Skocz do zawarto艣ci


RODO w HAKP

Zdj臋cie
VI

Problem z luzem zaworowym

VI

  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bodzio1202

Bodzio1202
  • Forumowicz
  • 39 post贸w
  • Sk膮d:Przemy艣l
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:58, 02.02.2017

Witam ustawialem dzis luz zaworowy wedlug manuala bez sciagania pokrywy rozrzadu ale zawory klepia gorzej niz przed dwa razy sciagalem ale mam pytanie gdy ustawie znak up na gorze i ustawie pierwszy cylinder to pozniej znak up rownolegle do glowicy i 3 cylinder ale czy ma znaczenie w ktora strone krece kolem? Bo do tylu krecilem chyba
  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 post贸w
  • Sk膮d:Twardog贸ra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 18:03, 02.02.2017

Kr臋c膮c do tylu luzujesz napinacz... Ale je艣li by艂y ciasno a teraz s膮 w normie to b臋dzie g艂o艣niej, z natury

Wys艂ane z mojego C1905 przy u偶yciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekno艣膰</strong></a></p>

#3 Bodzio1202

Bodzio1202
  • Forumowicz
  • 39 post贸w
  • Sk膮d:Przemy艣l
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:07, 02.02.2017

Krecilem na dole nie na pompie wspomagania. Ale chodzi mi oto czy przekrece do przodu czy do tylu 90 stopni to i tak ustawiam 3 cylinder po pierwszym? Bo cos glosno klekocze jutro musze znow robic xd
  • 0

#4 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 post贸w
  • Sk膮d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 18:30, 02.02.2017

hej

nie kr臋ci si臋 wa艂em do ty艂u  ;)

kr臋ci si臋 srub膮 na pompie wspomagania poci膮gaj膮c klucz do siebie.

ustawiasz znacznik na kole strza艂ka ma by膰 w g贸rze jak pokaza艂 seth i masz 1 cylinder

potem kr臋cisz pomp膮 do siebie i strza艂ka ma przeleciec o 90 stopni i masz 3 cylinder

potem znowu o 90 stopni i masz 4 cylinder

potem znowu i masz 2 cylinder

innej kolejno艣ci nie ma


  • 0

#5 Bodzio1202

Bodzio1202
  • Forumowicz
  • 39 post贸w
  • Sk膮d:Przemy艣l
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 02.02.2017

A to juz czaje po ustawieniu pierwszego cylindra znak up zamiast dac w lewo 90 stopni dawalem w prawo i chcialem ustawic 3 cylider krecac do tylu walem....dlatego zle wyszlo...
  • 0

#6 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 post贸w
  • Sk膮d:Su艂kowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:55, 02.02.2017

Kr臋ci si臋 tylko i wy艂膮cznie "do przodu" czyli do siebie. Je艣li si臋 nie pomyli艂e艣, a luz by艂 wcze艣niej za ciasny, to teraz na zimnym silniku mo偶e by膰 troch臋 g艂o艣niej i to b臋dzie normalne.


  • 0

#7 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 post贸w
  • Sk膮d:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:01, 02.02.2017

W dziale zr贸b to sam masz instrukta偶 jak si臋 zawory ustawia
  • 0





R贸wnie偶 z jednym lub wi臋ksz膮 ilo艣ci膮 s艂贸w kluczowych: VI

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0

0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq