Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Moment obrotowy

VI moc

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sosojad

Sosojad
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Buk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:08, 22.03.2017

Witam.

Nigdy nie miałem okazji jechać innym Accordem niż moim, ale mam wrażenie, że auto ma bardzo niski moment obrotowy. Mianowicie podczas przyspieszania w dolnym zakresie obrotów auto jest moim zdaniem słabe, dynamiczne wyprzedzanie możliwe dopiero w okolicach powyżej 4000 obrotów. Dodam, że mam również CRX del sol 125KM i tam rozkład przyspieszania jest inny - auto idzie już dużo wcześniej i mam wrażenie, że moc rozkłada się bardziej równomiernie w pełnym zakresie obrotów. Czy u was też tak jest? Bardzo wolno rozpędza się do tych 4000 obrotów?

Wiadomo, że jazda na wysokich obrotach daje dużą frajdę, jednak przy codziennym użytkowaniu jest to dość uciążliwe...

Może jakieś sugestie?

Pozdro


  • 0

#2 User32

User32
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:Wroc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:14, 22.03.2017

Miewam podobnie, więc podłączam się pod sugestie.


  • 0

#3 Łukasz17w7

Łukasz17w7
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Krasnystaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES Premium ;)
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:20, 22.03.2017

Bo 180-kilka Nm przy 2.0 to szału nie robi, ale z tego co pamiętam to spora wartość z tego jest dostępna już od około 2500obr/min. Co do porównania z CRX to przelicz stosunek mocy do masy, po przesiadce z Civica 1.4 też byłem lekko rozczarowany przyspieszeniem, jakby nie patrzeć Accord waży prawie 1,5 t. 

No i znalazłem

http://www.accordklu...-ma-mocy/page-2


Użytkownik Łukasz17w7 edytował ten post 19:20, 22.03.2017

  • 0

#4 Sosojad

Sosojad
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Buk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:38, 22.03.2017

Powiedz mi tylko czy uszkodzona sonda/sondy mogą mieć wpływ na to?


  • 0

#5 Łukasz17w7

Łukasz17w7
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Krasnystaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES Premium ;)
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:54, 22.03.2017

Oczywiście, na dynamikę, na spalanie. 


  • 0

#6 ArcWolFF

ArcWolFF
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Kozy
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:06, 22.03.2017

Pytanie jakie masz opony u mnie na 195/65r15 no było jakby trochę zmulone a na 195/60r 15 jest o wiele lepiej
jak chcesz dynamicznie jeździć przy niskich obrotach to diesel jest idealny a nasze silniki są wysoko obrotowe i pełna moc jest na wysokich partiach obrotów, no i masa trochę robi swoje


  • 0

#7 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 21:21, 22.03.2017

Pytanie jakie masz opony u mnie na 195/65r15 no było jakby trochę zmulone a na 195/60r 15 jest o wiele lepiej
jak chcesz dynamicznie jeździć przy niskich obrotach to diesel jest idealny a nasze silniki są wysoko obrotowe i pełna moc jest na wysokich partiach obrotów, no i masa trochę robi swoje

No niedokonca wysokoobrotowe...odviecie 6300?! Moment jest rozlozony w calym zakresie. Inżynierowie wymyslili to tak ze vtec odpala sie na dole 2300-3500rpm. Wiec w zasadzie mamy od dolu moment. Przy 4tys iab sie otwiera dodaje troche wigoru na gorze ale tam autko slabnie :/

F23 jedzie jak dieselek. Od tych 2 tys jest ciag ;) ale auto ciezkie i stad takoe wyniki :/

Użytkownik 93karol edytował ten post 21:22, 22.03.2017

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#8 Sosojad

Sosojad
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Buk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:09, 22.03.2017

Już zamówiłem od Wolka sondy, jestem ciekaw czy po wymianie będzie jakaś różnica... Może kolektor 4-2-1 ma jakieś znaczenie? standardowo w tych modelach jest 4-1 o ile sie nie myle?

A przy okazji chciałbym zapytać doświadczonych użytkowników accordów czy są jakieś rzeczy, które warto sprawdzić, wymienić, wyczyścić, które mogę zrobić sam? W aucie w ciągu roku zrobiony rozrząd, świece, oleje, przegub, tylne piasty, myśle o jakimś czyszczeniu przepustnicy itp. czy jestem w stanie sam sobie z tym poradzić? - nie jestem mechanikiem, aczkolwiek potrafie posługiwać się kluczem i śrubokrętem :)


Użytkownik Sosojad edytował ten post 22:17, 22.03.2017

  • 0

#9 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 22:59, 22.03.2017

Dzial zrob to sam w wielu rzeczach Ci pomoze :)
Przepustnice warto wyczyscic.
Co do kolektora ciezko dostac normalny 4-2-1 poza customami.
Od f18 nieduzo pomoze...

Użytkownik 93karol edytował ten post 22:59, 22.03.2017

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, moc

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq