Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Accord VI 1.8 Nie rowna praca silnika.

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kokos85

Kokos85
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:13, 12.03.2017

Witam wzystkich. Pacjent to Accord VI 1.8.
Na wolnych obrotach trzesie silnikiem.
Obroty sa ok. Pracuje nie rowno.
Wymienione zostalo:
- Przewody ( nowki )- podmieniane na inne zeby je wykluczyc.
- Palec,kopulka nowka.
- Zawory regulowane ( na 100 % sa ok )
- Swiece Denso nowki
- Czujnik stukowy,to przy okazji
- Sonda przy okazji
- Poduszka przednia nowka
- Odlaczony gaz bo byl inny problem,wiec teraz jazda tylko na PB.
- Na zimnym i cieplym silniku bez zmian.
To chyba wszystko co do tej pory zrobilem sam i z pomoca dobrego kolegi ;-)
Plany :
Chce podmienic caly aparat,zeby tez go wykluczyc. Wiecej nic nie pzychodzi mi do glowy.
Moze wy cos podpowiecie. Z gory dzieki.
Pozdrawiam.
  • 0

#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:25, 12.03.2017

A od kiedy zaczął tak nierówno pracować, nie był przypadkiem wymieniany rozrząd ?

 

Zleciłeś czyszczenie EGR+EGR Plate, przepustnicy i "krokowca" ?

 

Zanim wydasz kolejne pieniądze warto jeszcze sprawdzić kompresję i czy jest zapłon na każdym cylindrze, może gaz wykończył głowicę ?


Użytkownik Pejot edytował ten post 21:27, 12.03.2017

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#3 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:23, 12.03.2017

czy poduszka przód to OEM czy zamiennik?


  • 0

#4 Kokos85

Kokos85
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:27, 13.03.2017

A od kiedy zaczął tak nierówno pracować, nie był przypadkiem wymieniany rozrząd ?
 
Zleciłeś czyszczenie EGR+EGR Plate, przepustnicy i "krokowca" ?
 
Zanim wydasz kolejne pieniądze warto jeszcze sprawdzić kompresję i czy jest zapłon na każdym cylindrze, może gaz wykończył głowicę ?


Mam ja zaledwie pol roku,wiec wyprowadzanie jej do stanu dobrego wlasnie tyle trwa.
-Rozrzad nie byl ruszany.
- Egr, egr plate,krokowiec,przepustnica czyszczone na blysk.
- Kompresja sprawdzana.
Oczywiscie nie mozna wykluczyc glowicy,ale to zostawiam na ostatnie wykluczenie.

czy poduszka przód to OEM czy zamiennik?


Poducha i tak byla trafiona,wiec wymienilem.
- Poduszka od Wolka. Nie pamietam firmy.
Ale to nie drgania nanpoduszce.
  • 0

#5 markoluk

markoluk
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:11, 13.03.2017

Zrób mu procedure nauki wolnych obrotów, u mnie to z nią było różnie. Teraz w zimie odpinałem aku i nie robiłem tej nauki i obroty się same ustawiły, ale w lecie jak było cieplej musiałem to robić za każdym razem jak odpiąłem akumulator.

 

To na pewno nie zaszkodzi, czyli odpinasz aku, wyciągasz główny bezpiecznik. Odpalasz na PB na wyłączonych odbiornikach prądu bez dodawania gazu do momenty załączenia się dwa razy wentylatora chłodnicy. Najlepiej skręcić ogrzewanie na zimne, szybciej się zagrzeje i tak jak mówiłem, odbiorniki prądu wyłączone, czyli światła nawiewy itp.

 

Edit: Wydech masz drożny? Kat nie zapchany? Jak auto przyspiesza nie jest zamulone?

Sprawdź jeszcze przewody podciśnienia czy jakiś nie wyskoczył lub nie pękł. Po czyszczeniu przepustnicy dawałeś nową uszczelkę? Może gdzieś lewe powietrze łapie?  Błędy jakieś się pojawiają?


Użytkownik markoluk edytował ten post 10:15, 13.03.2017

  • 0

#6 Kokos85

Kokos85
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:06, 13.03.2017

Zrób mu procedure nauki wolnych obrotów, u mnie to z nią było różnie. Teraz w zimie odpinałem aku i nie robiłem tej nauki i obroty się same ustawiły, ale w lecie jak było cieplej musiałem to robić za każdym razem jak odpiąłem akumulator.

To na pewno nie zaszkodzi, czyli odpinasz aku, wyciągasz główny bezpiecznik. Odpalasz na PB na wyłączonych odbiornikach prądu bez dodawania gazu do momenty załączenia się dwa razy wentylatora chłodnicy. Najlepiej skręcić ogrzewanie na zimne, szybciej się zagrzeje i tak jak mówiłem, odbiorniki prądu wyłączone, czyli światła nawiewy itp.

Edit: Wydech masz drożny? Kat nie zapchany? Jak auto przyspiesza nie jest zamulone?
Sprawdź jeszcze przewody podciśnienia czy jakiś nie wyskoczył lub nie pękł. Po czyszczeniu przepustnicy dawałeś nową uszczelkę? Może gdzieś lewe powietrze łapie? Błędy jakieś się pojawiają?

Tylko tu nie chodzi o obroty,one sa ok lasnie stoja w miejscu.
Przyuczanie bylo robione przy kazdej ongerencji w osprzet.
Wydech raczej drozny-brak kata.
Nowa uszczelka ASO pod przepustnica.
Brak bledow,wszystko co bylo zwiazane z bledami zostalo ogarniete.
Wszystkie przewody podcisnienia raczej sa na swoim miejscu i sa ok,byly tez sprawdzane z innym accordem.

Moim zdaniem jest cos z iskra,zaplonem,ale to tylko moje przypuszczenia.
Wiekszosc zeczy zostalo ogarniete. Teraz tylko zostala podmiana aparatu i ewentualnie swiec.

Użytkownik Kokos85 edytował ten post 12:09, 13.03.2017

  • 0

#7 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:30, 13.03.2017

Może pracuje na 3 cylindry, sprawdź czy jest zapłon na każdym cylindrze wtedy można dalej szukać problemów w aparacie zapłonowym albo czujniku położenia wału (jest za kołem pasowym).


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#8 Kokos85

Kokos85
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:36, 13.03.2017

Może pracuje na 3 cylindry, sprawdź czy jest zapłon na każdym cylindrze wtedy można dalej szukać problemów w aparacie zapłonowym albo czujniku położenia wału (jest za kołem pasowym).


A powiedzmy,ze nie ma iskry,lub przerywa na 3 cylindrze. ?
Czujnik dawal by takie objawy? I nie wywalal by bledu?
  • 0

#9 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:31, 13.03.2017

Może pracuje na 3 cylindry, sprawdź czy jest zapłon na każdym cylindrze wtedy można dalej szukać problemów w aparacie zapłonowym albo czujniku położenia wału (jest za kołem pasowym).

 

pracuje na wszystkich cylindrach na bank - sprawdzane

zawory, egr, przepustnica,krokowy, czujnik spalania stukowego, czujnik temperatury - zmienione/regulowane/czyszczone

 

kolejna teoria sie pojawiła - wytarty wałek - do weryfikacji ;)


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#10 Kokos85

Kokos85
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:33, 13.03.2017

W sobote bede bawil sie dalej. Zobacze co i jak. Jesli znajde przyczyne,to oczywiscie sie pochwale.
  • 0

#11 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:01, 13.03.2017

A powiedzmy,ze nie ma iskry,lub przerywa na 3 cylindrze. ?
Czujnik dawal by takie objawy? I nie wywalal by bledu?

 

Jakby był słaby styk we wtyczce czujnika to silnik mógłby przerywać i nierówno pracować, warto tam zaglądnąć i popryskać wtyczkę jakimś środkiem do czyszczenia styków.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#12 Kokos85

Kokos85
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:13, 18.03.2017

A wiec tak. Walek rozrzadu jest dobry,zero rys ani rantow.
Stanelo na tym,ze prawdopodobnie sa wypalone gniazda zaworow.
Niestety.
A wiec chyba czeka mnie remont lub swap.

Użytkownik Kokos85 edytował ten post 18:34, 18.03.2017

  • 0

#13 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 01:21, 21.03.2017

Wypalone gniazda, a pisałeś, że sprężanie OK?


  • 0

#14 Kokos85

Kokos85
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:43, 23.03.2017

Bo jest ok. Gniazda moga byc wypalone,a sprezanie i tak bedzie dobre.
  • 0

#15 Kokos85

Kokos85
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:32, 24.03.2017

Bo jest ok. Gniazda moga byc wypalone,a sprezanie i tak bedzie dobre.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq