Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Stukanie przy skręcaniu

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 podly12

podly12
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190 +
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:52, 12.03.2017

Zaczyna się coś dziać, otóż pierwszy raz zauważyłem gdy na osiedlu musiałem mocniej zahamowac na skręconych kołach wtedy poczułem na samochodzie jakby coś metalicznego udeżyło. I teraz jak samochód stoi w miejscu to gdy lekko ruszam kierownica to coś przeskakuje, albo obija sie, nie potrafie wytłumaczyć. I pytanie to drążki kierownicze czy bardziej obstawiać maglownice ? Dodam że podczas jazdy to nie występuje. 

 

Miał ktoś coś podobnego w swoim acco ? 

 

Edit. Czy może mi przez te objawy w końcu coś strzelić i samochód zostanie unieruchomiony, wolałbym takiej sytuacji uniknać i określić jak szybko trzeba te doległość naprawić


Użytkownik podly12 edytował ten post 17:54, 12.03.2017

  • 0

#2 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:51, 12.03.2017

Najpierw sprawdź sworznie zwrotnicy, To bardzo ważne z punktu bezpieczeństwa.
  • 0

#3 podly12

podly12
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190 +
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:18, 12.03.2017

Tak zrobie, ktoś jeszcze ma jakieś sugestie ? 


  • 0

#4 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:20, 12.03.2017

Najprędzej to co kolega obstawił - sprawdź to w pierwszej kolejności..Tylko niech to zrobi ktoś ogarnięty 🙈
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#5 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:18, 13.03.2017

Oczywiście do opisu pasuje jeszcze maglownica. Jak już będziesz sprawdzał jedną rzecz to od razu sprawdź pozostałe.
  • 0

#6 prmas91

prmas91
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • Skąd:Tuliszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:43, 13.03.2017

Może też być przegub zewnętrzny. Miałem tak w Astrze, że przy ruszaniu ze skręconymi kołami waliło strasznie. Podczas jazdy na wprost była cisza.


  • 0

#7 daniobialystok

daniobialystok
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:58, 13.03.2017

Na 99% przegub.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq