Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Błąd P0171

VII p0171

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 R0bert

R0bert
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Opolskie/Slaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:11, 29.04.2017

Większość (i to znaczna) przypadków błędów P0171 po założeniu gazu to błędnie stworzona mapa sterownika gazowego. 

W takim przypadku powinno się odciąć ECU od prądu na parę minut aby wszelkie korekty się wyzerowały. Dopiero po tym jest sens stroić LPG ponieważ nie ma sensu stroić map sterownika gazowego, który pobiera informacje o czasie wtrysku z komputera benzynowego który już ma duże korekty.

Ignorowanie żółtej lampki silnika w takiej sytuacji spowoduje szybsze wypalenie się zaworów.


  • 0

#17 arti777

arti777
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Walia
  • Silnik:2,4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:19, 30.04.2017

Ja tak zrobiłem po regulacji zaworów i po czyszczeniu przepustnicy odpiołem zasilanie <aku> i adaptacja robiona na paliwie ok 100km mieszanka na gazie byla za uboga dlatego mi sie czek zapalał p0171 teraz juz jest ok ale obroty tak nawet po krotkiej przygazowce od np 1000 na 640 wolno spadają potrzeba jakies 3-4 sek do powrotu na 640-650


  • 0
arti777

#18 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:01, 30.04.2017

Ja mam elm327 bluetooth mam od dawna ale mam tez urządzenie do kasowania błedów pod obd i tam jest live data muszę sprawdzić, a jakie mają być korekty poprawne ? a zapomniałem dodać że posiadam jeszcze chińską podróbkę interfejsu hondy tylko pod XP mi to działa ale mój dziadek laptop z xp wysionoł ducha a ten interfejs nie chce ruszyć na nowszym systemie

Od -5% do +5 jak jest to jeszcze jest ok. Prawda jest jednak taka, że możesz mieć korekty w zakresie od -10 do 10% a CE się nie zapali i jeżeli korekty Ci skaczą a błędu nie wywala to nie przejmuj się nimi
  • 0

#19 arti777

arti777
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Walia
  • Silnik:2,4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:21, 01.05.2017

wlasnie sprawdzałem torque I na wolnych obrotach 650 na pb mialem 10.2% na ltft I podobnie na stft po podniesieniu obrotow do 3000 spadalo do 7.8% na gdzie podobnie ale zaczelo momentalnie padac I podskoczylo do 15.8% ? dlaczego ? I mam jeszcze pytanie mam sprawdzac te korekty na jalowym czy w trasie ?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0
arti777

#20 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 01.05.2017

W trasie powinny spadać w kierunku 0. A na jałowym już Ci napisałem. Najlepiej -5 do +5
Jak na jałowym będą wysokie to sprawdz szczelność następnie świece. Nie wiem jak sonda u Cb dziala. Oczywiście najczęściej pomaga też prawidłowa regulacja zaworów.

Użytkownik bartox88 edytował ten post 10:18, 02.05.2017

  • 0

#21 arti777

arti777
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Walia
  • Silnik:2,4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:09, 02.05.2017

W trasie powinny spadać w kierunku 0. A na jałowym już Ci napisałem. Najlepiej -5 do +5
Jak na jałowym będą wysokie to sprawdz szczelność następnie świece. Nie wiem jak sonda u Cb dziala. Oczywiście najczęściej pomaga też prawidłowa regulacja zaworów.

Dzisiaj wrocilem z pracy trasa 30km rano jechalem na pb I dlugie byly 11.7 a krotkie jak dalem buta tak do 100km to bylo 0 I tak sie wachalo 0.5 -0.8 ale dlugotrwale do konca byly 11.7 ? z powrotem wracalem na gazie I bylo podobnie ale tu na krutkotrwalych jak dalem buta to bylo 0- 5.8 ale jak jest na jalowym to jest 12.7 na obydwoch podobnie, apropo swiec to sa nowiutkie ngk do gazu. zawory wyregulowane I przepustnica wyczyszczona I adoptowana po resecie ecu.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0
arti777

#22 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:19, 02.05.2017

Dzisiaj wrocilem z pracy trasa 30km rano jechalem na pb I dlugie byly 11.7 a krotkie jak dalem buta tak do 100km to bylo 0 I tak sie wachalo 0.5 -0.8 ale dlugotrwale do konca byly 11.7 ? z powrotem wracalem na gazie I bylo podobnie ale tu na krutkotrwalych jak dalem buta to bylo 0- 5.8 ale jak jest na jalowym to jest 12.7 na obydwoch podobnie, apropo swiec to sa nowiutkie ngk do gazu. zawory wyregulowane I przepustnica wyczyszczona I adoptowana po resecie ecu.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Szczelność była sprawdzona?
  • 0

#23 arti777

arti777
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Walia
  • Silnik:2,4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:32, 02.05.2017

w sobotę sprawdze dysze gaz owe moze tam gdzies wlatuje lewe powietrze. intake mam 27-8 kpa ale widze ze na wolnych obrotach jak sie wlacza wentylatory od chlodnicy to podskakuje ponad 30

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0
arti777

#24 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 02.05.2017

Posprawdzaj wszystko. 6 Miechów z tym walczyłem. Na razie jest ok. Jak na Pb ok to jedz do gazownika u mnie to pomogło mimo że na Benie korekty i tak nie były rewelacyjne
  • 0

#25 arti777

arti777
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Walia
  • Silnik:2,4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 08.05.2017

w końcu zrobione  :) pozmieniałem wszystkie filtry gazowe i powietrza rozwierciłem dysze do 2,5 z 2.2 i korekty są do 7,5 -1,8 na zimnym check mi się nie zapala ale i tak mnożnik sie ustawił na 1,5 jeszcze spróbuję zmienić wtryskiwacze bo mam omvl reg fast które mają za sobą 100k kilometrów może to one są winne widziałem teraz że montują pojedyńcze a nie jak moje na listwie do AC stag, a i jeszcze reakcja przepustnicy zbyt wolno mi opada z 1000 na 650rpm dopiero jak się nagrzeje do 98c to reaguje szybciej, miał ktoś kiedyś taki przypadek czy nie jest to wina któregoś z czujników temperatury ?


  • 0
arti777

#26 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 16:48, 06.03.2021

Czy skorodowane/dziurawe/nieszczelne złącze elastyczne może skutkować błędem P0171?

7poibVe.jpg
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, p0171

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq