Skocz do zawartości


Zdjęcie
all_gen

xenony w accordzie

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
224 odpowiedzi w tym temacie

#211 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:28, 29.11.2015

ponownie czy H7R hid ma sens w accordzie w lampach bez soczewek? jezdze teraz na tungsramach niby wszystko ladnie ale czesto palą mi się zarowki,srednio co 4~6 miesiecy

Bez soczew to raczej srednio ale looknij na projekty z morimoto zawsze mozesz sobie cos przerobic , kwestie prawa nie poruszam nawet bo sam zrobilem sobie xeny ale za to oem wsio jest procz poziomowania i zarowek poki co nie zmieniam a i widocznosc to nawet nie ma co porownywac. Zdrowko.

#212 rychu

rychu
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:piła
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:39, 27.01.2016

wsadzenie soczewki w halogen nie wydaje mi się trudny ale niestety przepisy,przeglądy,niebiescy... szkoda gadac...

#213 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 428 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:05, 27.01.2016

a ma ktoś zdj jak świeci hid w soczewkach z VII gen??


I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#214 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:55, 28.01.2016

wsadzenie soczewki w halogen nie wydaje mi się trudny ale niestety przepisy,przeglądy,niebiescy... szkoda gadac...

no to post wyzej napisales ze wiesz ze przepisy a teraz niestety ze przepisy, albo rybki albo akwarium , jak chcesz byc fair to szukaj zabawek do oem przekladki ale nie pomoge bo w tym genie nie wiem jak tam jest w VII jest o tyle fajnie ze lampa ma homologacje na h1 i d2s takze pozostaje srodki zamieniac same i osprzet

zdrowko !



#215 rychu

rychu
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:piła
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:33, 28.01.2016

w VI pozostaje zgodnie z prawem graty z atr. często jezdze bocznymi drogami i poprostu szukam rozwiązania poprawy widoczności.swiatla dlugie w VI gen nie należą do dobrych

#216 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:37, 07.02.2017

1. Regeneracja odbłyśników.
2. Polerka kloszy, ale porządna.
3. Porządne żarówki typu Osram Night Breaker a nie żadne niebieskie typu Cool Blue.

Wszystko razem daje calkiem niezłe rezultaty.

Niestety lepsze żarówki częściej padają, ale coś za coś.

Użytkownik Tyberiusz edytował ten post 09:40, 07.02.2017


#217 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 124 postów
  • Skąd:LZA/ RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:39, 07.02.2017

niby dlaczego lepsze częściej podają ?


jest ->2vx0kg2.jpg<-

był: Accord VI 1.8 LS


#218 Statom

Statom
  • Administrator
  • 5247 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:52, 07.02.2017

Hej :)
No właśnie - co to znaczy 'lepsze'?
Testowałem różne żarówki i polecane tutaj Tungsramy MegaLight +90% wcale nie świecą gorzej niż Osramy czy Philipsy, a wytrzymują 3-4 razy dłużej...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
Zajmuję się działem Giełda, ale zanim zadasz mi pytanie na PW w tej sprawie przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów

icon2.png

#219 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 3741 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:56, 07.02.2017

Zgadza się .Nieopłaca się tych "niby lepszych"
Tungsram daje radę .dobrze świeci ,praktycznie jak te "lepsze" i niejednokrotnie wytrzymują dłużej .Jak dołoży się do tego dwa,trzy razy mniejszą cenę to nie ma się nad czym zastanawiać

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#220 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:15, 07.02.2017

niby dlaczego lepsze częściej podają ?


Chodzi mi o te +xx%

Bo mają krótszy żarnik który bardziej się rozgrzewa.

#221 e-bola77

e-bola77
  • Klubowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:36, 05.05.2017

Ja zrobiłem mniej więcej tak jak napisał Tyberiusz - czyli zregenerowałem lampy (czyszczenie od środka, polerka zewn. + wewn., regeneracja odbłyśników) i do tego wsadziłem żarówki H1 LED - efekt jest ogromny, po prostu kosmos.

Zobaczymy teraz jak te żarówki będą się sprawdzać w rzeczywistości. Na drodze widać ogromną różnicę ale nie wiem jak długo pociągną.



#222 marekb1988

marekb1988
  • Forumowicz
  • 165 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:191
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:23, 05.05.2017

dowód stracisz za żarówki.



#223 e-bola77

e-bola77
  • Klubowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:26, 05.05.2017

A niby czemu? Te żarówki akurat mają homologację na kraje Unii europejskiej. Światła są prawidłowo ustawione i świecą prawidłowo.



#224 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:15, 05.05.2017

A niby czemu? Te żarówki akurat mają homologację na kraje Unii europejskiej. Światła są prawidłowo ustawione i świecą prawidłowo.

żartujesz chyba...  odcinając się od jakiejkolwiek przepychanki pomyśl czy producent w roku no powiedzmy nawet 2008 ostatniego wypustu accorda vii mógł homologować reflektory z h1 na źródło światła ledowe .... w tym czasie a już w nie mówiąc w latach >2008 ledowe źródła światła to nawet w domu niewiele ludzi jeszcze miało ..... a co dopiero HOMOLOGACJA do accorda z h1 , chińczyk zrobi homologacje na czym chcesz a nawet napis adidas na żarówkach wygraweruje jak się uprzesz. Reasumując bo temat powstaje ze zdwojoną siłą co chwilę , źródło światła musi mieć homologacje ale jest to istotne TYLKO wówczas jak lampa przez producenta jest homologowana na takie źródło, tak samo H1 nie ma homologacji na D2S (bez przeróbek) i odwrotnie.

Zdrówko !



#225 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 743 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 20:06, 07.05.2017

Miałem GE, obecnie po zmianie przetwornic od rx8 mam z powrotem osram night breaker cool blue d2s 5500k i różnica jest kolosalna.

Po prawej(strona pasażera) GE 4300, po lewej osram, foto już na przetwornicach z rx8:

 

2058292200_1494183685_thumb.jpg

 

Także polecam śmiało i warto wydać kasę na "lepsze" żarówki o ile nie są podróbkami i mamy porządne przetwornice.

Manual do zmiany przetwornic z oem;chińskich na oem:

 

 

http://www.accordklu...nda-accord-vii/


-F23A1    CG3
-J30A1     CG2
-N22A1    CN1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq