Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Gałka zmiany biegów OEM VIII Gen

VIII gałka biegi

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gołdziarz

Gołdziarz
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:WuWua
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:14, 10.03.2017

SIemanko,

 

 

 W związku z tym , ze w moim acco widać ślady zużycia gałki zmiany biegów postanowiłem rozpoznać temat dostępności.

 

Jesli chodzi o OEM to na allegro praktycznie nie ma, a jesli są to gorzej zajechane niż moja :(

 

Na allegro są jeszcze jakieś zamienniki za 1wkę... ale juz na pierwszy rzut oka widać , ze jakość jest mizerna.

 

Wiec postanowiłem zadzonić do ASO...

 

I prawie spadłem z krzesła  :dobani:

 

Za nową gałkę zmiany biegów chcą 1200,-  pln i powiem ze jak by nie była wykonana.

 

To technologicznie nie jest tyle warta.

 

Więc jak by ktoś miał gdzieś schowaną w skarpecie w stanie miętowym to chętnie się zainteresuję :)


  • 0

#2 e-bola77

e-bola77
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:30, 10.03.2017

Również mam ten sam problem. Mieszek wymieniłem sobie na porządny skórzany a z gałką póki co lipa. Jak gdzieś uda mi się znaleźć to dam znać (i o to samo proszę z Twojej strony).


  • 0

#3 Gołdziarz

Gołdziarz
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:WuWua
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:45, 10.03.2017

Również mam ten sam problem. Mieszek wymieniłem sobie na porządny skórzany a z gałką póki co lipa. Jak gdzieś uda mi się znaleźć to dam znać (i o to samo proszę z Twojej strony).

okej :)


  • 0

#4 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 164
Wzorowa

Napisano 13:10, 10.03.2017

Aż tak źle wyglada, że chcesz wymieniać? Masz jakieś foto?


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#5 Gołdziarz

Gołdziarz
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:WuWua
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:49, 10.03.2017

Aż tak źle wyglada, że chcesz wymieniać? Masz jakieś foto?

Nie aż tak źle  ale jak wszystko wokół jest nominał  to kontrastuje :)

 

Generalnie farba straciła kolor   od wytarcia , a element srebrny (obwódka) na górze traci kolor na czarno.

 

No chyba ,ze na to ma ktoś jakiś sposób. :)

 

Ktoś tu  próbował z sukcesem robić refresha gałki oem VII lub VIII gen? 


  • 0

#6 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:15, 10.03.2017

Z tą gałką to przesada - oryginalna do TypeS kosztowała jakieś 450zł. To Co Ci podali to chyba całość z drążkiem, ramką, mieszkiem itd.

Tu masz z UK http://www.glynhopki..._08U92-TL0-611A


Użytkownik lajsta edytował ten post 18:28, 10.03.2017

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#7 Marten

Marten
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Z. Góra
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 10.03.2017

Witam, że się tak włączę do dyskusji...

Mam podobny "problem" z gałką. Wytarty metalowy pierścień. Jest on galwanizowany, tzn najpierw jest nałożona warstwa miedzi i dopiero jest to galwanizowane na srebrno. Da się ten pierścień wyjąć - trzeba odkręcić gałkę i delikatnie podważać czymś nie ostrym ten pierścień. Wyjdzie z całym plastikiem na którym są numery biegów. Tylko co dalej z tym krążkiem? Czy to ktoś zgalwanizuje?

Mam inny pomysł, znalazłem podróbkę gałki do Acc VIII na allegro, ale jest z całym mieszkiem, za to nie drogo - za 100 zeta. tylko że pierścień na pewno nie jest galwanizowany, tylko jest to jakiś chromowany plastik i tylko patrzeć jak poodłazi.. A  i nie wygląda to na naturalną skórę tylko jakąś alcantrę. Co robić? jak żyć? Jak ktoś by to kupił, to dajcie znać jak to wygląda i czy warto...

link:

http://allegro.pl/ga...79-6c3be5c0af30


Użytkownik Marten edytował ten post 21:49, 10.03.2017

  • 0

#8 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:26, 10.03.2017

Mam oryginalną gałkę i ten pierścień jest plastikowy, czarny pokryty srebrno-szarą farbą, która się ściera. Starałem tę farbę rozpuszczalnikiem odsłaniając połyskujący plastik - nie wygląda to najgorzej.

Pisane z RN3P SE
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#9 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:03, 22.03.2017

SIemanko,


W związku z tym , ze w moim acco widać ślady zużycia gałki zmiany biegów postanowiłem rozpoznać temat dostępności.

Jesli chodzi o OEM to na allegro praktycznie nie ma, a jesli są to gorzej zajechane niż moja :(

Na allegro są jeszcze jakieś zamienniki za 1wkę... ale juz na pierwszy rzut oka widać , ze jakość jest mizerna.

Wiec postanowiłem zadzonić do ASO...

I prawie spadłem z krzesła :dobani:

Za nową gałkę zmiany biegów chcą 1200,- pln i powiem ze jak by nie była wykonana.

To technologicznie nie jest tyle warta.

Więc jak by ktoś miał gdzieś schowaną w skarpecie w stanie miętowym to chętnie się zainteresuję :)


A ja chciałem ostatnio w ASO żeby mi założyli nową i nawet o cenę nie prosiłem bo założyłem za gałka więcej jak 100 zł nie bedzie kosztować. Ale bym miał minę jakbym dostał rachunek za wymianę oleju i filtru oleju na 1200 zł :) Dobrze że nie mieli na stanie :)
  • 0

#10 flex70

flex70
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:59, 10.04.2017

Witam

czy do wymiany gałki z mieszkiem w manualu trzeba demontować plastiki konsoli środkowej?


  • 0

#11 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:37, 11.04.2017

Musisz zdemontować całą pokrywę - od schowka do schowka, ale robisz to jednym szarpnięciem. No, może dwoma ;) Opis masz na "zrób to sam".

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#12 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:57, 03.08.2017

Witam, że się tak włączę do dyskusji...

Mam podobny "problem" z gałką. Wytarty metalowy pierścień. Jest on galwanizowany, tzn najpierw jest nałożona warstwa miedzi i dopiero jest to galwanizowane na srebrno. Da się ten pierścień wyjąć - trzeba odkręcić gałkę i delikatnie podważać czymś nie ostrym ten pierścień. Wyjdzie z całym plastikiem na którym są numery biegów. Tylko co dalej z tym krążkiem? Czy to ktoś zgalwanizuje?

Mam inny pomysł, znalazłem podróbkę gałki do Acc VIII na allegro, ale jest z całym mieszkiem, za to nie drogo - za 100 zeta. tylko że pierścień na pewno nie jest galwanizowany, tylko jest to jakiś chromowany plastik i tylko patrzeć jak poodłazi.. A  i nie wygląda to na naturalną skórę tylko jakąś alcantrę. Co robić? jak żyć? Jak ktoś by to kupił, to dajcie znać jak to wygląda i czy warto...

link:

http://allegro.pl/ga...79-6c3be5c0af30

Ja właśnie kupiłem taką gałkę. Nie ma szału, ale myślałem że będzie gorzej. Gałka jest lekka (nie ma metalowego wypełnienia tak jak oryginał), pierścień nie jest galwanizowany, tylko po prostu pochromowany. Skóra jest całkiem dobrej jakości, montaż też bez zarzutu. Uważam, że za tą cenę jest ok. Na razie jeździ u mnie, oryginalną albo przemaluję, albo obszyję skórą w całości, podobnie jak zrobiłem w poprzednim samochodzie.


  • 0

#13 Marten

Marten
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Z. Góra
  • Silnik:2,0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:38, 07.08.2017

Ja właśnie kupiłem taką gałkę. Nie ma szału, ale myślałem że będzie gorzej. Gałka jest lekka (nie ma metalowego wypełnienia tak jak oryginał), pierścień nie jest galwanizowany, tylko po prostu pochromowany. Skóra jest całkiem dobrej jakości, montaż też bez zarzutu. Uważam, że za tą cenę jest ok. Na razie jeździ u mnie, oryginalną albo przemaluję, albo obszyję skórą w całości, podobnie jak zrobiłem w poprzednim samochodzie.

Siemka. Myślałem, że temat umarł... no to popatrz co ja zrobiłem- fotka poniżej.

Wyjąłem z gałki pierścień, pomalowałem najzwyklejszym sprayem czarnym (podwójnie) i mam teraz po prostu wszystko czarne. Jeżdżę kilka mies i nic się nie ściera, a nawet jeśli się zetrze to jeszcze raz pomaluję ;-))

U tapicera w Zielonej Górze uszyłem mieszek ze skóry a nie jakiegoś skaju za 100 zeta, w identycznym szarym kolorze i jest cymes!!

Załączony plik  WP_20170804_001.jpg   147,07 KB   56 Ilość pobrań


  • 0

#14 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:37, 08.08.2017

Ale kombinujecje, na Alle są mieszki po 25 zeta i pasują plug & play. Jest skóra, alcantara i kolory nici do wyboru.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#15 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:52, 12.08.2017

Ale kombinujecje, na Alle są mieszki po 25 zeta i pasują plug & play. Jest skóra, alcantara i kolory nici do wyboru.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Idzie nie o mieszek, tylko o gałkę. Już opatentowałem rozdzielenie pierścienia z wklejką z oznaczeniami biegów. W wolnym czasie się za to zabiorę i pomaluję. Będzie ok.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, gałka, biegi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq