Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

F23Z5 bierze olej :/

VI Accord 6gen F23Z5 Olej

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bzik

Bzik
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:44, 01.02.2017

Witam, 
 

Borykam się ostatnio z rosnącymi ubytkami oleju w F23Z5_Lpg. 
Obecnie jestem na poziomie około 700-800 ml na 1000 km /wycieków brak.
(Zużycie na regularnej trasie -200 km autostrada 140-160km/h 4000-4500 rpm
150 km krajówka 70-120 do 4000 rpm)
Sprawdziłem kompresję i wygląda to następująco:

1 - 12,5      2 - 12,5       3 - 13      4 - 13    (na CIEPŁO)

Z tego co się orientuję to nie jest źle a nawet całkiem dobrze. 

I teraz pytanie zasadnicze co jest tego przyczyną? 

Gdy ubytki były na poziomie do 300 ml na 1000 km obstawiałem uszczelniacze teraz bardziej skłaniam się ku pierścieniom zgarniającym. ???

Proszę o sugestie i ewentualne potwierdzenie moich przypuszczeń lub wyprowadzenie mnie z błędu.
 

Pozdrawiam 
Bartek 



 


  • 0

#2 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 15:53, 01.02.2017

no panie czeka cie zmiana pierscieni  na bank.


  • 0

#3 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 15:54, 01.02.2017

Pierścienie olejowe mogą być zawalone a kompresję będzie trzymał wtedy... Pobór ogromny, możesz mnie wymieniać oleju tylko co jakiś czas filtr zmienić ;) jeśli nie ma wycieku poteznego to niestety ale chyba czas na remoncik

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#4 Dejwiss

Dejwiss
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Chojnice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:00, 01.02.2017

Po remoncie przestanie brać olej. Wymieniałem u siebie pierścienie i uszczelniacze. Jest różnica.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 Bzik

Bzik
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:10, 01.02.2017

Wielkie dzięki za potwierdzenie przypuszczeń.
 

 

Po remoncie przestanie brać olej. Wymieniałem u siebie pierścienie i uszczelniacze. Jest różnica.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Jakie koszty ?? 


  • 0

#6 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 16:30, 01.02.2017

Pierścienie wiadomo. .ale po wymianie oleju na świerzy i jeździe po mieście pewnie dużo mniej łyknie

Użytkownik Wlodar edytował ten post 16:30, 01.02.2017

  • 0
                       

#7 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:41, 01.02.2017

Takich tematów jest już kilka. Wystarczy poszukać
  • 0

#8 Dejwiss

Dejwiss
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Chojnice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:34, 02.02.2017

Wielkie dzięki za potwierdzenie przypuszczeń.


Jakie koszty ??

Ja wymieniałem pierścienie NPR, od razu panewki korbowodowe, komplet uszczelek z uszczelniaczami, nowy olej wiadomo i głowice planowałem. I kilka innych jeszcze przy okazji. Razem wszystko wyszło z robocizna około 2tys.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Accord 6gen, F23Z5, Olej

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq