Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

co to za część

VII zo to za część

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:15, 21.02.2017

Jakiś sposób jest, ale w przypadku, gdy to "bardzo" mocno siedzi zapieczone, zerwie się nam tuleja gumowo - metalowa, przez co tulejka będzie się obracać wewnątrz. Wtedy zostaje jak wyżej.

Warto jest tak to wyciąć aby uratować podkładkę mimośrodową i nakrętkę, wtedy dokupujemy tylko śrubę i tuleję (w ASO występuje tylko jako wahacz, okołó 270zł z tego co pamiętam)


  • 0

#17 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:10, 21.02.2017

Przy dociągani nakrętką tak jak to opisałem wyżej tuleja się nie zerwie. U siebie tak robiłem i pomimo tego, że śruba w tulei była mocno zapieczona to w ten sposób to wyciągnąłem i miałem tylko śruby do zmiany.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#18 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:58, 21.02.2017

No to właśnie mówie, piła lisi ogon, brzeszczot do metalu i tniesz tuleje razem ze śrubą między mocowaniem a wahaczem, po obu stronach. Tuleja wystaje z wahacza, także jest tam dostęp.

Bedę walczył prawdopodobnie w weekend;)

Dzięki za wskazówki


Jest z tyłu i z przodu
Zawsze możesz przykręcić jakieś swoje "wyrzeźbione"ucho (obejma) lub złapać migomatem

tak własnie sobie dziś w pracy wymyśliłem..zrobić swoje ucho zaciskowe wokol oski wahacza z grubej blachy i nawiercić dziurę w nim na ten czujnik!! :)


Mała szlifierka kątowa, duża tarcza i ciąć od strony łba śruby. Jak łeb śruby się zeszlifuje nawet nie do końca ale w odpowiednim stopniu się go osłabi to dociąganie z drugiej strony nakrętką i ma puścić. Niestety porządnie się trzeba nagimnastykować z tym ale tuleję można uratować w ten sposób.

Ostatnio narobiłem więcej szkód kątówka niż pożytku..wiec chyba jednak lisi ogon w formie pila szablasta 18v..powinno pojsc jak po masle;)


Użytkownik ferby22 edytował ten post 21:03, 21.02.2017

  • 0

#19 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 15:14, 23.02.2017

ja wywierciłem otwór w łbie śruby, pod katem oczywiście bo inaczej nie da rady, trzeba wiercić tak żeby jak najbardziej uszkodzić sama śrubę a jednocześnie nie wwiercać sie w w te "uszy" sanek, później jedynie klucz na łeb śruby i bez wiekszych problemów sie ukręci nie uszkadzając tulei, do wiecenie oczywiście w mairę dobre i ostre wiertło bo śruba jest w jakiejś lepszej klasie (min 8), druga strona od nakrętki - ucinasz jak najkrócej się da i po odkręceniu wahacza od "zwrotnicy" spokojnie wyciągasz manewrując w różne strony ;), na koniec trzeba wybić resztki śruby - tu wiadomo że trzeba oprzeć wewnętrzną tulejkę tulei o jakieś żelaziwo słuszniejszych rozmiarów, jakiś wybijak i jedziesz młotem

ja tak zrobilem jakieś 40kkm temu, do tej pory tuleja w dobrym stanie nic się nie uszkodziło, a do naprawy potrzebowałem jedynie nowej śruby, ja chyba z nakrętką wymieniałem bo po prostu wcześniej kupiłem, ale potrzeby nie było, mozna było zastosować starą


Użytkownik rafisz edytował ten post 15:18, 23.02.2017

  • 0

#20 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:37, 23.02.2017

Dzieki bede walczyl..
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zo to za część

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq