:04, 24.03.2017
a ile Ci palił na trasie przy tych 180km/h?Ja nie mam co prawda gazu ,ale jeżdżę z UK do Pl autostradami i średnio cały czas trzymam 180,oczywiście tam gdzie jest to możliwe.
Czasami zdarza się jechać 200-220 dłuższy czas i nic z silnikiem się nie dzieje. Nawet oleju nie spalał więcej jak podczas codziennej eksploatacji (nawet mniej wyszło)
Tylko zauważyłem że do 180 spalanie jest akceptowalne a powyżej żre jak dzika . Więc trzeba się częściej na tankowania zatrzymywać i mija się to z celem,bo i tak tracę ten czas co nadrobiłem jadąc szybko.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#14
Napisano 15:16, 24.03.2017
czyli wychodzi na to ze nie ma czym sie martwic, nie pomyslalbym nawet o tym gdybym nie przeczytal na tym forum
Na pewno nie masz się czym martwić. Średnio 2 razy w roku jeżdżę do syna do Wuppertalu i czeszę autobaną 170kmph tam gdzie wolno (a warto przestrzegać ograniczeń, mandaty są na nasze pieniądze spore ) (mój rekord to 1103 km w 8h i 26 minut )
Jeździłem z wysokimi prędkościami w upalne lato w Chorwacji i Włoszech. W dodatku na "wodnistym" Amsie 0W20 i... NIC.
Acco śmiga jak szwajcarski zegarek. Z tym że ja mam STAGa, nie BRC, ale to chyba nie ma wpływu na temperatury.
#15
Napisano 20:24, 24.03.2017
A przy 160 około 5tys rpm i jeżdżą ludzie na lpg nawet szybciej
Sam kiedyś swoją 2,0 z lpg polatalem po 180 na długiej trasie i nie zaszkodziło jej to
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, #lpg
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych