Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Honda Accord viii kierownica sama skreca

VIII accord wyrywa kierownice skręcanie kierownicy ściąganie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzysiek1734

krzysiek1734
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Szamotuły
  • Silnik:2.0
  • Wersja:accord
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:20, 10.02.2017

Witam slicznie mam problem z moim accordem a mianowicie jak jade po nierównosciach nawet przy małych predkosciach typu 10 km/h kierownica skreca na boki lewo lub prawo jak jej sie chce,koleiny tak samo czuje opór na kierownicy i musze cały czas kontrowac.lecz najgorzej jest jak lata kierownica po dziurach odczuwa sie wtedy takie myszkowanie jaka moze byc przyczyna bo juz mam dosyc wydawania pieniedzy na nietrafne diagnozy przez mechanikow,co zrobiłem w hondzie,na poczatek wymieniłem maglownice bo miala luzy zaraz po tym drazki kierownicy i koncówki drazków.teraz nie ma luzów lecz zachowanie auta takie samo.ustawiałem zbieznosc trzy razy cały czas tak samo az w koncu wymieniłem cale zawieszenie przednie od podstaw wszystkie mozliwe tuleje i drazki objaw taki sam,zmienilem opony tak samo nawet przemieniałem tyl na przód i odwrotnie i ciagle tak samo.Przypomne ze jest to objaw na przyklad jak bym podjezdzal pod kraweznik prawym kołem to kierownica sama sie skreca,po przejezdzie przez tory to kierownica sie buja lewo , prawo,normalnie masakra juz nie wiem co mam zrobic,prosze o pomoc


  • 0

#2 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2352 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:296
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 08:16, 11.02.2017

Nie masz za mocno dokręconej śruby regulacji luzu na maglu? Stworznie też robiłeś?
  • 0
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂

#3 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4387 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 10:32, 11.02.2017

ET felg ? Ciśnienie w oponach

Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:32, 11.02.2017

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#4 krzysiek1734

krzysiek1734
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Szamotuły
  • Silnik:2.0
  • Wersja:accord
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:07, 11.02.2017

chciałem dodac ze felgi mam fabryczne zadnych przeróbek wszystko w pełnym orginale.rozmiar opon to 17 cali szerokosc 225 a profil to 50.Chciałbym zaznaczyc ze jezdziłem innymi hondami z takimi oponami i jezdzily super nawet po koleinach nic sie nie wyczuwalo.maglownice popuscilem troszeczke i teraz czuje takie jak by honda miała wspomaganie city jak we fiacie tak bardzo delikatnie sie kreci az za takie moje  zdanie.nie wiem czy jakis czujnik elektryczny nie jest winny za to ze wszystkie nierównosci na drodze sa przenoszone na kierownice.


  • 0

#5 witek

witek
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive+
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:03, 18.02.2017

Dołączam się do pytania. Kierownica buja się lewo prawo, ciężko to opisać. U mnie można to wywołać podczas jazdy na prostej drodze - wystarczy minimalnie bujnąć kierownice.


  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6527 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 49
Super

Napisano 22:11, 18.02.2017

Między V z VIII gen jest całkiem inna konstrukcja stabilizatora, ale V-tki przy luzach na gumach staba miały uczucie pływania.

W jakim stanie masz łączniki i gumy mocujące staba do budy?


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#7 morbut

morbut
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:braniewo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:30, 28.02.2017

mam to samo u siebie. po wymianie tulei wachacza deczko lepiej. Czekam na wymianę opon na letnie nowe bo jeszcze tu moje podejrzenia się kierują. inne sugestie mile widziane.


  • 0

#8 krzysiek1734

krzysiek1734
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Szamotuły
  • Silnik:2.0
  • Wersja:accord
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:04, 28.02.2017

kolego opony ci nic nie dadza gdyz sam wymieniałem z letnich na zime i z tylu na przód i ciagle to samo teraz jest juz duzo lepiej po ustawieniu zbieznosci tylne koło miałem walniete ale jeszcze brakuje do ideału teraz nawet w koleinach jedzie ładnie ale mam cos jeszcze takiego ze jak delikatna górka lub koleina i hamuje to sama kierownica skreca wyjezdzalem z garazu i najechałem kołem na pogurek zahamowałem a kierownica odrazu skret masakra,jescze cos dodam ze na równym aswalcie włacze pierwszy bieg gaz do dechy auto leci jak po torach ale jesli zrobie tak na nierownej powierzchni lub koleinach gaz do dechy to odrazu kierownica sama skreca,szukałem mechanika ktory by sie tego podjoł i zaden nie chec tego robic jest jeszcze serwis ale jak zapytałem ile za wymiane magla to cyfra padła 1200 zł.a sam magiel miedzy 4 a 6 tys.dla mnie za duzo.na koniec chciałem dodac ze vii generacja ma inne zawieszenie jak viii,jesli ktos cos sie dowie co to moze byc bede wdzieczny.


  • 0

#9 TomaszKasprzyk

TomaszKasprzyk
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:48, 28.02.2017

Dołączam się do pytania. Kierownica buja się lewo prawo, ciężko to opisać. U mnie można to wywołać podczas jazdy na prostej drodze - wystarczy minimalnie bujnąć kierownice.

Witam. U mnie jest dokładnie to samo. Myślałem że to wina kół lub luzów na sworzniach, ale ostatnio zauważyłem, że dzieje mi się to podczas postoju. Kierownicę delikatnie szarpnę w lewo lub prawo, a ona przez kilka sekund sama wibruje na lewo i prawo. To samo jest podczas jazdy. Podejrzewam maglownicę. Samochód ma przejechane 320 tys.

Jeśli ktoś mógłby pomóc to będę wdzięczny.


  • 0

#10 morbut

morbut
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:braniewo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:19, 28.02.2017

kolego opony ci nic nie dadza gdyz sam wymieniałem z letnich na zime i z tylu na przód i ciagle to samo teraz jest juz duzo lepiej po ustawieniu zbieznosci tylne koło miałem walniete ale jeszcze brakuje do ideału teraz nawet w koleinach jedzie ładnie ale mam cos jeszcze takiego ze jak delikatna górka lub koleina i hamuje to sama kierownica skreca wyjezdzalem z garazu i najechałem kołem na pogurek zahamowałem a kierownica odrazu skret masakra,jescze cos dodam ze na równym aswalcie włacze pierwszy bieg gaz do dechy auto leci jak po torach ale jesli zrobie tak na nierownej powierzchni lub koleinach gaz do dechy to odrazu kierownica sama skreca,szukałem mechanika ktory by sie tego podjoł i zaden nie chec tego robic jest jeszcze serwis ale jak zapytałem ile za wymiane magla to cyfra padła 1200 zł.a sam magiel miedzy 4 a 6 tys.dla mnie za duzo.na koniec chciałem dodac ze vii generacja ma inne zawieszenie jak viii,jesli ktos cos sie dowie co to moze byc bede wdzieczny.

miałem ustawianą zbieżność więc tu chyba jest ok. Natomiast zimówki kupiłem razem z alufelgami używane od kumpla byle ten sezon przejeździć i myślę/mam nadzieję, że to jednak wina nierówno przytartych opon. Mam już kupione nowe kapcie letnie i mam nadzieje, że po zmianie będzie ok. jeśli jesteś pewien, że u Ciebie to magiel to z tego co czytałem to sporo osób regenerowało ustrojstwo. z tym hamowaniem też tak mam. dzieje się przy małych prędkościach np z dohamowywaniem przed skrzyżowaniem na nierównej drodze, przy większych prędkościach raczej jest dobrze.


  • 0

#11 krzysiek1734

krzysiek1734
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Szamotuły
  • Silnik:2.0
  • Wersja:accord
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:43, 28.02.2017

miałem ustawianą zbieżność więc tu chyba jest ok. Natomiast zimówki kupiłem razem z alufelgami używane od kumpla byle ten sezon przejeździć i myślę/mam nadzieję, że to jednak wina nierówno przytartych opon. Mam już kupione nowe kapcie letnie i mam nadzieje, że po zmianie będzie ok. jeśli jesteś pewien, że u Ciebie to magiel to z tego co czytałem to sporo osób regenerowało ustrojstwo. z tym hamowaniem też tak mam. dzieje się przy małych prędkościach np z dohamowywaniem przed skrzyżowaniem na nierównej drodze, przy większych prędkościach raczej jest dobrze.

ja mam dokładnie tak samo wymieniłem magiel na inny bez luzów i wycieków i jest tak samo,opony juz  3 razy zmienialem i z ta kierownica mam tak samo ale mało tego przed accordem miałem civica ufo 1.8 v tec 2011 rok i miał dokładnie to samoopony miałem z 2014 roku prawie nowe i taki sam objaw ustawiłem zbieznosc zawieszenie i magiel zero luzow a kierownica kreci.niedawno szwagier kupil taka sama honde tylko kombi i diesel i ten upierdliwy problem nie wystepuje,kierownica tak jak by ciezej pracowalą a u mnie tak jakby za lekko.jak cos sie zmieni to napisz lub mozemy sie zdzwonic 


  • 0

#12 morbut

morbut
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:braniewo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:18, 28.02.2017

póki nie wymienie opon nie mam zamiaru dalej móżdżyć. Niestety będę zmieniał dopiero jak wiosna na dobre zawita, ale dam znać. Temat będę śledził więc pisz o swoich postępach 


póki nie wymienie opon nie mam zamiaru dalej móżdżyć. Niestety będę zmieniał dopiero jak wiosna na dobre zawita, ale dam znać. Temat będę śledził więc pisz o swoich postępach 

aha gdzieś w temacie o podobnych objawach ktoś pisał, że mu sprawę załatwiła wymiana drążków kierowniczych z końcówkami czy jakoś tak. u mnie żadnych luzów w tym temacie nikt nie stwierdził więc może to fałszywy trop ale jak masz możliwość to może ten kierunek jest dobry.


  • 0

#13 witek

witek
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive+
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:36, 07.03.2017

u mnie po wymianie tuleji podatnych zawieszenia  i 4 sworzni wahaczy efekt zniknął. Samochód sztywny jak kiedyś. :) pozdrawiam


  • 0

#14 krzysiek1734

krzysiek1734
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Szamotuły
  • Silnik:2.0
  • Wersja:accord
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:19, 07.03.2017

u mnie po wymianie tuleji podatnych zawieszenia  i 4 sworzni wahaczy efekt zniknął. Samochód sztywny jak kiedyś. :) pozdrawiam

jakie sa to tuleje podatne móglbys sprecyzowac to dokładniej co wymieniłes bede wdzieczny


  • 0

#15 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 325 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:CL9 -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 15:47, 24.03.2017

jakie sa to tuleje podatne móglbys sprecyzowac to dokładniej co wymieniłes bede wdzieczny

 

Chyba coś takiego nie istnieje pewnie chodzi o tuleje wahaczy jest ich kilka, czasem jest tak, że na aucie nie da się wyczuć luzu, czasem na szarpakach diagnosta zobaczy luz.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, accord wyrywa kierownice, skręcanie kierownicy, ściąganie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq