Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zmiana skrzyni biegow

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krupino

Krupino
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Coventry
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Es
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:25, 18.03.2017

Witam.
Zmieniał ktoś skrzynie biegów z auto na manuala w 3.0 v6?? Są w ogóle dostępne manuale w tych silnikach i co potrzeba do zmiany??
Dzięki za odpowiedzi
  • 0

#2 wysiek

wysiek
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:3.0
  • Wersja:ES
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:12, 19.03.2017

Nie ma takiej opcji. Możesz w tym aucie zapomnieć o takich rzeczach. Nigdy nie było wersji z manualem. W prawdzie istnieje możliwość wsadzenia manualna (pasuje skrzynia od innego modelu Accord USA), ale to jest rzecz nie do dostania, a jak już jest, to kosztuje duże pieniądze. Jak masz problem ze skrzynią, to tylko remont. Koszt remontu - wymiana tarczek, regeneracja konwertera - to ok 4 tyś. I też trzeba nie pierwszego lepszego "fachowca" od skrzyń, tylko naprawdę kogoś polecanego.
  • 0

#3 Krupino

Krupino
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Coventry
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Es
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:05, 19.03.2017

Skrzynia jest ok biegi zmienia płynnie choć z malutka przerwą. Bardziej razi mnie to że na postoju zmieniam z D na R przy wcisnietym hamulcu i czuć lekkie czarpniecie. Dzięki wielkie za szybkie odpowiedzi dobrze jest znać opinie kogoś kto użytkuje ten model
  • 0

#4 wysiek

wysiek
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:3.0
  • Wersja:ES
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:03, 19.03.2017

Te lekkie szarpnięcie z D na R to jest normalne. Jakby auto było nowe, albo kilkuletnie, to można by było się wtedy zastanawiać. Najbardziej szarpie, jak auto nie stoi równo i nie był zaciągnięty hamulec ręczny.

Użytkownik wysiek edytował ten post 17:06, 19.03.2017

  • 0

#5 Krupino

Krupino
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Coventry
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Es
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:25, 19.03.2017

Wysiek dzięki bardzo za porady już wiem do kogo będę się zwracać z pytaniami 😝😁
  • 0

#6 Krupino

Krupino
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Coventry
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Es
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:03, 19.03.2017

A jak jest z olejem w skrzyni jest sens go wymienić czy zostać przy tym że jest wieczny jak to wyczytałem w innych postach. Jest tam jakiś filtr w skrzyni albo coś innego co trzeba też zmienić??
  • 0

#7 wysiek

wysiek
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:3.0
  • Wersja:ES
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:12, 20.03.2017

Filtr jest wbudowany w skrzyni, więc zmienia się go tylko przy remoncie. Olej najlepiej zmieniać co 30 tyś. Koszt nie jest duży, bo honda dopuszcza zamiennik np. VALVOLINE MAXLIFE ATF DEXRON III. Wchodzi niecałe 3l, bo reszta zostaje w skrzyni. Wymienić można sobie samemu. To jest prostsze, niż wymiana oleju w silniku. Na górze jest zwykła śruba, chyba 19-tka, od dołu masz śrubę na kwadrat - pasuje zwykły kwadrat od kluczy nasadowych.
A że olej jest wieczny, to jakaś kompletna bzdura. Nie sugeruj się też tym, jak wygląda na bagnecie, bo może być piękny, jaśniutki, a z dołu zlatuje śmierdzące błoto. Dodatkowo na korku gromadzą się opiłki metalu.
Jeśli będziesz miał bardzo brudny olej, polecam po kilku tyś zmienić go jeszcze raz.

Użytkownik wysiek edytował ten post 10:46, 20.03.2017

  • 0

#8 Krupino

Krupino
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Coventry
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Es
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:42, 20.03.2017

Ja znalazłem taki olej:
Sprawdź to na eBay http://www.ebay.co.uk/itm/222426179138
Jest to olej drugiej generacji oryginalny Hondy który zastępuje ATF-DZ1 pierwszej generacji. Chyba jednak wolę oem olej niż zastępować czym innym a jak ty wysiek myślisz??
  • 0

#9 wysiek

wysiek
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:3.0
  • Wersja:ES
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:08, 20.03.2017

A myślisz, że Honda produkuje swoje oleje? Zapoznaj się ze specyfikacją olei zalecanych przez producenta do tej skrzyni. Twój wybór.

Użytkownik wysiek edytował ten post 17:08, 20.03.2017

  • 0

#10 Krupino

Krupino
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Coventry
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Es
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:44, 23.03.2017

No to dlaczego jest markowy...niby hondowski?? Może firma produkująca na zlecenie Hondy?? Gdzieś w internecie wyczytałem że to Honda produkuje ten olej znajdę to ci link wyślę 👍
  • 0

#11 wysiek

wysiek
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:3.0
  • Wersja:ES
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:47, 23.03.2017

Tak, Honda w porozumieniu z którąś z dużych firm olejowych, która to dla nich robi pod marką Honda.
Wracając do tematu, zgubiłem gdzieś oryginalną instrukcję do tej skrzyni, dotyczącą użycia odpowiedniego oleju. Było tam napisane, że poza oem również dopuszcza się użycia oleju Dex III. Oczywiście to są Twoje pieniądze i Twój wybór. Ja tylko podaję to jako informację.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq