W ASO nie kupuje się sworzni - to fakt. Narzucają kosmiczna marze, a to samo kupisz w każdym motoryzacyjnym czy na allegro za ułamek.
Co do reszty - brałbym OEM. Trochę bez sensu wg mnie tylko część zawiasu robić w poli.
Tu sie nie zgodze ze robienie czesci zawiasu nie ma sensu sam przelatalem ok 50 tys km na takim zestawie do tej pory ostatnio rozwalily mi sie tuleje przednie wahaczy przednich dolnych wymiana w ramach gwarancji w Olkuszu. Po zmianie jezdzi sie jakby qrde no jeszcze precyzyjniej niz wczesniej (tzn na poprzednich poliuretanach ktore ulegly uszkodzeniu) , uklad kier jest mam wrazenie duzo czulszy ( do tego gumowego to nawet nie porownuje bo to byla zupelnia przepasc), jest lepsza precyzja prowadzenia auta, wieksze czucie tego co sie dzieje pod oponami. Sam nie zmienilem nic ponad 4 tuleje z Poli i na prawde chwale Sobie...teraz jestem na etapie wyboru: czy poleciec po bandzie i ladowac cale poli na tyl czy zostawic gumowe w elementy zawieszenia z tylu. Z zadanego w innym watku przez mnie pytania i braku odpowiedzi wnioskuje, ze tu chyba nikt tego nie wszczepil w zawias z tylu ...
Na poli z przodu auta i wiekszych dziurach da sie je juz dosc mocno odczuc w srodku kabiny. Generalnie ze swojej strony polecam...nie wiem jednak czy zakladanie poli na tyl nie spowoduje ze auto na prawde bedzie zbyt malo komfortowe przy jezdzie po polskich drogach.
Na twoje pytanie od CIebie co wybrac komfort czy wieksze przenoszenie nierownosci do kabiny odpowiedz Sobie sam bo to chyba Ty jezdzisz tym autem nie my :)Jakbym mial Ci przedstawic liczbowo co sie zmienilo po zamontowaniu poli tylko z przodu to tak dwa razy lepsze prowadzenie auta po zmianie i dwa razy glosniejsze/przenoszace sie do srodka wybieranie dziur...
Ja wlasnie na nowo testuje Poli na Warszawskich drogach
I jeszcze po przelataniu 50tys km na poliuretanach sworznie wahaczy dolnego gornego chyba dalej zyja ...
Użytkownik lakatus edytował ten post 23:02, 25.02.2017