Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wibracje na kierownicy od 120km/h

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#1 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 20.02.2017

Denerwuje mnie juz ten mój samochód, bo ciężko nim gdzies ruszyć w trase :) z dnia na dzień jeżdżę po mieście, to mi to nie przeszkadza. Ale jak chce gdzieś pojechać to zaczyna się męka :( np wczoraj jechałem z Puław do Lublina (50km) trasą szybkiego ruchu (prędkość 130 non stop) i w jedną stronę trzęsło, a jak wracałem już mniej hehe na pewno to nie są koła bo na letnich felgach i oponach mam to samo. Czytałem ze to mogą być krzywe piasty, że to bolączka accordów. Co trzeba zrobić aby się tego pozbyć? trzeba wymieniać całe zwrotnice? podczas hamowania też mam wibracje. Zmieniłem w wakacje tarcze na nowe, wibracje przy hamowaniu ustały, ale po 2000km powróciły :/ czy jest sens jeszcze to naprawiać? co bym musiał kupić? i jakie to mogą być koszty?


  • 0

#2 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:57, 20.02.2017

bastek, najpierw zbiezność, bicie na tarczach i piastach a później będziemy myśleć. To że na letnich masz to samo nic nie znaczy, jesteś pewny że są dobrze wyważone felgi?


  • 0

#3 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:12, 20.02.2017

Jestem pewny co do wyważenia


zbieżność tez dobra :)


  • 0

#4 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:37, 20.02.2017

no to sprawdz bicie na tarczach i piastach


  • 0

#5 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:13, 21.02.2017

Ja obstawiam ze  to piasty, bo jak juz mowiłem tarcze w wakacje dałem nowe i ustało na jakis czas, ale problem powrocił. To jak to piasty to co trzeba wymienic? duzy to koszt?


  • 0

#6 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:22, 21.02.2017

Opony dobre ? Pierścienie centrujące ? jeśli masz siedzą dość ciasno?
Przerzuć tylne koła na przód.
Może być też zbieg okoliczności ,że zimowe i letnie wywołują drgania .
Wyklucz na początek na 100% koła za nim zczniesz "grzebać"

Użytkownik Wlodar edytował ten post 09:25, 21.02.2017

  • 0
                       

#7 kaprys

kaprys
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:33, 21.02.2017

A byłeś na ścieżce na stacji kontroli pojazdów? U mnie kiedyś źle wyważyli opony - było podobnie. Też mocno mnie to wk... ale przejechałem całą zimę.


  • 0

#8 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 12:36, 21.02.2017

A o przegubach nie zapomnieliście? Sprawdź czy nie mają luzów poprzecznych
  • 0

#9 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:30, 21.02.2017

no to daliśmy koledze zajęcie na deszczowe dni:-)


  • 0

#10 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:34, 21.02.2017

Na bank przeguby wewnetrzne.


  • 0

#11 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:06, 21.02.2017

olewam sprawe hehe nie chce mi się szukac przyczyny


  • 0

#12 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:17, 21.02.2017

to co ,oczekiwałeś wróżbity macieja, że Ci doradzi i samo przejdzie?


  • 0

#13 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:22, 22.02.2017

Bo myslałem ze to na pewno wina piast, a tu ktos mówi ze to przeguby wewnetrzne :/ i wez tu szukaj przyczyny


  • 0

#14 arhano1

arhano1
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Warszawa/Molde
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CE1
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:AERODECK / EG3/ED3/RA1/YH2.
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:04, 23.02.2017

Z biciem piast to jest tak ze jesli bija w co bardzo  watpie to czujesz przy kazdej niemal predkosci  ! a jesli masz bicie okolo od 100 do 120/130 to przeguby wewnetrzne  , a podstawa to dobre bez luzow zawieszenie .


  • 0
Od zywych wymagam tylko tyle ,niech beda dobrzy wiedzac ze sa zli !
HONDA FOREVER

#15 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:03, 23.02.2017

Dobrze wyważone koła ,opona bez bicia promieniowego i bocznego , felgi ,a później wewnętrzne przeguby

Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:58, 23.02.2017

  • 0
                       





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq