Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Nic nie dziala po przekreceniu kluczyka

VI nie dziala nie odpala

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mardi85

Mardi85
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Chocianów
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:19, 06.03.2017

Witam serdecznie :) dzisiaj rano mialem taka przypadlosc ze po przekreceniu kluczyka po pierwszym razie auto nie odpalilo a po drugim razie jak przekrecilem kluczyk wszysciutenko zgaslo... lampki radio panel klimatronik... totalne nic zero pradu. Po otwarciu maski akumulator mial 12,6 V napiecia i bylo to stale napiecie. Jak zbadalem napiecie na blaszkach plus i minus na puszce od przekaznikow i bezpiecznikow w komorze silnika miernik pokazywal 0 V. Gdy zmierzylem napiecie podlaczajac miernik na prawej blaszce i na uziemieniu miernik wariowal i pokazywal przerozne napiecie ktore zmienialy sie co mniej wiecej sekundzie od 2,5 volta zaraz zmienialo sie na 10,9 V potem za chwile na 12,6 a potem na 9,2 az sie chwilowo ustatkowalo na 12,6 i potem znowu zaczelo wariowwac. Jak podlaczylem miernik na plusowej klemie od akumulatora i na minusowym kablu ktory jest podlaczony na prawej łapie silnika ( przy pompie wspomagania ) miernik wskazywal 2,4 V ...

Czy ma ktos moze jakikolwiek pomysl co to moze byc ??  


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 17:18, 06.03.2017

Klemy dobrze dokręcone?
  • 0

#3 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 17:34, 06.03.2017

Hej :)
I sprawdź też połączenia masy...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#4 Mardi85

Mardi85
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Chocianów
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:37, 06.03.2017

wychodzi na to ze kabel ktory idzie do silnika tak mi sie wydaje ma problemy z pradem


a nie ma tam jakis przekaznikow od silnika albo od kabiny ?


  • 0

#5 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 17:41, 06.03.2017

Jeśli mierzysz napięcie w punktach, gdzie jest ono 'na stałe', to przekaźniki nie mają tutaj nic do rzeczy...

wysłane z fona


  • 0

#6 Mardi85

Mardi85
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Chocianów
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:05, 06.03.2017

w ktorych miejscach jest ten kabel pradu do silnika wpiety ? 


to dlaczego w kabinie nic nie dziala ?


ale prad plynie przez przekazniki tak ?? 


  • 0

#7 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:39, 06.03.2017

Mardi, sprawdź przewody masowe tak jak chłopaki napisali. Ja raz miałem taką przygodę, nagle po przekręceniu cisza i ciemność.


  • 0

#8 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:58, 08.03.2017

Poodkrecaj masy od karoserii. Poczyść śrubki szczotką drucianą, a miejsca gdzie są przykręcone i końcówki kabli papierem ściernym. Później wszystko smarem miedzianym posmaruj i poskręcaj. Jakby to nie pomogło to warto sprawdzić przekaźnik główny. Może jakieś zimne luty się porobiły.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 Mardi85

Mardi85
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Chocianów
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:57, 10.03.2017

Poodkrecaj masy od karoserii. Poczyść śrubki szczotką drucianą, a miejsca gdzie są przykręcone i końcówki kabli papierem ściernym. Później wszystko smarem miedzianym posmaruj i poskręcaj. Jakby to nie pomogło to warto sprawdzić przekaźnik główny. Może jakieś zimne luty się porobiły.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

 a gdzie sie znajduje glowny przekaznik ?


  • 0

#10 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:31, 10.03.2017

Ciężko powiedzieć. Gdzieś w skrzynce przekaźników. Ale który to to nie mam pojęcia. Pytaj kogoś kto ma ten sam silnik. Sprawdź jeszcze stacyjkę.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 Mardi85

Mardi85
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Chocianów
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:42, 13.03.2017

faktycznie wina masy :) dzieki za pomoc 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, nie dziala nie odpala

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq