Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Coupe 2.0 VI gen. - jak szybko przełącza się na gaz ?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 dezoo

dezoo
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:nie znam
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 19.02.2017

Dzień dobry

Choruję od dawna na Coupe 2.0  VI z  LPG, dla mnie to auto idealne.

Jedyny problem to spalanie, niefartownie jeżdżę głównie krótkie odcinki po mieście, ok 3-4 km

 

Instalację zamierzam zamontować nową + podgrzewacz listwy.

Bardzo proszę o informację jaką minimalną temp. przełączania na gaz można ustawić w tym aucie i ile kilometrów przejadę na 

benzynie zanim się przełączy na LPG, najlepiej przy temp. dodatniej i ujemnej.

 

Jedyną sprawą jaka mnie powstrzymuje od kupna tego auta jest spalanie na benzynie.

Na gazie spodziewam się ok. 11l trasa 14-15l miasto, jest to zupełnie akceptowalne.

Nie chciałbym jednak kupić auta którym będę jeździł połowę czasu  na Pb przy spalaniu 15l. 

 

Jeśli ktoś ma takie auto i udało mu się jakimś sposobem obniżyć czas jazdy na Pb do minimum, to proszę o info na temat instalacji.

Gazownika mam bardzo dobrego, więc jakoś to o ogranie myślę, twierdził że ok. 0,5 km latem i ok 1km zimą.

 

Czy ten model silnika również szybko się nagrzewa, tak jak w niektórych Hondach ?

Przy okazji mały off top, czy 11 tyś zł  wystarczy na  dobrze zachowane auto ?

 


  • 0

#2 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:40, 19.02.2017

mam takową, jeżdżę od prawie 2 lat na elpidżi. 

temperatura przełączania u mnie jest 33 , przełącza się po jakimś kilometrze, w zimę może 1,5.

nie kombinowałem, żeby robił to szybciej, bo czy jest sens? 

 

spalanie któe podałeś jest jak najbardziej prawidłowe.... trasa około 11, ale dałoby się zejść do 10 , a w mieście 14, ale da radę na 13.

 

 

czy 11k styknie.... patrząc na ceny na alledrogo, chyba jest to już możliwe.... ale powiem szczerze, że ja bym swojej za 11 nie oddał :-D

 

 

 

po więcej onfo zapraszam na USAccord.pl tam jest nas więcej ;-)


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#3 dezoo

dezoo
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:nie znam
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:50, 19.02.2017

Dzięki za info.

Jaką dokładnie masz instalację (model)?

Jest podgrzewacz listwy ?


  • 0

#4 gosebus

gosebus
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147 obd1
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:20, 21.02.2017

Mi przy aktualnych warunkach pogodowych przełącza sie na lpg przy niecałym 1km wraz ze staniem 30sek na światłach. Temp mam ustawioną na 30st. ale myślę że jak dam mu 25 to nic sie wielkiego nie stanie. Grunt to dobrze ustawiona instalacja, wraz z korektami po temperaturze - większość gazowników olewa to i daje po prostu wyższą temp przełączania.

Minimalna temp przełączania nie zależy raczej od auta tylko od jakości instalacji oraz poprawnego montażu, reduktor powinien być wpięty w szereg z nagrzewnicą, a wtryskiwacze dobrej jakości. Myślę, że jak gazownik się przyłoży to do 500m można spokojnie zejść. Najniższy wynik jaki można osiągnąć to ok 300-400m


  • 0

#5 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:19, 21.02.2017

u mnie taki standard, stag4 + hany + parówa palacar do 220 kuni ;-)


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#6 bogdann

bogdann
  • Forumowicz
  • 474 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:-
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:11, 21.02.2017

Jeździsz 3km, a instalacja przełączy Ci się po 1.5km, jakie oszczędności zrobisz?

Podpowiedź - nie będzie to 50%.


  • 0

#7 scorpion3m

scorpion3m
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:z Kaszub
  • Silnik:2.0
  • Wersja:coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:34, 21.02.2017

Jeździsz 3km, a instalacja przełączy Ci się po 1.5km, jakie oszczędności zrobisz?

Podpowiedź - nie będzie to 50%.

Może kolega będzie woził pizze :hehe i odcinki 3-4 km, wtedy ok. A jak tyle do pracy i z pracy, to nie ma sensu pakować instalacji.

U mnie jest King + Hana+ ACR 01, przełącza się przy 30 st. z 2 km. A jak lato, to wyjazd z podwórka i już na gazie.


  • 0

#8 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:44, 21.02.2017

u mnie w 2.3 zimą przełącza się do 1km, zależnie jaki mróz, ustawioną mam na 35C, spalanie w trasie przy eco 8,5-9L, średnio tak ok 10,5-11, po mieście 12,5-13L


  • 0

#9 dezoo

dezoo
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:nie znam
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:41, 21.02.2017

Jeździsz 3km, a instalacja przełączy Ci się po 1.5km, jakie oszczędności zrobisz?

Podpowiedź - nie będzie to 50%.

 

 Trasy też czasem robię, więc coś tam się zaoszczędzi.

 Dziękuję wszystkim za informacje .

 Widzę że średnio wychodzi tak jak mówił mój gazownik, 0,5 km latem, 1 km zimą.


  • 0

#10 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:K20
  • Wersja:GT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:29, 08.03.2017

W moim przypadku temp przełączania to 37 stopni. Zima przełącza się po przejechaniu ok. 1km. Spalanie po mieście w okolicach 12l/100 - Silnik 2.3 :)
Instalacja STAG 4 QBOX PLUS, Hana, ZAVOLI Zeta S.
  • 0

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1


#11 Pepon

Pepon
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Bialystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:36, 08.03.2017

u mnie jest problem bo po dłuższym czasie od ostatniej jazdy (noc) to po odpaleniu dopiero przy +/- 90 się przełącza. po krótszym postoju (silnik się ochłodzi do tych "30 C" to przy 30 stopniach wskakuje na lpg. może to być wina czujnika temp pomimo prawidłowych jego wskazań na zegarach? czy może problem leży po stronie lpg?


  • 0

#12 scorpion3m

scorpion3m
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:z Kaszub
  • Silnik:2.0
  • Wersja:coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:33, 09.03.2017

Padł Ci czujnik temperatury w układzie LPG, jedź do gazonika to wymieni.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq