Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zamiennik katalizatora

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#31 Azathoth

Azathoth
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Edinburgh
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Honda Accord Executive
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:34, 22.07.2018

No ale dalej nie wiem..:

1.  Gdzie sa umieszczone sondy? Jedna pewnie z przodu gdzies przed katem, a druga za katem?

2. Decat jest pewnie z mjejscem na sonde?
3. Zamiasta kata i decata moge wstawic zwykla rure przelotowa i koncowy tlumik?

4. Zna ktos dokladne wymiary plecionki (flexi pipe) czu jak to sie nazywa ;]
5. Czy korzystal ktos z uslug firmy mar-tec ? 


  • 0

Azathoth


#32 bugallos

bugallos
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Maranello
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:04, 31.01.2019

Mi w VIII genie skonczyl sie kat przy 190k km, koszt nowego w ASO wyniosl ponad 4k, wiec kupilem za 5 stowek uzywke na allegro, na ktorej zrobilem ponad 50k km i az do sprzedazy auta juz check sie wiecej nie zaswiecil. Nie wiem czy bedzie to najtansze rozwiazanie, ale na pewno tez sensowne.

Hej, czy mógłbyś napisać który zamiennik tak dobrze się spisał?

Macie jakieś sprawdzone zamienniki? 
Chcę kupić zamiennik kata, co by starczył na 2-3 lata :)
 


  • 0

#33 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 944 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 22
Super

Napisano 15:52, 31.01.2019

czytaj ze zrozumieniem -  kupilem za 5 stowek uzywke


  • 0

#34 bugallos

bugallos
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Maranello
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:13, 01.02.2019

Racja, czyli używka oryginału. No nic, będę kombinował


  • 0

#35 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:24, 01.02.2019

To jak będziesz kombinował to spróbuj zdemontować kata, zalać go kretem w żelu do przepychania rur i gorącą wodą na kilka godzin, do tego woda pod ciśnieniem i tak kilka razy powtórz zabieg. U mnie pomogło w civicu. Jakiś czas temu w CU1 wyskoczył mi też p0420, po skasowaniu przejechałem przeszło 1000km i się nie pojawił, jeżeli problem powróci to zrobię to samo co z katem w civicu.


Użytkownik gkill edytował ten post 08:26, 01.02.2019

  • 0

#36 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1225 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 08:27, 01.02.2019

Podobno jedyne coś warte to awg.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#37 bugallos

bugallos
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Maranello
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:49, 03.02.2019

Dzięki, jak mechanik patrzył na podnośniku (jeszcze zanim kupiłem - przed pojawieniem się checka) - to obudowa kata była w kiepskim stanie. Normalnie się kruszyła już. W tygodniu chyba skoczę do mechanika niech rzuci okiem


  • 0

#38 Lukimich

Lukimich
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:50, 16.08.2019

Wybebeszyc katalizator czy wstawic przelotowa rure? Witam. Czy będzie jakaś różnica pomiędzy wstawieniem  przelotowej rury a wybebeszeniem KATA? Wolał bym wybebeszyć ponieważ zostanie "atrapa" na przegląd. Tylko czy to nie będzie gorsze rozwiązanie od przelotowej rury? Zaznaczę ze muli mi auto i spalanie mam większe i prawdopodobnie to kat który jest oryginalny przy 280 tys przebiegu


  • 0

#39 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1225 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 18:25, 16.08.2019

a masz bład p0420?

Nie ma znaczenia czy wywalisz środek czy wstawisz rurę.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#40 Lukimich

Lukimich
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 16.08.2019

chodzi mi o dzwiek- czy wybebeszony kat nie bedzie mial metalicznego dzwieku takiego nieprzyjemnego? Wylacze sonde od kata


  • 0

#41 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1225 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 19:13, 16.08.2019

proponuje ori kat wyciagnac i zostawic na półeczce bo nie widaomo kiedy zacznie policja za to scigac i bedziesz szzukał,

a zamiast kata zrobic decat z prostej rury i na nia naspawac cos przypominajace kata.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#42 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 944 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 22
Super

Napisano 07:56, 17.08.2019

Juz scigaja, zalezy tylko na kogo sie trafi i ile bedzie mial do wyrobienia normy
  • 0

#43 Lukimich

Lukimich
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:55, 17.08.2019

Ok wybebeszony i chodzi super cicho a przelotu w dziurkach prawie nie bylo- moment odczuwalnie wiekszy.  Dziwi mnie tylko brak zadnego checka, ze sonda zle dziala czy cos.


  • 0

#44 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 511 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:43, 24.08.2019

Mam pytanko bo i moja honde dopadlo czasem wyrzuca blad p0420 i raz wyrzucilo zbyt bogata mieszanke.

Kat zdemontowalem i niby widac swiatelko w tunelu.

Zamontowalem go z powrotem i kolega sprawdzil pod kompem sonde w kacie i pokazuje wartosci od 0,1 do 0,9 czy to swiadczy o zuzytej sondzie czy raczej kat juz noe dake rady?

Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#45 Blachonix

Blachonix
  • Moderator
  • 170 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 (cmfort+++)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:25, 24.08.2019

Mam pytanko bo i moja honde dopadlo czasem wyrzuca blad p0420 i raz wyrzucilo zbyt bogata mieszanke.
Kat zdemontowalem i niby widac swiatelko w tunelu.
Zamontowalem go z powrotem i kolega sprawdzil pod kompem sonde w kacie i pokazuje wartosci od 0,1 do 0,9 czy to swiadczy o zuzytej sondzie czy raczej kat juz noe dake rady?
Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka

Temat przerobiłem całkiem niedawno.
Zamówiłem z alledrogo kata nowego z zestawem montażowym tj; uszczelki i śruby za kwotę ok 500,-
A starego kata sprzedałem do skupu za 800,-
I teraz dwie sprawy są,
1. Problem błędu ustąpił definitywnie
2. Dałem się zrobić na 200,- bo w skupie ten stary katalizator 1000,- stoi.

Można też emulator sondy założyć koszt 30,- i efekt podobny będzie.
Mój kat;
https://allegro.pl/o...idShowitemShare
Emulator;
https://allegro.pl/o...idShowitemShare

Użytkownik Blachonix edytował ten post 15:31, 24.08.2019

  • 0

Dołączona grafika

真実の光






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq