Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Sprężyny H&R z benzyny do diesla

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stoliktomek

Stoliktomek
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Imielin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:48, 08.03.2017

Witam
Mam okazje kupić sprężyny obniżające H&R do accorda VII. Problem jest taki, ze sprężyny są z benzyny, a ja mam diesla. Będzie to pasować? Będzie to działać? Diesel jest cięższy od benzyny czy odwrotnie?
Patrząc po numerach sprężyn, tył jest taki sam, przód dla benzyny ma końcówkę va1 a dla diesla va2.
Jak wyglada sprawa z montażem tego w moim samochodzie? Warto się w to pałować czy lepiej odpuścić i szukać do diesla?
Zapomniałem napisać, ze oba samochody to Tourery
  • 0

#2 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 01:27, 09.03.2017

Jezeli z benzyny 2.4 beda pasowac do diesla jesli z 2.0 przod usiadzie duzo bardziej niz tyl
  • 0

#3 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 05:56, 09.03.2017

Technicznie jest to sama sprężyna, w praktyce przód siądzie trochę bardziej niż 30mm. Ile? Szacuje około 15mm. Sam rozważam taka opcje bo przy nowych h&r przód pieje mi 11mm wyżej niż tył. Według niemieckich dopuszczeń do ruchu różnica wagi pomiędzy 2.0 a 2.2 to 140kg. O tyle większy nacisk ma sprężyna do diesla, ale jeżeli patrzeć na specyfikację samej sprężyny to różnica jest...żadna. 13.25 grubość druta i chyba po 11 zwojów w obu. Inne parametry ma sprężyna -50mm do 2.0. Jest grubsza o milimetr i ma półtora zwoja mniej.
Podsumowując, ja zaryzykuję i zakładam przód z benzyny.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 Stoliktomek

Stoliktomek
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Imielin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:37, 09.03.2017

Sprężyny do benzyny niezależnie od tego czy 2.0 czy 2.4 maja ten sam numer ;/

Pytanie, czy te dodatkowe 140 kg różnicy między benzyna a dieslem nie wpłynie na trwałość sprężyn i prowadzenie auta?
  • 0

#5 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:15, 09.03.2017

Powiem więcej. Katalog h&r ma taki sam numer do 2.0 2.2 i 2.4 :) różnią się chyba oznaczeniem dodatkowym, jak dobrze pamiętam

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 okonek

okonek
  • Klubowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Trębaczew
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:07, 09.03.2017

Witam,

swego czasu też miałem ale gwinta H&R i po oznaczeniach spręzyn pasowały zarówno do każdej benzyny jak i diesla ... różnica miedzy oznaczeniem sprężyn była tylko dla opcji -50mm ...

Pozdrawiam


  • 0

#7 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:03, 09.03.2017

Witam,
swego czasu też miałem ale gwinta H&R i po oznaczeniach spręzyn pasowały zarówno do każdej benzyny jak i diesla ... różnica miedzy oznaczeniem sprężyn była tylko dla opcji -50mm ...
Pozdrawiam

Dlatego też ryzykuje u założę sprężyny z benzyny :)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:56, 09.03.2017

Z tego co wiem to sprezyny beda pasowac do kazdego ale z 2.0 jak wlozysz do 2.2 lib 2.4 to usiadzie duzo bardziej

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 Bar00n

Bar00n
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:170km/400nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:29, 14.03.2017

Spręzyny z 2.0 do 2.2 siądą bez problemu, bedzie tylko roznica ze z przodu o 2-3mm siadzie nizej, jak w przypadku benzyny, ze wzgledu na dodatkowe kg. Niema to duzego wpływu na jazdę ani trwałość.


  • 0

#10 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:08, 23.03.2017

Zamontowane. Siadło 12-14 mm niżej w porównaniu do h&r dla diesla. Wreszcie przód jest kilka mm niżej jak tył :)
Wydaje mi się, że dopiero teraz przód poszedł te deklarowane 30 mm w dół. Świeżo po zamianie z serii różnica była mało widoczna. Teraz cieszy oko i tylko czekać na letnie kółka. A dieslowe h&ry z przelotem 16tkm lecą na giełdę.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq