Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Drzenie 30-60 km/h

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 3915 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 203
Wzorowa

Napisano 20:44, 08.10.2019

Napisał kolega że założył OEM czyli: używka oryginalna, jest to jedyne sensowne wyjście, dobrego zamiennika brak, prędzej czy później półoś pęka czy pojawiają się jeszcze większe luzy(wibracje) Jest wiele tematów o tym.  


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif


#17 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 504 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:34, 09.10.2019

W przypadku półosi nie ma czegoś takiego jak dobry zamiennik. W VII przerabiałem temat i po zamontowaniu dwóch półosi od różnych producentów na przestrzeni 3 miesięcy w końcu kupiłem cały używany OEM komplet półoś + podpora, wymieniłem zapobiegawczo łożysko na podporze i do dnia dzisiejszego ( przejechane grubo ponad 100k) jest spokój :)

Proszę podaj producentów.


  • 0

#18 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 459 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:48, 09.10.2019

Jeden gsp, drugiego nie pamietam .
  • 0

#19 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 3915 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 203
Wzorowa

Napisano 10:05, 09.10.2019

Gkill jak masz coś jeszcze do powiedzenia do mnie to zapraszam na Pw a nie tutaj!

Poza tym nie pisz postów pod postem, tylko edytuj poprzedni.
Każde kolejne posty nie w temacie będą nagradzane. Temat posprzątałem.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif


#20 kromek

kromek
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 09.10.2019

A jakiego producenta zamienniki użyłeś?

Ja mam lewy wewnętrzny eurodriver shaft parts od 10 tyś km o na razie jest ok.

Cóż, nazywa się to NTY. Nie stać mnie na oem niestety. Zastanawiam się czy nie wrócić do starych :). Były dobre, no klikały tylko. To był jedyny powód wymiany. Woziłem się z nimi kilka dobrych lat i pewnie nadal bym na nich jeździł gdybym wiedział, że zamienniki to takie dziadostwo.


  • 0

#21 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 3915 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 203
Wzorowa

Napisano 19:47, 09.10.2019

Zawsze możesz OEM wysłać do moto maxu w Toruniu na regenerację. Lepsze to niż zakup zamiennika.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif


#22 kromek

kromek
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:55, 09.10.2019

Zawsze możesz OEM wysłać do moto maxu w Toruniu na regenerację. Lepsze to niż zakup zamiennika.

Orientujesz się ile kosztuje regeneracja takiej półosi? I czy wiedzą co robią, bo w moim przypadku to będzie takie trochę wyzwanie logistyczne.


  • 0

#23 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 3915 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 203
Wzorowa

Napisano 19:59, 09.10.2019

Jedna z bardziej znanych firm w Polsce, jakiś Mirków bym Ci nawet nie polecał.
Ceny to mają różne, w zależności od tego co wyjdzie do zrobienia.

W UK sporo accordow na części... Ja bym kupił używkę.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif


#24 kromek

kromek
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:05, 09.10.2019

Sęk w tym że mogę trafić na gorsze. Przeglądam oferty i te osie wyglądają gorzej niż moje. Moje naprawdę nie są tak złe i to klikanie też nie słychać non stop tylko w specyficznych sytuacjach. Po prostu do ostatniej wizyty w warsztacie byłem raczej przekonany że to coś w zawieszeniu.


  • 0

#25 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 3915 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 203
Wzorowa

Napisano 20:07, 09.10.2019

To jezdzij na tym co masz i szukaj ładnych kompletnych pół osi.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif


#26 kromek

kromek
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 04.12.2019

Cześć

Postanowiłem z puentować temat. Kupiłem używki na eBayu komplet z podporą. Koszt za wszystko ok £60. Wymieniłem tylko prawą półoś, bo była w lepszym stanie niż mój oryginał(moja miała rozpruty tłumik). Lewa półoś była taka jak moja więc postanowiłem zostawić moją. Natomiast podpora którą kupiłem miała większy luz na łożysku niż moja więc też postanowiłem jej nie wymieniać(uroki kupowania online). Reasumując wymieniłem tylko prawą. Wibracje ustały, klikania też się pozbyłem. Wniosek; zdecydowanie polecam używany oem  w dobrym stanie niż pseudo "super nowy" zamiennik który u mnie wytrzymał 3 dni. Chyba że ktoś ma czas na eksperymentowanie i pieniądze lub szczęście (ja nie mam). Odsyłam komplet "nowych" półosi w ramach reklamacji. Ciekawe jak oni to sprawdzą swoją drogą. Pozdro.


  • 0

#27 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 504 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 07:12, 05.12.2019

NTY i GSP to shit, dużo jest na temat tych producentów na innych forach. Ja mam lewy przegub wewnętrzny od EURODRIVERSHAFT Parts od 20tyś. km i jest ok, na autostradzie nawet 190 km/h pomykałem i nie ma wibracji.


Użytkownik gkill edytował ten post 12:28, 05.12.2019

  • 0

#28 Kamilek117

Kamilek117
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:06, 10.10.2020

Ja mialem to samo drzenie miedzy 30 km/h a 60km/h oraz 90km/h do 110km/h kupilem kompletne polosie firmy brv za 1100zl wraz z lozyskiem podpory .Po wymianie nadal drzy przy mocnym przyspieszeniu w granicach 30km-60km ale nie ma juz wibracji przy innych predkosciach. Ceny przegubow w aso powalaja.nie wiem czy te reklamowac znowu mechanik wyciaganie polosi auto uziemione co jeszcze moge sprawdzic zeby wyelminowac wibracje?? Wywazylem kola ,w zawieszeniu przy okazji wymienilem tuleje ,sworznie dolne laczniki stabilizatora i nadal trzesie .na nowych polosiach nie ma luzow itp
  • 0

#29 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 504 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:43, 11.10.2020

Układ kierowniczy, łączniki stabilizatora.
Wyważenie kół.

Użytkownik gkill edytował ten post 09:43, 11.10.2020

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq