Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

P0171

VIII P0171 uboga mieszanka EBDII kod

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 ktosiek

ktosiek
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Grabie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:48, 03.02.2017

Witam

Wiem że oznacza on zbyt ubogą mieszankę, kwestia taka że pali się na benzynie i na gazie i nie mogę go skasować jakie kroki powinienem sprawdzić oprócz regulacji gazu i czemu pali się cały czas także na benzynie. Próbowałem go skasować torque ale nie da się.


  • 0

#2 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 15:53, 03.02.2017

Od czasu kiedy sprawdzałem dla Ciebie to auto ustawiales mapę LPG tak jak Ci mówiłem??

Podjedź do ogarniętego gazmena niech ustawi mapę i będzie dobrze..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#3 ktosiek

ktosiek
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Grabie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:18, 03.02.2017

Nie, tak zrobię tylko dziwi mnie że nie mogę go skasować jak chodzi też tyko na benzynie.


  • 0

#4 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 16:20, 03.02.2017

Spróbuj ustawić na samym zapłonie i wtedy czyść błędy..

Edit.polecam również zajrzeć do zaworów.. Będziesz może autem w W-wa??

Użytkownik Ed$on edytował ten post 16:28, 03.02.2017

  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#5 ktosiek

ktosiek
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Grabie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:35, 03.02.2017

Na razie nie chcą się podjąć za bardzo mojej instalacji. Jeśli nie znajdę nikogo być może się do CIebie wybiorę :) Pomogło kasowanie tylko na zapłonie.


  • 0

#6 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 16:39, 03.02.2017

Widzisz, a nie mówiłem 👍

Ogarnij zawory plus mapowanie..Bo jak go wtedy sprawdzałem to już było na ubogo jak dobrze pamiętam..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#7 jay11

jay11
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:05, 08.02.2017

U mnie też ten błąd wyskoczył dzisiaj. Na regulacji gazu byłem 2 tygodnie temu i gaziarz coś tam ustawił i powiedział że korekty dosyć duże. I że po chiptuningu gość powinien przeprowadzić adaptacje. Nie wiem o co chodzi. Chociaż myślę że to może przez zawory bo ustawiane około 12 tysięcy temu.
  • 0

#8 jay11

jay11
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:28, 14.12.2017

Błąd dalej się pojawia. Jakoś tak średnio co 2 tydzień. Kasuje elmem i torque i jeżdżę dalej. Zacząłem się zastanawiać czy to może być problem za słabych wtrysków gazu. Mam Herkules gism 2000 i wyczytałem że obsługują max 47 km na cylinder. Czy to aby nie za mało na cl9 po reflashu. Czy to może być przyczyną tego błędu?
  • 0

#9 SIR

SIR
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:WWA
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:28, 27.12.2019

odkopie temat: jak błąd P0171 wyskoczył na gazie przy ok 160 km/h ( na niemieckiej autostradzie) to pochylać się nad tym? oddać do regulacji gaz etc?

W sumie kontrolka już zgasła - świeciła się przez ok 150 km i 2-3 uruchomienia auta.


  • 0

pozdrawiam

-Grzegorz-

 


#10 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 19:32, 27.12.2019

regulować bo to oznacza ubogą mieszankę "na górze", no chyba że chcesz uwalić głowicę to...


  • 0

#11 SIR

SIR
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:WWA
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:19, 28.12.2019

dzięki. po nowym roku śmigam na regulację zaworów i zaraz po tym na regulację LPG.


  • 0

pozdrawiam

-Grzegorz-

 


#12 Tomi_o

Tomi_o
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:38, 06.06.2023

hejka, ja się z tym błędem P0171 bujałem ponad rok. Wstępnie pojawiał się i znikał samoczynnie. Później pojawiał się i znikał jak robiłem dłuższe trasy. Ostatnio świecił się ciągle. Korekty miałem wysokie, na biegu jałowym falowały obroty i przy przygazówce prawie gasł. Na szczęście zaczęło mi świszczeć w okolicach kolektora dolotowego. Okazało się, że pod kolektorem jeden z wężyków się rozwarstwił i brał lewe powietrze. Bez zdjęcia kolektora nie do zobaczenia to było. Po wymianie wężyka błąd się nie pojawia, na jałowym obroty nie falują i błędu już nie ma. Może mój przypadek pomoże komuś i naprowadzi gdzie potencjalnie szukać lewego powietrza przy tym błędzie


  • 1

#13 Kamil2k

Kamil2k
  • Klubowicz
  • 5 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 04.03.2024

Hej Ja też mam podobne objawy (2.4 2009r bez LPG). Sprawdziłem wszystkie węże, które są widoczne i nic nie znalazłem. Carscanner pokazuje podciśnienie 28kPa na biegu jałowym wiec chyba ok. Przeczyszczony maf sensor choć nie wiem jakie wartosci powinien pokazywać. Generalnie na postoju korekty krótkie na +46%. W trasie spadają ale z tendencja na około +10 na długoterminowych. Jak auto chodzi na wolnych to po 20min wyrzuca CE bo długie już podchodzą do 35%. Na zimnym AFR na początku w normie (14.7) ale z każdą minutą delikatnie wzrasta aż do 17/1. Nieszczelnsoci w wydechu przy pierwszej sondzie i plecionce nie stwierdziłem. Przednia poducha szczelna. Obroty stabilne. Zawory regulowane i sa na nominał. Zastanawiam się czy wężyk o którym piszesz rzeczywiście jest widoczny dopiero po zdjęciu kolektora?

Użytkownik Kamil2k edytował ten post 20:41, 04.03.2024

  • 0

#14 Kamil2k

Kamil2k
  • Klubowicz
  • 5 postów
  • Skąd:Polkowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:50, 05.03.2024

Hej, czy ktoś orietuje się czy poniższe wartosci na biegu jałowym są poprawne?
Aktualnie na rozgrzanym silniku mam:
MAF 1.85g/s
MAP 28kPa
Położnie przepustnicy 13,73%
Obroty 806
Sonda1 AFR od -0.07 do -0.15mA
Kat wyprzedzenia zapłonu 7st
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, P0171, uboga mieszanka, EBDII, kod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq