Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wyoskie obroty na zimnym silniku

VI silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Accord_VI_Wawa

Accord_VI_Wawa
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:02, 13.03.2017

Witam,

Od jakiegos czasu posiadam Honde accord VI 1.8 vtec + LPG. Zaraz po odpaleniu silnika obroty na biegu jałowym podnoszą się do 1500 i delikatnie falują w przedziale 1000-1500. Gdy przejade 3-5 km na jałowym jest ok 600 i sie utrzymuje. Swiece wymienione, kable wygladaja na ok. Niedlugo jade na wymiane czujnika temp gazu oraz wtrysków gazu bo potrafi zgasnac przy przelaczaniu się na gaz. Czy to może być zwiazane z gazem? Chyba raczej nie bo gaz przelacza sie po 3-5 km od odpalenia. Proszę o sugestie i pomoc w czym może być problem.


  • 0

#2 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 12:15, 13.03.2017

To, że na zimnym silniku obroty wskakują na 1500 to normalka. Falowanie obrotów nie jest poprawne. Do sprawdzenia czy gdzieś lewego powietrza nie zaciąga. Czyszczenie zaworu wolnych obrotów IACV, przepustnicy.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#3 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:43, 14.03.2017

przepustnica, egr, filtry, normalny zestaw startowy, do tego obowiązkowo regulacja zaworów. Co znaczy że kable wyglądają ok? Mierzyłeś ich oporność?


  • 0

#4 daniobialystok

daniobialystok
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:09, 14.03.2017

Jak już coś sprawdzamy to lepiej zrobić to porządnie, sam nieraz nie przykładam się do czegoś a później gryzie mnie sumienie. Mianowicie chodzi o to, że jeśli np. sprawdzamy kable to oprócz spryskiwania ich wodą na włączonym silniku, trzeba sprawdzić ich oporność, w Acco VI nie powinna być większa niż 25k ohm. U mnie jest to 8-12 kohm.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq