Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Nie raz biegi nie wchodzą jak należy

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#16 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 00:22, 07.02.2017

Troy, nie wiadomo co jest u kolegi ,to trudno oczekiwać że będą cuda:-), mozę to synchronizatory, może sprzęgło, chociaż kolega pisze że miał wymieniane


  • 0

#17 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:48, 07.02.2017

synchronizatory? Jak tak to shiet totalny bo Civic IV, Accord V tyle kilometrów nalatane a tam skrzynia jak nówka, mi też niekiedy się zacinają, ale wystarczy dać luz i na nowo wrzucic, ale mam tylko takie problemy jak jest po -10 stopni ;d Wiec podejrzewam że olej słaby już. Taki problem mam tylko na jedynce i wstecznym.


Użytkownik Troy edytował ten post 16:49, 07.02.2017

  • 0

#18 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:21, 07.02.2017

Ile razy było pisane, żeby lać tylko MTF Hondy albo 10W40 jak w manualu. 75W90 to mi chyba do Cinquecento wlali jak pamiętam, więc takiemu mechanikowi to bym soczyście podziękował.


  • 0

#19 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:07, 07.02.2017

troy ,co do jedynki i wstecznego to ten typ tak ma:-)


  • 0

#20 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:32, 07.02.2017

troy ,co do jedynki i wstecznego to ten typ tak ma:-)

ta bo  mialem zdziwko jak chce sie wlaczyc do ruchu z ronda a tu nie chciala jedynka wskoczyc i sie zestresowalem :D ale to byla moja pierwsza taka sytuacja wtedy, teraz wiem jak sobie szybko z tym poradzic, myslalem ze sprzeglo sie konczy, ale nie slizga sie, biegi reszta normalnie wchodzi, wiec jezdze. Oby nic złego sie nie stało pfu, pfu, pfu.


  • 0

#21 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 00:19, 08.02.2017

dużo tekstów jest na  forum, wiele osób to ma, nikt nie znalazł rozwiązania. U mnie dzieje się tak czasami tylko ze wstecznym


  • 0

#22 Marmark

Marmark
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:TSK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:31, 08.02.2017

Można wrzucić luz i wbijać jedynkę lub wsteczny ponownie.

Według mniej skuteczniej działa wrzucenie najpierw dwójki i dopiero jedynki lub wstecznego. 

 

A przy padniętym synchronizatorze trójki wrzuca się ją po czwórce. Działało to w mojej starej Hondzie. 


  • 0

#23 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:01, 08.02.2017

Olejek zmieniony na MTF :) weszły mi całe dwa opakowania 946ml, narazie jestem w fazie testów. Napisze za pare dni jak odczucia ;)


  • 0

#24 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:53, 08.02.2017

Dawaj znać, może to chwilę potrwać zanim odczujesz różnicę (jeżeli to rzeczywiście wina oleju była)


  • 0

#25 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 14.02.2017

Powiem szczerze :) chyba nie widzę różnicy, aczkolwiek przy wyższych prędkościach obrotowych silnika nie zdarzyło mi się aby bieg mi nie wszedł :) ale to jeszcze będę sprawdzał ;)


  • 0

#26 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:28, 14.02.2017

a  ile przejechałeś od wymiany?


  • 0

#27 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:38, 15.02.2017

powiem tak nie wyobrażam sobie zalać innego oleju do skrzyni niż MTF bo cel pozytywny jest żaden

ale już w necie jest moda na wlewanie wszystkiego tylko nie MTF - serio nie rozumiem i nie zrozumiem


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#28 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:18, 15.02.2017

Jeżeli chodzi o wsteczny bieg, to w instrukcji jest napisane dlaczego chaczy. Chodzi o zatrzymanie wałka. Można to zrobić na dwa sposoby przytrzymać dłużej sprzęgło, wbić inny bieg na chwilę. Pzynajmniej tak mi się wydaje że przeczytałem w instrukcji, sprawdzę :).

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Srebrny edytował ten post 11:00, 15.02.2017

  • 0

#29 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:38, 15.02.2017

Srebrny, jak nie wchodzi wsteczny to wystarczy wysprzęglić i wejdzie. Nie jest to norma, u mnie kilka miesięcy potrafi być spokój, a potrafi  co 2 dzień nie wpadać, i dotyczy to tylko wstecznego


  • 0

#30 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:04, 15.02.2017

Właśnie mówię, że u mnie się sprawdza gdy dłużej przytrzymam sprzęgło, ale czasami szybka ucieczka na wstecznym jest mocno utrudniona :)

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq