Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Kontrolka SRS dziwny problem

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 refresh

refresh
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 10.03.2017

Cześć wam :)

Mam problem z poduszkami, a mianowicie jak kupiłem auto nie było prawej poduchy ani kontrolki srs. 
Kontrolka wstawiona, poduszka założona - błąd pozostał. Nauczony po Civicu zacząłem kasować błędy , i robiłem to w następujący sposób - zworka - zapłon - kontrolka 6s gasnie, zworka rozłączana - kontrolka się zapala - zwora załączana - kontrola gasnie zwora rozłączana   - - i w tym miejscu po pół sekundy od razu zapala się kontrola z powrotem i już dalej się nic nie dzieje. 
Przy próbie czytania błędów - zworka + zapłon - kontrolka się zapala na dłuższą chwile -  kontrolka gaśnie gaśnie zworka jest rozłączana i tutaj po pół sekundy znowu się zapala i już tak zostaje. 

 

Czy ktoś z Was przerabiał już taki problem ? :)


Użytkownik refresh edytował ten post 21:28, 10.03.2017

  • 0

#2 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:48, 10.03.2017

cyt z forum, nie pamiętam autora:

"Zaglądasz pod deskę od strony kierowcy i szukasz żółtej, 2-pinowej wtyczki, jest wpięta w takie "puste" gniazdo. Wypinasz ją i zwierasz przy pomocy np. spinacza biurowego. Na zwartej wtyczce przekręcasz kluczyk w pozycję 2, kontrolka SRS zaświeci na moment i zgaśnie, teraz masz 4 sekundy na rozwarcie wtyczki, po rozwarciu kontrolka SRS zapali się ponownie, znów masz 4 sekundy na ponowne zwarcie, kontrolka SRS zgaśnie ponownie, kolejne 4 sekundy na rozwarcie, kontrolka mignie 2 razy aby potwierdzić poprawne skasowanie pamięci. Przekręcasz kluczyk w pozycję 0 i czekasz 10 sekund, Po ponownym przekręceniu w pozycję 2 kontrolka SRS powinna zaświecić około 6 sekund i zgasnąć, jeśli błąd nadal istnieje kontrolka nie zgaśnie i trzeba szukać przyczyny."


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#3 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 22:42, 10.03.2017

Zapewne sterownik SRS do wymiany lub kasowania błędów


  • 0

#4 refresh

refresh
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:08, 11.03.2017

kasowanie błędów prosto  z instrukcji, ostatnie mrugniecie jest pojedyncze zamiast podwojnego. 
czy po wymianie sterownika trzeba resetować błędy ? 


  • 0

#5 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 10:34, 11.03.2017

Po pierwsze musisz sprawdzić jaki masz błąd. Jeśli poduszki były wystrzelone, to sterownik SRS jest prawdopodobnie do wymiany, lub wykasowania błędów i tego raczej nie da się zrobić bez zmiany oprogramowania w sterowniku


  • 0

#6 refresh

refresh
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:00, 14.03.2017

reasumując - po dzwonie komputer zapamiętuje zdarzenie i już na nic mu resety błędów ,trzeba wymienić na "nowy" ?   Czy sama podmianka wystarczy, czy trzeba coś jeszcze z nim robić?
I najważniejsze - gdzie się znajduje ? :)


  • 0

#7 Tomcio9292

Tomcio9292
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:WLKP
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Exe
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:26, 14.03.2017

Przeważnie w środkowej cześci konsoli, gdzieś na tunelu.


Aha i gdzies kiedys zaslyszalem ze najpierw zawsze przykrec nowy sterownik na miejsce żeby miał podłączoną masę, a dopiero pozniej podpinaj przewody, bo inaczej mozna go spalić, jak aku jest podlaczone


  • 0

#8 refresh

refresh
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:29, 18.03.2017

Panowie - sterownik wymieniony na taki sam - te same numery. Kasuje bledy normalnie, sa dwa migniecia po czym sie zapala z powrotem. Sprawdzilem wszystkie urzodzenia od srs, kazdy pokazuje zblizone do siebie wartosci - tasma rowniez. Bledy mrygam w ten sposob ze robie zworke i czekam - po 6 sek gasnie kontrolka, mruga raz i zapala sie na stale.

Pytanie pierwsze - co oznacza jedno mrugniecie?

2. Czy ma ktos rozpiske pinow przy kompie od poszczegolnych poduch, napinaczy i czujnikow zeby sprawdzic przejscia.

3. Czy znacie we wroclawiu kogos, kto moglby mi pomoc z tym w razie gdybysmy nie dali z tym rady ? ;)

Wysłane z mojego GRACE
  • 0

#9 refresh

refresh
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 18.03.2017

I jeszcze jedno - gdzie sa czujniki uderzeniowe?

Wysłane z mojego GRACE
  • 0

#10 koles0105

koles0105
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:31, 03.02.2019

Panowie - sterownik wymieniony na taki sam - te same numery. Kasuje bledy normalnie, sa dwa migniecia po czym sie zapala z powrotem. Sprawdzilem wszystkie urzodzenia od srs, kazdy pokazuje zblizone do siebie wartosci - tasma rowniez. Bledy mrygam w ten sposob ze robie zworke i czekam - po 6 sek gasnie kontrolka, mruga raz i zapala sie na stale.

Pytanie pierwsze - co oznacza jedno mrugniecie?

2. Czy ma ktos rozpiske pinow przy kompie od poszczegolnych poduch, napinaczy i czujnikow zeby sprawdzic przejscia.

3. Czy znacie we wroclawiu kogos, kto moglby mi pomoc z tym w razie gdybysmy nie dali z tym rady ? ;)

Wysłane z mojego GRACE


Mam to samo ( tzn kod bledu) napisalem w innym temacie i czekam na podpowiedz

Użytkownik koles0105 edytował ten post 00:33, 03.02.2019

  • 0

#11 wtomasz

wtomasz
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:seria
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:57, 05.02.2019

reasumując - po dzwonie komputer zapamiętuje zdarzenie i już na nic mu resety błędów ,trzeba wymienić na "nowy" ?   Czy sama podmianka wystarczy, czy trzeba coś jeszcze z nim robić?
I najważniejsze - gdzie się znajduje ? :)

około 40 cm przed lewarkiem. Musisz rozebrać boczki nad tunelem. Jak się nie mylę to bit torx.


Tu masz link do pełnego manuala mlekoiowoce.com/aktualizacja/Honda/Accord/2002 Honda Accord SM.pdf

Strona 1381 - SRS.


Użytkownik wtomasz edytował ten post 22:57, 05.02.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq