Dasz gwarancje na to, że pasek nie pęknie ?
Ponowne napięcie nie będzie takie samo, pasek który już pracował jest "miększy"/elastyczniejszy od nowego.
Powiem tak, jeśli pasek ma przejechane dajmy na to 50 tysięcy to oczywiście, że warto zakładać nowy pasek bo to już połowa żywota.
Jednak gdy na przykład pasek ma nalatane 15-25 k km to bym się zastanawiał bo dla mnie to prawie nowy.
Bardziej bym się bał, że nowy pasek który kupiłem mi strzeli bo nie daj Boże pech ciał, że trafię na wadliwą sztukę o co w dzisiejszych czasach nie trudno.
Tak jak to w wątku z pompą Aisin. Pompa wymieniona "Bo tak rozsądniej. A koszt nieduży" a za rok silnik na śmietnik bo w pompie się poluzowało koło......
A to, że będzie trochę inaczej napięty? I co z tego... Większego szotu dostaje jak się auto odpala na -20 stopniowym mrozie.
Użytkownik h1tman edytował ten post 20:51, 20.03.2017