Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Nie raz biegi nie wchodzą jak należy

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#31 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:24, 15.02.2017

accordem to ciężko uciekać:-) nie jest to demon prędkości, w naszych wersjach szczególnie


  • 0

#32 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:50, 16.02.2017

Z wstecznym to normalne. Coś gdzieś czytałem, że to wina skrzyni. Miałem tak w pierwszym accordzie V, w prelude V i w sumie w accordzie VI też mi się tak zdarzyło :D

Ja to robiłem tak, że puszczałem sprzęgło, potem naciskałem jeszcze raz i wchodził bez problemów


  • 0

#33 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:00, 16.02.2017

standard, choć u mnie w acco tak się zdarzyło może z kilka razy na 9 lat , ale np w civicu wsteczny trzeba czasem dwa razy wysprzęglać aby wszedł :)


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#34 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:10, 16.02.2017

Ciężki i zacinający się wsteczny to ogólna przypadłość konstrukcji Japanse...
To samo było/jest w Nismo... kolega spoczył tak że na to w swoim Mitsu.
Najlepszy sposób na "wyluzowanie" wałka to zapiąć 2bieg i R..
Problem zaczyna się dopiero wtedy gdy do wstecznego dochodzi 1...a ślizgania nie ma, to znak że kończy się nie tyle tarcza co docisk ma już dość i oporowe.

Tak że trzeba nauczyć się z tym żyć- a to wsystko dlatego że japończycy jeżdżą tylko do przodu, wsteczny jest dla reszty świata... :-D
Pzd.

Użytkownik NEO NFS edytował ten post 09:16, 16.02.2017

  • 0

#35 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:23, 16.02.2017

Ciężki i zacinający się wsteczny to ogólna przypadłość konstrukcji Japanse...
To samo było/jest w Nismo... kolega spoczył tak że na to w swoim Mitsu.
Najlepszy sposób na "wyluzowanie" wałka to zapiąć 2bieg i R..
Problem zaczyna się dopiero wtedy gdy do wstecznego dochodzi 1...a ślizgania nie ma, to znak że kończy się nie tyle tarcza co docisk ma już dość i oporowe.

Tak że trzeba nauczyć się z tym żyć- a to wsystko dlatego że japończycy jeżdżą tylko do przodu, wsteczny jest dla reszty świata... :-D
Pzd.

cholera to wie my mieli Accorda V Gen z przebiegiem 60 tysiecy tam biegi jak malina wchodziły. Więc coś napewno musiało się zużyć że tak jest.


  • 0

#36 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:12, 16.02.2017

miałem Civa 5 przez 4 lata i nigdy nie zdarzył mi się problem z wrzucaniem biegów, a na pace było grubo ponad 300 tys


  • 0

#37 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:41, 16.02.2017

Wyjątki potwierdzają reguły :-D
  • 0

#38 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 20.02.2017

a  ile przejechałeś od wymiany?

z 500km :) troche chyba jest lepiej, ale może to tylko takie moje wyobrażenie :) ten olej co miałem wcześniej był świeżutki, tylko jakiś najtańszy :) może jak bym zmienił jakiś bardzo stary olej, to bym odczuł różnice :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq