Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

szarpie silnikiem na wolnych obrotach accord VI

VI

Najlepsza odpowiedź rafal123456 , 13:13, 14.02.2017

Problem rozwiazany okazalo sie ze w kolektorze ssacym dostawalo sie lewe powietrze Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 rafal123456

rafal123456
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:54, 31.01.2017

Witam jakiś czas temu jadąc wyskoczył mi błąd,co się okazało auto niechodzi na drugim cylindrze na wolnych obrotach dopiero gdzieś tak od 1.5tys.Założona nowa kopułka,nowe świece,kable nic nie pomogło dalej na tym samym cylindrze działo się to samo,zostały zamienione wtryski,po zamianie dalej ten sam cylinder nie pracuje  (szatkuje) po odkręceniu świecy świeca jest mokra (czarna) została sprawdzona kompresja na każdym  jednym cylindrze i wyszło po 15 bar (rok temu wymieniana uszczelka pod głowicą) ktoś miał taki problem lub wie co może być przyczyną bo już nie wiem co jest grane pozdrawiam  :(((


Użytkownik rafal123456 edytował ten post 18:56, 31.01.2017

  • 0

#2 Dejwiss

Dejwiss
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Chojnice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:02, 31.01.2017

Mam podobny problem ale to na pierwszym cylindrze. Wymienione wszystko co do głowy przyszło. Mechanik mi mówił że jak wszystko wymienione i dalej tak samo to jakiś zawór jest albo uwalony albo zgiety.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 rafal123456

rafal123456
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:28, 01.02.2017

Cisnienie jakie masz ???


  • 0

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 17:58, 01.02.2017

Aparat zaplonowy podmien
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 rafal123456

rafal123456
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:33, 01.02.2017

Aparat zapłonowy podmieniany dalej to samo


  • 0

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:00, 01.02.2017

To masz cos z glowica w takim razie
Zawory sprawdzene ? Luzy ok?
Iskre podaje na ten cylinder?
Dlaczego byla uszczelka pod glowica zmieniana? W VI one nie padajachyba ze ktos przegrzal ostro fure
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 rafal123456

rafal123456
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 01.02.2017

Uszczelka padła rok temu po prostu wydmuchało wymieniłem uszczlke splanowana została głowica wszystko i reszta do kupy zrobione 20tys i właśnie teraz zaczeło sie zawory ustawione iskra jest lecz na wolnych nie pracuje na 2 cylinder dopiero tak od 2 tys obrotów 


  • 0

#8 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:54, 01.02.2017

Nie ubywa Ci płynu. Może problem z uszczelką powrócił. Delikatnie leje.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 rafal123456

rafal123456
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:00, 01.02.2017

Sprawdziłem ostatnio płyn od chłodnicy jest na max :/ 


  • 0

#10 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 07:42, 02.02.2017

Szukalbym problemownz glowica
Byla sprawdzana? Gniazda , zawory? Jak juz robiles uszczelke to gluip bylo nie zrobic uszczelniaczy i nie sprawdzic calej glowicy. W VI od tak nie wydmuchuje uszczelki
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#11 rafal123456

rafal123456
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:31, 02.02.2017

Jeszcze sprawdze kolektor
  • 0

#12 artek096

artek096
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:03, 05.02.2017

U mnie taka sytuacja ze dziwnie ze tak powiem pyrka z wydechu i lekko trzęsie autem odczuwalne w środku.Wymieniłem rok temu ok. 20 tys temu kopolke i palec tydzień temu świece i przewody. Wiec tu powinno wszystko być ok. Jak by mocy dostał ale na zimnym słabo pali i drga silnikiem tak samo na cieplym plus czasem obroty faluja kilka razy zgasł i na biegu jałowym pyrka brzydka kultura pracy silnika.wiec dziś regulacja zaworow wszystkie za ciasne wyregulowalem ok.odpalilem zimny silnik bez problemu za pierwszym ale ten dźwięk pyrkanie został o co chodzi?Na drugi dzień żeby odpalić wydaje mi się ze musze dłużej kręcić a jak ciepły zatrzymać się zgadza silnik i chce odpalić na nowo to nie chce trzeba pomóc dać lekko gazu. Czyżby czyszczenie przepustnicy,zawór egr, silniczek krokowy,sonda lambda? Co robić gdzie dalej szukać?Za co w następnej kolejności się brać?

Użytkownik artek096 edytował ten post 20:53, 07.02.2017

  • 0

#13 rafal123456

rafal123456
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:13, 14.02.2017   Najlepsza odpowiedź

Problem rozwiazany okazalo sie ze w kolektorze ssacym dostawalo sie lewe powietrze
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq