XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 14:27, 02.03.2017
#17
Napisano 14:29, 02.03.2017
Dlatego chcę wymienić olej i zobaczyć co się będzie działo.
im bardziej auto się rozkraczy tym większa szansa na wygraną.
#18
Napisano 14:30, 02.03.2017
Na Twoim miejscu nie pchałbym pieniędzy w to.
#19
Napisano 15:02, 02.03.2017
Tylko olej, najtańszy 10W40 GM, by móc zmierzyć stan oleju, przed trasą i po trasie. I mieć pewność, że nie ma podolewanych innych rzeczy świństw.
Napisałem do TK, ciekawe czy odpiszą. Opisałem całą sprawę bardzo bardzo jasno i możliwie szczegółowo.
Aż sam jestem ciekawy. Bo np. z tą stacyjką to trochę przegięcie. Dla szefunia z ASO to normalne dla auta w tym wieku. Czyli tym tokiem rozumowania, koła mogą odpadać od auta, przewody paliwowe mogą się odrywać, kierownica może się urwać, bo to NORMALNE dla auta w TYM WIEKU. To co z autami, które są sprawne, a mają nawet po 30 lat? Ewenementy, technologia obcych, czy jak ? Masakra.
#20
Napisano 15:25, 02.03.2017
Nie zmierzysz zużycia po 100km, chyba, że bierze go więcej niż paliwa... Nie wydaje mi się, abyś uzyskał wiarygodne wyniki. Co jeżeli pompuje paliwo do oleju i stan się nie zmieni?
#21
Napisano 15:30, 02.03.2017
Tak koło może się urwać przy tym przebiegu jak nie był ruszany dolny swożeń i jest już na wykończeniu.
Przewody paliwowe też w tym roczniku siadają w tych autach.
Moim zdaniem jak się kupuje taki rocznik auta to trzeba mieć na uwadze, że takie rzeczy się mogą dziać o czym sprzedający nie musi być świadom.
Ale powiedz mi to jak ty sprawdzałeś to auto, że nie zauważyłeś takiego szczegółu jak stacyjka?
I piszesz, że po godzinie zaczęły wychodzić kolejnie nie działające rzeczy......
Broń Boże nie bronię sprzedającego ale kupujący też musi się wykazać rozsądkiem przy zakupach a nie w ciemno wierzyć sprzedającemu....
#22
Napisano 16:49, 02.03.2017
Powiedz mi czy silnik nie ma mocy szarpie albo nierówno pracuję Może sprężanie źle ci zmierzyli bo z tak niskim to ciężko byłoby odpalić
#23
Napisano 17:09, 02.03.2017
Wiesz, jestem tylko człowiekiem, nie jestem w stanie sprawdzić wszystkiego bo to by zajęło kupę czasu, dlatego pytałem się sprzedającej CZY WSZYSTKO ELEKTRONICZNIE GRA, abym nie musiał każdego guziczka naciskać.
Stety/niestety ale słowo mówione jest tak samo ważne jak i pisane, szczególnie przy świadkach.
To prawda, może się urwać itp, ale wtedy nie powinien przejść przeglądu technicznego, a przeszedł.
Wiesz no, stacyjka jak sprawdzałem chodziła ok, nie przyszło mi do głowy wyciągać kluczyka. A auto zgasło od stacyjki dopiero po przejechanych 32 kilometrach.
Właśnie z takim ciśnieniem sprężania myślę, że mógłby brać dużo i po 100 km na autostradzie z 3,5k obrotów powinno coś zejść chyba z bagnetu...
A silnik równo pracuje, z dołu trochę muli, ale ciężko mi ocenić bo nie jeździłem wcześniej z tymi silnikami.
Mam doświadczenie z D-serią -d14a8, d15z6, d16w4.
I też, rozumiem, że auto ma swoje lata, że jakaś bzdura tam może nie działać, lampka być przepalona itd. ale takie rzeczy jak stacyjka/zamek w drzwiach i takie ciśnienie sprężania? Coś nie tak.
#24
Napisano 17:16, 02.03.2017
no nieźle...
również zapytam, jeśli sprężanie było mierzone przed zakupem to o co Ci chodzi? stacyjki nie widziałeś wcześniej?
rękojmia przestaje Ci przysługiwać jeśli w momencie kupowania byłeś o tych wadach poinformowany...
ostatnio przerabiałem KC/Rękojmie na przykładzie nowego telefonu, który kosztował 2300 zł a brakowało mu bardzo ważnej funkcji - dzwonienia. sprzedający nie chciał słyszeć o żadnym zwrocie czy wymianie na nowy bez wad. cały czas ględził o gwarancji. po zastanowieniu się, oddał pieniążki
ale w wypadku używanego auta, byłbym mniej pewny siebie...musiałbyś udowodnić, że wady zostały podstępnie ukryte przed Tobą, że nie wiedziałeś o nich itp. itd.
pomyśl z drugiej strony - kupię od Ciebie jakieś inne auto - i za dwa miesiące urwie mi się koło - i zgłoszę się do Ciebie, żebyś mi oddał pieniądze bo na pewno wiedziałeś że to auto ma wady!
#25
Napisano 17:21, 02.03.2017
tak jak Blow pisze - bardzo ciężko będzie Ci to udowodnić, do tego miałeś sprawdzenie przed zakupowe w ASO i wiedziałeś o stanie silnika..
przy tego typu sprawach jest zawsze jeden na jeden..chyba, że masz rozmowy nagranie jaki to auto nie cudo etc
spójrz na to właśnie z tej strony..radca prawny Ci tak radzi bo z tego też ma $$$
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#26
Napisano 17:26, 02.03.2017
Do ASO pojechaliśmy PO ZAKUPIE. Bo babka nie chciała się dogadać. Strasznie się broniła aby nie sprawdzać całego auta, itd. i nagle wpadli na pomysł, żeby aso zbadało.
Mam świadków, rozmowy nagrane niektóre itp.
Tak, jeśli Ci się koło urwie, a rzeczoznawca(lub biegły sądowy) zbada i uzna, że było to następstwem wady, która była już przed zakupem, to masz prawo do roszczeń.
#27
Napisano 17:26, 02.03.2017
Kolego jak kupujesz używane 20 letnie auto to musisz być przygotowany na to, że do 7 tyś za auto masz w rezerwie 2 tyś na ewentualne naprawy, to jedno.
O drugie auto niestety przy kupnie musisz DOKŁDNIE sprawdzić. Czy działają wszystkie "guziczki" jak pracuje silnik, zimny i ciepły, na niskich i wysokich obrotach, jak przyspiesza, hamuje, czy nie kopci itp. itd.
#28
Napisano 17:27, 02.03.2017
Wszystkie wady, o których piszę, wyszły PO ZAKUPIE.
#29
Napisano 17:30, 02.03.2017
Tak, jeśli Ci się koło urwie, a rzeczoznawca(lub biegły sądowy) zbada i uzna, że było to następstwem wady, która była już przed zakupem, to masz prawo do roszczeń.
pozostaje życzyć powodzenia i wytrwałości w takim razie...
#30
Napisano 17:32, 02.03.2017
Próbowałeś najpierw z gościem na spokojnie pogadać o zwrocie? Myślę, że sprawa jest do wygrania, ale może najpierw wystarczy zwykły kontakt.
Co do ciśnienia sprężania, to niżej masz link do screena (pierwsza pozycja w tabeli)
http://i.imgur.com/a0NbL7K.jpg
Ja dziś mierzyłem i tak:
1 - 14,2
2 - 14,6
3 - 14,6
4 - 14,6
Wynik mnożysz x100kPa, czyli dla 14,2 jest to 1420kPa. Minimalna wartość - 950kPa, czyli 9,5 Bar.
Mam prawie 300 000 na liczniku.
Użytkownik kslavek edytował ten post 17:35, 02.03.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych