Witam, parę dni temu zagazowałem swojego Accorda Podstawowe Komponenty instalacji:
- Sterownik STAG 4 QNEXT Plus
- Reduktor AC R01 250
- Wtryski Barracuda 130
- Zbiornik 49L 380x180 (podłoga bagażnika nie odstaje)
- Wariator kąta wyprzedzenia zapłonu STAG TAP-03 (zamiast lubryfikacji - na próbę)
- Emulator poziomu paliwa KME EPP-2-H
Instalacja zakładana w Warszawie u gazownika u którego robiłem już 2 poprzednie samochody w tym Accorda VII.
Wszystko jak do tej pory bardzo dobrze. Gazownik sam, prywatnie jeździ Accordem VIII 2.0 (oczywiście zagazowanym ) co jest oczywistym plusem.
Jak widać w opisie, zdecydowałem się na zamontowanie wariatora kąta wyprzedzenia zapłonu. W teorii powinno to polepszyć spalanie mieszanki gazowej a tym samym ograniczyć lub wyeliminować zjawisko wypalania gniazd zaworowych. Przed samym założeniem instalacji LPG sprawdzony został luz zaworowy (wszystko w normie). Aktualny przebieg to 86.000km, zobaczymy co będzie za 20.000km...
Wrzucam parę fotek jak to u mnie wygląda. Uprzedzając ewentualne pytania, to te cienkie czerwone przewody przy akumulatorze, nie są od gazu, tylko od świateł do jazdy dziennej + halogenów OSRAM (montowanych w ASO). Te grube czerwone od wariatora.
Użytkownik Martinez edytował ten post 21:26, 22.02.2017