Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z luzem zaworowym

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bodzio1202

Bodzio1202
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:58, 02.02.2017

Witam ustawialem dzis luz zaworowy wedlug manuala bez sciagania pokrywy rozrzadu ale zawory klepia gorzej niz przed dwa razy sciagalem ale mam pytanie gdy ustawie znak up na gorze i ustawie pierwszy cylinder to pozniej znak up rownolegle do glowicy i 3 cylinder ale czy ma znaczenie w ktora strone krece kolem? Bo do tylu krecilem chyba
  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 18:03, 02.02.2017

Kręcąc do tylu luzujesz napinacz... Ale jeśli były ciasno a teraz są w normie to będzie głośniej, z natury

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 Bodzio1202

Bodzio1202
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:07, 02.02.2017

Krecilem na dole nie na pompie wspomagania. Ale chodzi mi oto czy przekrece do przodu czy do tylu 90 stopni to i tak ustawiam 3 cylinder po pierwszym? Bo cos glosno klekocze jutro musze znow robic xd
  • 0

#4 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 18:30, 02.02.2017

hej

nie kręci się wałem do tyłu  ;)

kręci się srubą na pompie wspomagania pociągając klucz do siebie.

ustawiasz znacznik na kole strzałka ma być w górze jak pokazał seth i masz 1 cylinder

potem kręcisz pompą do siebie i strzałka ma przeleciec o 90 stopni i masz 3 cylinder

potem znowu o 90 stopni i masz 4 cylinder

potem znowu i masz 2 cylinder

innej kolejności nie ma


  • 0

#5 Bodzio1202

Bodzio1202
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 02.02.2017

A to juz czaje po ustawieniu pierwszego cylindra znak up zamiast dac w lewo 90 stopni dawalem w prawo i chcialem ustawic 3 cylider krecac do tylu walem....dlatego zle wyszlo...
  • 0

#6 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:55, 02.02.2017

Kręci się tylko i wyłącznie "do przodu" czyli do siebie. Jeśli się nie pomyliłeś, a luz był wcześniej za ciasny, to teraz na zimnym silniku może być trochę głośniej i to będzie normalne.


  • 0

#7 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:01, 02.02.2017

W dziale zrób to sam masz instruktaż jak się zawory ustawia
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq