Skocz do zawartości


Zdjęcie

Drzenie 30-60 km/h

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 dudek19840611

dudek19840611
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SPORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 16.02.2017

Czesc wszystkim:-)

Od dwoch tygodni posiadam Hanie ... Accorda 2.4 Type S z ktorego jestem mega zadowolony, ale mam male ale :-)

Dzisiaj na trasie ... przy wrzuceniu drugiego biegou i gazowaniu do 60 km/h czulem jak telepie fura ... uczucie jakby tracila trakcje ... ustaje przy dojsciu do 70 km/h i w gore ...


Jest to mega wkurzajce bo czuje ze opony jakby krecily sie w miejscu mimo ze predkosc rosnie:-) Tak jak wspomnialem, ustaje przy 70 km/h w gore .... dotyczy przewaznie 30-60 km/h ... ma ktos moze pomysl co to moze byc? Dziekuje za pomoc:-)

#2 przemkowal

przemkowal
  • Admin Junior
  • 5280 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:49, 16.02.2017

Poczytaj o polosiach w VII gen
http://www.accordklu...osie-/-przeguby



Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Nie zajmuje się działem Giełda - masz pytania - kontaktuj się z użytkownikiem Statom.


#3 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1355 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive manual Navi+ACC+LKAS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:24, 17.02.2017

Czesc wszystkim:-)
Od dwoch tygodni posiadam Hanie ... Accorda 2.4 Type S z ktorego jestem mega zadowolony, ale mam male ale :-)
Dzisiaj na trasie ... przy wrzuceniu drugiego biegou i gazowaniu do 60 km/h czulem jak telepie fura ... uczucie jakby tracila trakcje ... ustaje przy dojsciu do 70 km/h i w gore ...
Jest to mega wkurzajce bo czuje ze opony jakby krecily sie w miejscu mimo ze predkosc rosnie:-) Tak jak wspomnialem, ustaje przy 70 km/h w gore .... dotyczy przewaznie 30-60 km/h ... ma ktos moze pomysl co to moze byc? Dziekuje za pomoc:-)


Czy efekt ustaje natychmiast po puszczeniu gazu ? Jeśli tak to znany problem z półosiami - najczęściej zużycie któregoś z wewnętrznych przegubów (najczęściej prawy) choć może to być też luz na wieloklinie półosi pośredniej lub na łożysku podpory.

Dodatkowo będziesz mieć wibracje przypominające niewyważone koła powyżej 100km/h.

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#4 dudek19840611

dudek19840611
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SPORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:31, 17.02.2017

Sprawdze dzisiaj odnosnie puszczania gazu :)
Wiem napewno ze jak lekko wciskam gaz i dobijam do 60 km to jest ok, ale jak depne to czuje cos ala boksowanie kola :-)
I tylko przy takich predkosciach :-)
Gdyby sie okazalo ze to przegub lub polos - jakie to sa monety do wydania?
I gdzie ewentualnie moge to sprawdzic i naprawic w Wawie:-)?
Ps. jak bylem na szarpakach w stacji diagnostycznej to nic nie wykazalo:-) Dziekuje za pomoc

#5 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:34, 17.02.2017

Szarpaki nic nie wykaza w tej sytuacji. Najlepiej przeguby Oem oryginal ale cena zabija 😉😉 Sprawdz sobie jeszcze górne sworznie. W cm1 mojego brata sworzen gorny byl tak wybity ze tez powodowal takie cyrki

Użytkownik Szczypior88 edytował ten post 10:35, 17.02.2017


#6 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1355 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive manual Navi+ACC+LKAS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:15, 17.02.2017

Sprawdze dzisiaj odnosnie puszczania gazu :)
Wiem napewno ze jak lekko wciskam gaz i dobijam do 60 km to jest ok, ale jak depne to czuje cos ala boksowanie kola :-)
I tylko przy takich predkosciach :-)
Gdyby sie okazalo ze to przegub lub polos - jakie to sa monety do wydania?
I gdzie ewentualnie moge to sprawdzic i naprawic w Wawie:-)?
Ps. jak bylem na szarpakach w stacji diagnostycznej to nic nie wykazalo:-) Dziekuje za pomoc

 

No to bardzo wskazuje na typowy dla HA VII problem półosi/przegubu. Wibracje tylko przy mocnym gazowaniu na drugim biegu w przedziale 40-60km/h. Ustają po odpuszczeniu gazu, nie występują przy lżejszym przyspieszaniu. Miałem to samo.

Trzeba najpierw sprawdzić co się konkretnie dzieje. A koszty zależą od tego co się dzieje i jak szybko/jak trwale/jaką metodą chcesz to naprawić i ile czasu spędzić u mechanika.

U mnie takie objawy powodowało to co myślę jest przyczyną w jakichś 80% przypadków czyli prawy przegub wewnętrzny. Kupiłem oryginał w ASO (przegub plus zestaw naprawczy) za ok 1650zł plus wymiana u mechanika za 150zł. Oryginał można dostać taniej ale trzeba czasem poczekać (Haparts, Jaruś).

 

Nie wiem czy są zamienniki przegubów które od nowości nie mają problemów i od razu je wyrzucisz lub będziesz reklamować. Kolega sobie zniszczył wieloklin półosi pośredniej zakładając zamiennik przegubu i w końcu całą używaną półoś kupował z półosią pośrednią... Widziałem też całe kompletne zamienniki półosi w sprzedaży ale to zapewne chińszczyzna. Można też regenerować przegub ale to raczej na krótko tj. jak chcesz sprzedać auto mało inwestując.

 

Coś z tym zrobić trzeba bo jeżeli na razie jest to tylko przegub to później te wibracje wykończą wieloklin na półosi pośredniej i łożysko podpory.

 

U niektórych kolegów dopiero wymiana obu przegubów wewnętrznych rozwiązywała problem. U niektórych był to lewy przegub a nie prawy.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 13:17, 17.02.2017

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#7 dudek19840611

dudek19840611
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SPORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:20, 20.02.2017

Dzieki za porady.

Macie moze kogos godnego polecenia w Wawie , kto moglby zrobic wlasciwa diagnoze?

#8 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:17, 20.02.2017

JHM ?



#9 Edson

Edson
  • Moderator
  • 2464 postów
  • Skąd:Warszawa/Otwock
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS+dodatki
  • KM:201+reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan/CU2
Reputacja: 59
Super

Napisano 18:20, 20.02.2017

Wojtek Marki?? Bez zdejmowania półosi sie nie obejdzie..Trzeba zajrzeć do przegubu wewnętrznego..

Inspekcje przed zakupowe m.in. Hond do 200km od Warszawy oraz regulacja zaworów,ozonowanie wymiana: hebli,olei,sworzni zwrotnic,elementów zawieszenia,..etc,zapraszam na priv.. opinie: tu kliknij

moja Biała Dama w Type-sie, CU2: klik ;)

miniaturka17022017_zpszcryzwhl.jpg

 


#10 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1355 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive manual Navi+ACC+LKAS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:15, 20.02.2017

U mnie było wiadomo bez zdejmowania ;-) Mechanik szarpnął za półoś i nawet sam usłyszałem stukanie tripoda. Powiedział, że chyba nie ma smaru choć oczywiście manszeta była cała i smar był. Rozebranie i stwierdzenie wżerów na bieżniach to była już tylko formalność.


Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq