Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

co to za część

VII zo to za część

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:14, 19.02.2017

Witam

Autko to accord vii 2004 przedlift 2.4 benzyna automat.

Chodzi mi o tą część zaznaczoną na czerwono. Co to takiego? Dalej jest podpieta do niej kostka... Kupilem 2 wahacze, ale bez tego oczka zaznaczonego na zielono.Po prawej stronie będzie pasował lecz po lewej już nie jak się okazało.

Dziekuje z gory

Załączony plik  wahacz (Copy).jpg   37,05 KB   15 Ilość pobrań


Użytkownik ferby22 edytował ten post 19:19, 19.02.2017

  • 0

#2 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:30, 19.02.2017

Czujnik poziomowania xenonów
  • 0

Long May You Ran


#3 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 19:31, 19.02.2017

Hej :)
Masz wersję Exe, więc masz ksenony... te światła musza posiadać samopoziomowanie... i ten 'dynks' właśnie do tego służy... ;)
To tak nieco humorystycznie... ale i jednocześnie prawdziwie...

Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#4 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:58, 19.02.2017

Hej :)
Masz wersję Exe, więc masz ksenony... te światła musza posiadać samopoziomowanie... i ten 'dynks' właśnie do tego służy... ;)
To tak nieco humorystycznie... ale i jednocześnie prawdziwie...

Pozdrawiam
Tomek

oo i ten czujnik jest z tylu..hm nigy bym nie zgadl..

BAAAAAAArdzo dziekuje Wam Grzech i administrator Statom..super!


Czujnik poziomowania xenonów

oo i ten czujnik jest z tylu..hm nigy bym nie zgadl..

BAAAAAAArdzo dziekuje Wam Grzech i administrator Statom..super!


Użytkownik ferby22 edytował ten post 20:58, 19.02.2017

  • 0

#5 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:03, 20.02.2017

A moze jeszcze pomozecie koledzy z tym wahaczem..znalazlem cala mase z febest ale bez tego zaznaczonego na zielono 'oczka'

A wlasnie potrzebuje ten z oczkiem..ktos pomoze?


  • 0

#6 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:34, 20.02.2017

Zmień same tuleje w wahaczu, popatrz w katalogu febest-u
  • 0

Long May You Ran


#7 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:27, 20.02.2017

Zmień same tuleje w wahaczu, popatrz w katalogu febest-u

Pomysł dobry..a jeszcze jedno pytanie.Bo zapieczona jest śruba od zbieżności w nim..da rade wyciąć ja jakoś bez uszkodzenia wahacza?


  • 0

#8 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:36, 20.02.2017

U większości śruba zbieżności jest zapieczona i kończy się wycięciem ;)
  • 0

Long May You Ran


#9 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:40, 20.02.2017

U większości śruba zbieżności jest zapieczona i kończy się wycięciem ;)

no niestety u mnie tez. możne głupie pytanie, ale ciąć ja z której strony...? nakrętki? :D


  • 0

#10 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:24, 20.02.2017

Musisz wyciąć tuleję wahacza. Tam nie ma jak ciąć od "nakrętki" bo i tak nie wybijesz śruby, która jest zapieczona w tulei.

Mam tą samą sytuację, podchodziłem już 3 razy do tego.

 

O tyle niefart, że lepiej mieć odrazu kupioną śrubę i tuleję ;)


Użytkownik AntonioPL edytował ten post 22:24, 20.02.2017

  • 0

#11 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:43, 20.02.2017

nie szkoda mi tulejki..ale jak sie do tego zabrac zeby nie uszkodzic reszty..

nie bardzo wiem jak sie dobrac do tej tulejki z ktorej storny..o tak powiem


  • 0

#12 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:21, 21.02.2017

No to właśnie mówie, piła lisi ogon, brzeszczot do metalu i tniesz tuleje razem ze śrubą między mocowaniem a wahaczem, po obu stronach. Tuleja wystaje z wahacza, także jest tam dostęp.


  • 0

#13 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:50, 21.02.2017

oo i ten czujnik jest z tylu..hm nigy bym nie zgadl..
BAAAAAAArdzo dziekuje Wam Grzech i administrator Statom..super!

oo i ten czujnik jest z tylu..hm nigy bym nie zgadl..

BAAAAAAArdzo dziekuje Wam Grzech i administrator Statom..super!

Jest z tyłu i z przodu
Zawsze możesz przykręcić jakieś swoje "wyrzeźbione"ucho (obejma) lub złapać migomatem
  • 0
                       

#14 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:08, 21.02.2017

Tak jak kolega wyżej pisał, piła szablasta najlepiej zdaje egzamin
  • 0

Long May You Ran


#15 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:20, 21.02.2017

nie szkoda mi tulejki..ale jak sie do tego zabrac zeby nie uszkodzic reszty..

nie bardzo wiem jak sie dobrac do tej tulejki z ktorej storny..o tak powiem

Mała szlifierka kątowa, duża tarcza i ciąć od strony łba śruby. Jak łeb śruby się zeszlifuje nawet nie do końca ale w odpowiednim stopniu się go osłabi to dociąganie z drugiej strony nakrętką i ma puścić. Niestety porządnie się trzeba nagimnastykować z tym ale tuleję można uratować w ten sposób.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zo to za część

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq