Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z hamulcem ręcznym

VI ręczny accord hamulec

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mati18

Mati18
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:RZESZÓW
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB/LB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:57, 13.02.2017

Witam Was drodzy koledzy :)

Od już dłuższego czasu mam następujący problem z hamulcem ręcznym , otóż w lewym kole siła hamowania wynosi blisko zero , w prawym wszystko ok . Dzwignia hamulca chodzi cieżko i przy mocniejszym zaciągnieciu przy lewym kole nie odbija do końca.

Jakiś czas temu zrzuciłem linki z ręcznego i się okazało że w prawym (dobrym kole) jestem wstanie "ten mechanizm" poruszyć ręką , zaś w lewym (wadliwym kole ) chodzi bardzooo ciężko i jak wspomniałem nie odbija do końca.

 

Ogólnie pomijając ręczny hamulce działają OK.

 

PS. Jestem nowy wybaczcie za ewentualne błędy :)))


  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 07:18, 13.02.2017

Regeneracja zacisku sie klania. Musisz rozebrac zacisk, wyczyscic i zmienic uszczelnienia. Pewnie tez odrazu zmiana tloczka zalezy czy ma wzery czy nie.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 krzysiekszopen

krzysiekszopen
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:białystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:27, 13.02.2017

Jak dźwignia ciężko chodzi to masz zawarty ślimak w zacisku.Musisz oddać zacisk do profesjonalnej regeneracja najlepiej z piaskowaniem.Jak zrobisz to nie dokładnie to nie długo znów nie będziesz miał ręcznego.
  • 0

#4 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:23, 13.02.2017

albo kupić od Wolka zregenerowany, nie wiem czy to nie będzie tańsza i pewniejsza opcja


  • 0

#5 mury

mury
  • Forumowicz
  • 256 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:32, 14.02.2017

Miałem podobny problem. W moim przypadku skorodowała ośka (zdjęcie poniżej ściągnięte z internetu)

d785b6277951f8cbmed.jpg

Zacisk rozebrałem, wyczyściłem, złożyłem na zestawie regeneracyjnym z tłoczkiem (ośka stara) i jak na razie działa. W żadnym sklepie nie dostałem tej ośki.

Spokojnie można to zrobić samemu. Wystarczą podstawowe klucze, szczypce do segera (cienkie, długie) i w celu ułatwienia sobie pracy urządzonko do wkręcania tłoczków i ktoś do pomocy przy odpowietrzaniu.

Żeby problem się nie powtórzył pasowało by założyć dobrą ośkę z jakiegoś używanego zacisku.


  • 0

#6 Mati18

Mati18
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:RZESZÓW
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB/LB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:45, 16.02.2017

dzieki za pomoc :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, ręczny, accord, hamulec

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq