Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Zamiennik katalizatora

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#61 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • SkÄ…d:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 22:36, 28.07.2022

Dałbyś radę wysłać mi tą urwaną sondę? Jestem elektronikiem i spróbowałbym zrobic emulator, może zadziala. Przydałaby się wiązka z wtyczką na testy. Potem zwrócę.
  • 0

#62 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • SkÄ…d:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 06:04, 29.07.2022

po co kombinujecie z druga sonda, jechac do stroiciela Ralfiego i wylaczy sonde w cholere z komputera i po problemie i pewnie bedzie taniej niz nowa niepotrzebna sonda.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#63 BOBIN

BOBIN
  • Nowy
  • 10 postów
  • SkÄ…d:Oka
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Tourer
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:31, 07.08.2022

Dz

 

Dałbyś radę wysłać mi tą urwaną sondę? Jestem elektronikiem i spróbowałbym zrobic emulator, może zadziala. Przydałaby się wiązka z wtyczką na testy. Potem zwrócę.

Dziękuję ale niestety nie bo część sondy została w katalizatorze i nie można jej wyjąć


  • 0

#64 BOBIN

BOBIN
  • Nowy
  • 10 postów
  • SkÄ…d:Oka
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Tourer
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:40, 07.08.2022

po co kombinujecie z druga sonda, jechac do stroiciela Ralfiego i wylaczy sonde w cholere z komputera i po problemie i pewnie bedzie taniej niz nowa niepotrzebna sonda.

Który to dokładnie Ralfi? Jest kilku na forum.To ten Ralfi z Kielc co ma 0 postów i dwa wejścia na forum od 2019 rou czy Ralfi2000 z Toruń/Warszawa?


  • 0

#65 okonek

okonek
  • Klubowicz
  • 206 postów
  • SkÄ…d:TrÄ™baczew
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:48, 07.08.2022

Ralfi2000..
Ralfi2000..
  • 0

#66 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • SkÄ…d:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 09:24, 07.08.2022

Który to dokładnie Ralfi? Jest kilku na forum.To ten Ralfi z Kielc co ma 0 postów i dwa wejścia na forum od 2019 rou czy Ralfi2000 z Toruń/Warszawa?

Ralfi2000 z ToruÅ„/Warszawa   wyÅ‚Ä…czy z kompa i po problemie, robi tez strojenia i reflashe ogólnie wszystko z komputerami itp


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#67 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 11:46, 07.08.2022

Który to dokładnie Ralfi? Jest kilku na forum.To ten Ralfi z Kielc co ma 0 postów i dwa wejścia na forum od 2019 rou czy Ralfi2000 z Toruń/Warszawa?

http://www.accordklu...x-ralfi-garage/

Wysłane z mojego 2201116PG przy użyciu Tapatalka
  • 0

#68 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:39, 02.11.2023

Mnie też dopadł błąd P0420, zastanawiam się nad kupnem zamiennika firmy JMJ, czy ktoś montował i możecie się wypowiedziec?
  • 0

#69 domines2006

domines2006
  • Nowy
  • 2 postów
  • SkÄ…d:Lebork
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Xxx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 10.11.2023

Witam
Ukradli mi katalizator accord VII K24a3 - założyłem katalizator uniwersalny ale nie założyłem drugiej sondy.
Były 3 błędy P0325 ( błąd sondy - nie ma wiec mnie to nie dziwiło ) i błąd spalania stukowego i błąd ubogiej mieszanki

Założyłem drugą sondę. Okazało się również ze 1 sonda byla zle podpięta. Został tylko jeden błąd - spalania stukowego. Po wykasowaniu po kilku minutach normalnej jazdy pojawia się znowu. Na początku pojawiał się od razu po wykasowaniu teraz po kilku minutach jazdy.

U mechanika sprawdziliśmy działanie czujnika na komputerze i stan okablowania - komputer odbiera wartości z czujnika ale możliwe ze są zle. Zastanawiam się nad wymiana czujnika ale mam kilka wątpliwości.

Czy jeżdżąc bez sondy 2 i de vacto zle podpięta 1 - zarombal się katalizator uniwersalny i ma to wpływ na błąd stukowego ?

A może to ze jest katalizator uniwersalny tez ma wpływ na czujnik , może mieć wpływ ??
  • 0

#70 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • SkÄ…d:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:18, 31.12.2023

U mnie przy przebiegu 390 tys (przy 206 tys założone lpg), od około 310 tys zawsze po regulacji zaworów i przejechaniu 20-50 kilometrów, zapala się p420, ale po skasowaniu błędu ELM, aż do następnej regulacji błąd już nie wyskakuje. Raz tylko w międzyczasie po jednej regulacji, błąd się nie pojawił.
Po odpaleniu auta na zimno, odór spalin jest typowy dla zimnych aut, czyli czuć
siarkowodór, porównując to do innych, młodszych aut z małymi przebiegami, po prostu po woni spalin nie czuć żadnej różnicy.
Raz też, po regulacji zaworów i przejechaniu od razu mniej więcej 100 kilometrów na benzynie, błąd nie wyskoczył, gdy przełączyłem na gaz, błędu też nie wywaliło.

Od około 290. tys mam zamiennik czujnika spalania stukowego (Engitech), błędu czujnika
nie wywala.
Natomiast, od też jakiegoś już czasu czasami podczas jazdy na lpg na chwilę auto przełączy się na benzynę i samo przejdzie na lpg ponownie, szczególnie jak da się mu więcej gazu. Ale tutaj, będzie do wymiany membrana parownika (po diagnozie naszego cennego i konkretnego kolegi Krzysztofa M), bo jest ona od początku założenia lpg i zrobiła się zapewne twarda już. Wiadomo, taki przebieg, to i oryginalny katalizator może i ma prawo już odmówić współpracy, ale myślę, że na podstawie tego opisu, niewykluczone jest, że pożyje on jeszcze trochę u mnie a sprawcą wyskakującego błędu p420 po regulacji zaworów, może być membrana. Jeżdżę i obserwuję. Zobaczymy, jak będzie pod jej wymianie. Diagnosta też ostatnio nie czepiał się składu spalin, więc tym bardziej nie zwracam na to uwagi, bo i spalanie gazu też jest w normie.

Parę osób już tu pisało, że po regulacji zaworów, wyskoczył im za niedługo p420, dlatego po przeanalizowaniu tego u mnie, opisuję, jak to wygląda w moim przypadku.
Z dużym prawdopodobieństwem w swoim przypadku przypuszczam, że głównie po każdorazowej regulacji zaworów, problemem wyskakującego p420 jest kwestia lpg, a ścislej rzecz biorąc, membrany parownika.
Także, jeśli by coś podobnego u was w tej kwestii było lub coś podobnego występuje, to może niekoniecznie trzeba od razu myśleć o wymianie katalizatora lub wstawieniu emulatora. Ja robię z reguły długie trasy swoim autem.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq