Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Ciężko odpala na zimnym !

V odpalanie ciężko zimny silnik

Najlepsza odpowiedź slawex9 , 17:34, 15.03.2017

Jaki poziom paliwa? Często jak masz za mało to V gen długo kręci na zimnym.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hojeczka

Hojeczka
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:26, 15.03.2017

Co chce naprawić to coś innego sie popsuje hehe :) , mam problem ponieważ po czyszczeniu przepustnicy i regulacji obrotów (tps też wyciągałem) wcześniej 1000 teraz ok 800-900, auto ciężko odpala to znaczy trzeba kręcić kręcić kręcić ale odpali , na ciepłym odpala od strzała, co popsułem ? 

uszczelkę dałem nową wszystko przedmuchałem powietrzem, po tym jak ciężko odpalał wyczyściłem krokowy , oczyściłem palec i kopułkę , co jeszcze można zrobić ? 

 

Pozdrawiam prosze o pomoc 


  • 0

#2 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:32, 15.03.2017

Jak czyściłeś palec i kopułkę?? zrób reset kompa i od nowa adaptację przepustnicy


  • 0

#3 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 17:34, 15.03.2017   Najlepsza odpowiedź

Jaki poziom paliwa? Często jak masz za mało to V gen długo kręci na zimnym.


  • 0

#4 Matan

Matan
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:19, 16.03.2017

Ostatnio też walczę z podobnym problemem. W swoim przypadku zaczepiałem krokowy i szybki zawór tzn podmieniłem i z czasem właśnie zaczął się problem z odpalaniem. Zdjełem szybki zawór i zauważyłem,że ciut za dużo sylikonu dałem i mały przelot był, ładnie obczyściłem i zmontowałem. Dzień później rano ze strzała zajarała lecz dwa dni dalej to już męczyła się za nim wstała tak jakby ją dusiło coś... ciężko powiedzieć. Przez dzień dałem jej troche w piec i dzisiaj z rana znowu ze strzała... Jakieś małe niedociągnięcie gdzieś jest ale cholera wie gdzie...


  • 0

#5 Hojeczka

Hojeczka
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:23, 18.03.2017

A no racja , miałem mało paliwa tzn rezerwa sie jeszcze nie pokazywała ale na wskaźniku ani rusz do góry , ale i tak wszystko wskazuje że musiałbym zrobić adaptacje przepustnicy , reset kompa :) 

 

także dzięki za pomoc mam nadzieje że niski poziom paliwa był przyczyną bo zatankowałem za 50 zł to na drugi dzień z półobrotu zapalił :)


  • 0

#6 lukardo84

lukardo84
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:1.9
  • Wersja:V
  • KM:116km
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:08, 28.03.2017

A macie LPG? Ja przez pół roku szukałem kiedyś przyczyny problemów z odpalaniem. Okazało się,że winny był elektrozawór przy reduktorze LPG. Przepuszczał gaz na postoju. Kiedy chciałem odpalić najpierw musiałem wydmuchać cały gaz z silnika. Można to sprawdzić zakręcając ręcznie zaworek przy butli i trzymając zapalony silnik aż wypali cały gaz,który został w przewodach. Jeżeli na drugi dzień autko odpali od strzała to przyczyna jest jasna :-)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, odpalanie, ciężko, zimny, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq