Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Pomocy. ! ! ! Wskaźnik temperatury

VI Accord VI Temperatura

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marycha096

Marycha096
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:25, 09.02.2017

Nie wiem gdzie to napisać czy tutaj czy gdzieś indziej. jade przed chwilą od dziewczyny spoglądam na temperature a tam wskazówka na maxa po za czerwonym. Nie wiem o co chodzi zjeżdzam na bok otwieram maske ale tam temperatura okej nic głośniej silnik nie chodzi ale tu nie ma co patrzeć przy takiej temperaturze to raczej powinna biała chmura pójść z silnika a tam nic jak było zawsze tak jest nie wiem o co chodzi może to poprostu zegary prosze o szybką odpowiedź. 


  • 0

#2 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:04, 09.02.2017

A wiatraki ci sie przy tej temperaturze załączyły? Chmurę to będziesz miał jak ci strzeli uszczelka pod głowicą.

Użytkownik pegal edytował ten post 21:05, 09.02.2017

  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#3 Marycha096

Marycha096
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 09.02.2017

A wiatraki ci sie przy tej temperaturze załączyły? Chmurę to będziesz miał jak ci strzeli uszczelka pod głowicą.

Właśnie nic sie nie załączyło ale silniczek wszystko cichutko chodzi tak jak zawsze wiec to może tylko jakiś czujnik albo coś w zegarach walło ?. wiecej będe mógł jutro rano napisać. Bo jak dalej przełącze rano na zapłon i temperatura będzie na maxa to nie silnik a jak będzie powoli sobie rosnąc nie zatrzyma sie na mniejszej połowie to coś nie tak .

Więc chyba jutro dam znać co i jak.


  • 0

#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:21, 09.02.2017

To daj znać. Być może siadł ci termowyłącznik na termostacie i po prostu nie załącza wentylatorów.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#5 Marycha096

Marycha096
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 09.02.2017

no ale to by nie było widać jakiś objawów po otwarciu maski dalej na odpalonym silniku ?.

Płyn chłodniczy jest otworzyłem maske wszystko ok.


  • 0

#6 andimax16

andimax16
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:55, 09.02.2017

Może płyn zamarzł i obiegu brak.
  • 0

#7 Marycha096

Marycha096
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:28, 09.02.2017

To też jest realne. bo mimo takiego wskaźnika płyn chłodniczy powinien sie gotować czy coś a go cały czas jest full w zbiorniczku,


  • 0

#8 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:49, 09.02.2017

Dokładnie, jakby się przegrzewał to mocno podniósłby się poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym.

 

Możesz jeszcze zewrzeć na krótko piny we wtyczce termo-włącznika wentylatorów, który jest na obudowie termostatu i obserwować czy wskaźnik reaguje na pracę wentylatorów.

 

Jeżeli nie ma reakcji to podmień jednopinowy czujnik temp. dla konsoli, zdarza się, że zawodzi.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#9 Marycha096

Marycha096
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:58, 09.02.2017

Dobra jutro do roboty wstaje godzinie wcześniej i idę zobaczyć tam co się dzieje

Jutro napisze co się dzieje czy się udało.

Użytkownik Marycha096 edytował ten post 22:59, 09.02.2017

  • 0

#10 Marycha096

Marycha096
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:46, 10.02.2017

Dojechałem do pracy około 12 km temperatura na zegara to niecałe pół i na tylu stanęło wszystko w wporzodku nie wiem co sie wczoraj stało dzisiaj okej. Jak to sie powtórzy to odrazu jadę do mechanika tym razem.
  • 0

#11 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:14, 10.02.2017

Trzeba zacząć od tego, że podczas jazdy wentylatory nie sa potrzebne więc nawet jakby nie działały to silnik by się nie przegrzał a już na pewno nie przy -8 stopniach jak jest teraz.........


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#12 Marycha096

Marycha096
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:19, 10.02.2017

No właśnie to czemu na zegarach byli max temperatury?
  • 0

#13 andimax16

andimax16
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:42, 10.02.2017

Sprawdź parametry płynu. Może już nie trzyma parametrów i zamarzł. Chyba że wymieniales niedawno to szukaj innej przyczyny.
  • 0

#14 Marycha096

Marycha096
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:54, 10.02.2017

Jak ja kupiłem tydzień temu to chłodniczego w zbiorniku było na samym dni to uzupełniłem do max. Ale ciekawe jak ten w chłodnicy wygląda
  • 0

#15 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:31, 10.02.2017

Może coś nie łączy czujnik albo jest uszkodzony lub może się przywiesił termostat.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Accord VI, Temperatura

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq