Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Zestaw Bluetooth rożne wersje

VII BT Bluetooth

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 marekb1988

marekb1988
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:191
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:31, 13.02.2017

Witam,

Znalazłem na allegro zestaw BT do Hondy, napalony jak szczerbaty na suchary miałem klikać kup teraz, ale okazało się, że są różne wersje zestawu:

 

08E02-SEA-600A BLUE TOOTH ATTACHMENT KIT FOR CARS WITHOUT PREMIUM AUDIO
 
 
08E02-SEA-601 BLUETOOTH ATTACHMENT KIT FOR CARS WITH PREMIUM AUDIO
 
Na allegro jest pierwszy, ja mam PSS niestety, a może stety bo niby lepiej gra.
Czy ktoś wie jakie są różnice miedzy tymi dwoma modułami BT oracz czy wersję z końcówką 600A można podpiąć pod PSS?
 
Podobno się da ale jak :) ?
 

  • 0

#2 MinuzZz

MinuzZz
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Wrocaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:22, 02.12.2017

 

Witam,

Znalazłem na allegro zestaw BT do Hondy, napalony jak szczerbaty na suchary miałem klikać kup teraz, ale okazało się, że są różne wersje zestawu:

 

08E02-SEA-600A BLUE TOOTH ATTACHMENT KIT FOR CARS WITHOUT PREMIUM AUDIO
 
 
08E02-SEA-601 BLUETOOTH ATTACHMENT KIT FOR CARS WITH PREMIUM AUDIO
 
Na allegro jest pierwszy, ja mam PSS niestety, a może stety bo niby lepiej gra.
Czy ktoś wie jakie są różnice miedzy tymi dwoma modułami BT oracz czy wersję z końcówką 600A można podpiąć pod PSS?
 
Podobno się da ale jak :) ?

 

 

Orientujesz sie moze czy ten pierwszy podejdzie do CL7 Sport ?


  • 0

#3 marekb1988

marekb1988
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:191
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:42, 29.12.2017

Hej, sorry ze tak póxno ale dopiero zobaczylem temat, jak masz radio 1CD to podejdzie, a takie wersje radia były zwykle w wersji sport.


  • 0

#4 Wybryk100

Wybryk100
  • Klubowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Żary
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 27.08.2018

A jak się ma sprawa modułów bluetooth do Accorda VIII?
Znalazłem dwie wersje:
1) 39770-TL0-G010-M1
2) 39770-TL2-A010-M1
Czy ktoś wie czym się różnią?

P.S. Chciałbym wstawić taki moduł do swojej "siódemki" bo mój moduł padł.
  • 0

#5 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:50, 03.09.2018

Hej,

Ja mam u siebie w VIII moduł BT i PSS - auto jest przedliftowe, bez nawigacji.

Rozpoznawanie voice tagow działa tak sobie ... ogólnie bardzo często się myli i chce wybierać inny numer.... jest tam tylko 10 miejsc, ale zdenerwować potrafi :)

 

Pytanie, czy po lifcie jest tak samo ??? wiem, ze moduł się rożni ... raz parowałem telefon komuś w polifcie, to zapowiedzi przy parowaniu były inne niż u mnie. Więc SW na pewno zmieniali ... pytanie czy dotykali silnika od voice'a ?

 

Pozdr,

/e12


  • 0

#6 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 11:32, 28.12.2018

Hej - który z modułów w końcu zamontowałeś? 

Też się zastanawiam czym się różnią

 

A jak się ma sprawa modułów bluetooth do Accorda VIII?
Znalazłem dwie wersje:
1) 39770-TL0-G010-M1
2) 39770-TL2-A010-M1
Czy ktoś wie czym się różnią?

P.S. Chciałbym wstawić taki moduł do swojej "siódemki" bo mój moduł padł.


  • 0

#7 Wybryk100

Wybryk100
  • Klubowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Żary
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:39, 28.12.2018

Jeszcze niestety nie montowałem. Przyjdzie wiosna, będzie cieplej to się zainteresuję czym się dokładnie różnią (brak wolnego czasu) albo po prostu zamówię taki jaki będzie dostępny. A jeśli Tobie uda się dowiedzieć czym się różnią to też chętnie się zapoznam jeśli zechcesz się podzielić informacjami :)
  • 0

#8 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:śląskie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 36
Super

Napisano 16:12, 30.12.2018

Znalazłem dwie wersje:
1) 39770-TL0-G010-M1
2) 39770-TL2-A010-M1
Czy ktoś wie czym się różnią?

W sumie też nie wiem czym się różnią, ale podobnie jak kilku innych kolegów wymieniłem wadliwy moduł z vii gena na przedliftowy z viii gen (TL0). Sprawuje się bardzo dobrze, nie mam żadnych zastrzeżeń do rozpoznawania tagów.

Z drugiej strony to i tak nie jest już szczególnie przydatne skoro na androidach dobrze działa polski asystent Google, można z jego pomocą nawiązywać połączenia z kimkolwiek i moduł BT sam się wtedy przełącza w tryb rozmowy.


  • 0

#9 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 23:16, 30.12.2018

Hej, TL2 jest chyba z ACURY.

 

Calzone mam do Ciebie jeszcze prośbę - sprawdź proszę czy moduł z VIII komunikuje się poprawnie po CANie z autem - można to sprawdzić przez wykonanie autodiagnostyki - wklejam info z ESM

 

ACCORD VII:

 

Self-diagnostic Function
NOTE: This procedure should be used only if HDS is unavailable.
To run the self-diagnostic function, do the following:

  1. Turn the ignition switch ACC (I).

  1. Press and hold the HFT BACK button for more than 5 seconds.

  1. When the hands free telephone system enters the self-diagnostic function, the word ‘‘DIAGNOSTIC MODE'' is displayed on the multi-information display (MID) on the gauge control module.
    • If the system has not completed testing for DTCs, the hands free telephone control unit audibly outputs ‘‘The hands free system test is in progress''.
    • If there is no DTC, the hands free telephone control unit audibly outputs ‘‘The hands free system is OK''.
    • If there is any DTC, the hands free telephone control unit audibly outputs ‘‘The hands free system needs to be serviced''.
NOTE:
  • The self-diagnostic function can only be initiated while the HFT is in its idle state.
  • The self-diagnostic function is considered to start once the 5 seconds press and hold is detected, and ends when the units returns to idle state.

Exiting the Self-diagnostic Mode
Press the HFT BACK button and exit the self-diagnostic mode. 
 
ACCORD VIII
 
Funkcja autodiagnostyki
UWAGA: Procedura powinna mieć zastosowanie tylko wtedy, gdy nie jest dostępny tester HDS.
Aby uruchomić funkcję samodiagnostyki, należy wykonać następujące czynności:
  1. Włączyć zapłon (II).
  1. Nacisnąć i przytrzymać przycisk WSTECZ zestawu głośnomówiącego HFT dłużej niż 5 sekund.
  1. Przejście systemu głośnomówiącego do trybu autodiagnostyki spowoduje następujące skutki.
    • Jeśli nie wystąpiły żadne usterki DTC, moduł sterujący zestawu głośnomówiącego wygeneruje komunikat głosowy „The hands free system is OK (Zestaw głośnomówiący działa prawidłowo)”.
    • Jeśli wystąpiły jakieś usterki DTC, moduł sterujący zestawu głośnomówiącego wygeneruje komunikat głosowy „The hands free system needs to be serviced (Zestaw głośnomówiący wymaga obsługi serwisowej)”.
UWAGA:
  • Funkcję autodiagnostyki można uruchomić tylko wtedy, gdy zestaw głośnomówiący jest w stanie czuwania.
  • Funkcja autodiagnostyki rozpoczyna się po wykryciu naciśnięcia i przytrzymania przycisku ponad 5 sekund i jest wyłączana po powrocie zestawu do trybu czuwania. 

  • 0

#10 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:śląskie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 36
Super

Napisano 09:15, 31.12.2018

Po przytrzymaniu przycisku WSTECZ system ogłosił ‘‘The hands free system test is in progress''. Kilka sekund później stwierdził, cyt.: "European hands free system needs to be serviced".

 

Trzeba było więc użyć HDSa, który wykrył standardowo niskie napięcie akumulatora, ale żadnego błędu DTC z bluetootha nie stwierdził. Po skasowaniu błędów wszedłem w menu modułów B-CAN i okazało się, że HDS modułu HFS nie widzi (nie zainstalowano). O ile kojarzę, to stary moduł był jednak wykrywany i dało się go przetestować.

 

Wniosek z tego, że u mnie moduł HFS nie komunikuje się z autem po CANie. Niezależnie od tego wszystkie funkcje modułu działają, łącznie z dodatkowym przesyłaniem numerów telefonu do modułu przez bluetooth (czego w VII nie było).

 

Wydaje mi się, że szyna CAN służyła w VII gen do przesyłania informacji na wyświetlacz pod prędkościomierzem o tym, że moduł działa. Nie pamiętam dokładnie, ale tam chyba powielało się to samo info co na wyświetlaczu radia: "TEL". Ale pewien nie jestem.

 

W VIII po szynie idzie znacznie więcej info na wyświetlacz, jak numer telefonu dzwoniącego czy siła sygnału. Oczywiście w VII tego się nie da zrobić, więc pytanie po co w ogóle w tym aucie komunikacja CAN jest potrzebna? 

 

Dodam jeszcze że wtyczkę przerobiłem zgodnie z rozpiską pinów i schematami, jest teraz zalana klejem na gorąco :) więc średnio uśmiecha mi się w tym na nowo grzebać - o ile w ogóle miałoby to sens i miałby ten CAN po coś działać.

 

update:

Zmiana połączenia z B-CAN L na B-CAN H nie pomogła. Odłączyłem cały ten B-CAN w cholerę ;)

http://www.accordklu...o-vii/?p=954146


Użytkownik calzone edytował ten post 12:53, 31.12.2018

  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, BT, Bluetooth

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq