Skocz do zawartości


RODO w HAKP

wymiana tarcz


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:20, 29.03.2010

witam mam pytanie odnosnie wymiany tarcz a mianowicie mam honde accord i2.0 16v 1996 rok i chcialem dzis zmienic tarcze ale gdy zdjelem tarcze zopbaczylem ze sprawa jest troche bardziej skomplikowana poniewaz trzeba zbic lozysko z piasty i chcialem zapytac czy idzie to zrobic nie niszczac lozyska bo jedno kosztuje ponad 130 zl
  • 0

#2 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:27, 29.03.2010

http://www.honda.cba...p_hamulcow.html
  • 0
AK

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:07, 30.03.2010

zy idzie to zrobic nie niszczac lozyska

prasa hydrauliczna
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:08, 31.03.2010

myslalem tez o tym ale wydaje mi sie ze tez lozysko sie rozleci robiles juz to kiedys bez wymiany lozysk?
  • 0

#5 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:15, 01.04.2010

robiłem - jest łatwiej i szybciej niż razem z wymianą łożyska (nie trzeba mieć ściągacza łożysk i prasy i nowego łożyska)

czynności takie jak przy wymianie dolnego sworznia
potem odkręcamy łożysko (4 śruby od środka), 4 śruby od tarczy trzeba poluzować jeszcze przed wymontowaniem zwrotnicy
najtrudniej oddzielić obudowę łożyska od zwrotnicy (trzyma się na samej rdzy, ale mocno...)
  • 0
AK

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:05, 03.04.2010

najtrudniej oddzielić obudowę łożyska od zwrotnicy

nie ma szans bez jakiejs prasy albo prowizorycznego wyciskacza...
  • 0

#7 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:08, 03.04.2010

prasą się tego nie wyciska, bo to nie jest wprasowane ani wbite - jakby przy poprzednim montażu posmarowali czymś miejsca styku, to by można teraz wypchnąć to palcami, a tak - najlepiej mieć kawałek rury o średnicy prawie takiej, jak otwór w zwrotnicy i przez tę rurę delikatnie wybić obudowę łożyska ze zwrotnicy (obudowa łożyska to ta część z dziurkami na 4 śrubki)

potem przy składaniu trzeba dobrze oczyścić miejsca styku obu elementów (otwór w zwrotnicy i obudowę łożyska), bo jedno w drugie ma wchodzić bez najmniejszego oporu
  • 0
AK




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq