Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Prosze o pomoc w doradzeniu zawieszenia

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 LisekKK111

LisekKK111
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Pomorze
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Tourer
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:08, 20.02.2017

Witam, 

Honda Accord 2.0 kombi jakie zawieszenie wstawic ? (nie wiem czy wstawiac tylko tyl bo mi klepie czy sie oplaca zainwestowac w gwintowane zawieszenie czy jakies sportowe amorki+sprezyny ale wtedy bym robil odrazu na wszystkie kola) 

Jakie kola najlepsze do tego zawieszenia? chodzi mi o letnie + felgi rozmier 

 

 

Prosze o powazne odpowiedzi 

(cena nie gra roli)

Pozdrawiam 


  • 0

#2 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:50, 20.02.2017

Ja mam osobiście gwint KW, nie narzekam, jeździ się bardzo dobrze, ale nie mam porównania.

ISN ponoć są bardzo dobre, ale to j/w, znam tylko z opinii.

 

Zależy co jest wyznacznikiem. Jeżeli komfort, to raczej na to bym nie liczył na gwincie. Jak do jazdy szybkiej i dynamicznej to faktycznie lepiej gwint. Jak do jazdy cywilnej, ale sprawne, to wymieniłbym na oryginał.


  • 0

#3 Adam B

Adam B
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:ok 140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:CB9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 20.02.2017

Ja mam osobiście gwint KW, nie narzekam, jeździ się bardzo dobrze, ale nie mam porównania.

ISN ponoć są bardzo dobre, ale to j/w, znam tylko z opinii.

 

Zależy co jest wyznacznikiem. Jeżeli komfort, to raczej na to bym nie liczył na gwincie. Jak do jazdy szybkiej i dynamicznej to faktycznie lepiej gwint. Jak do jazdy cywilnej, ale sprawne, to wymieniłbym na oryginał.

 

 

Albo kupić gwint z regulacją tłumienia. Wtedy sam sobie wyznaczysz swój "komfort". 


  • 0

CB9 CB7 CC1


#4 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:16, 21.02.2017

W kombi do wyboru masz tylko kilka firm produkujących gwinty - osobiście polecam zainteresować się BC lub Tein. Ale są jeszcze KW i ISC (choć ta ostatnia nie wiem czy ma do kombi). Możesz też pokombinować z amorami np. Bilstein b6/b8 lub Ohlins + odpowiednio dobrać sprężyny, tylko to nie gwarantuje nigdy że idealnie równo siadzie.
Warto wymienić wszystkie gumy w zawieszeniu, najlepiej na OEM. Poduszki amortyzatorów, tuleje.

Koła to osobny temat. Mając gwint szedlbym w 18". Co zresztą sam planuje. Jest dział z opisanymi różnymi rozmiarami kół więc możesz poczytać :)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq