Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

błędy check engine

VII kody błędów silnika check

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 BARKA82

BARKA82
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:OLKUSZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:27, 30.01.2017

panowie po diagnostyce spinaczem: check engine  kody nr 178  i 184.  Prosze o pomoc. Co oznaczają?  Accord 2.2 ictdi 2005r.


  • 0

#2 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:15, 30.01.2017

Coś nie teges chyba...kody DTC odczytywane "spinaczem" i kontrolką check-engine mają najwyżej dwie cyfry (dziesiątki i jedności). Wrzuć tu lepiej filmik z tego odczytywania.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#3 BARKA82

BARKA82
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:OLKUSZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:21, 30.01.2017

17 długich mignięć i 8 krótkich to chyba 178
  • 0

#4 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2742 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 37
Super

Napisano 22:43, 31.01.2017

Wrzuć film jak możesz

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#5 BARKA82

BARKA82
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:OLKUSZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:23, 01.02.2017

Temat narazie nieaktualny. Check sam zgasł. Jak znowu się pojawi to nagram
  • 0

#6 Edi 40

Edi 40
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Starogard Gdański
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:130
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:12, 03.07.2018

Joł mam ten sam problem 17długich i 8 kkrotkich mignięć :/
  • 0

#7 Michal_chojnice

Michal_chojnice
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Chojnice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:51, 28.07.2018

Witam, 

 

ja również mam 17 długich mignięć i 8 krótkich. Potrafi ktoś to rozszyfrować?

 


Użytkownik Michal_chojnice edytował ten post 21:40, 28.07.2018

  • 0

#8 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3381 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 153
Super

Napisano 17:02, 31.07.2018

http://arlequinlover...2017FAAT00.HTML

 

 

W wyszukiwarkę wpiszcie zawór IMRC.

http://www.accordklu...4-czujnik-imrc/

http://www.accordklu...k-open-bank1-a/

 

Do tego widze jeszcze błędy na VSA/ABS


  • 1
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#9 Michal_chojnice

Michal_chojnice
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Chojnice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 08.08.2018

Błąd 178 faktycznie dotyczył IMRC, po przeczytaniu tematów z linków zrobiłem tak jak było tam opisane, czyli popsikałem olejem sylikonowym w sprayu do IMRC oraz do przewodów. Przez tydzień błąd się nie pojawił a zrobiłem około 500km. 

 

Dzięki ślepak za pomoc


  • 0

#10 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3381 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 153
Super

Napisano 20:22, 08.08.2018

Cieszę się bardzo że mogłem pomóc, ja też psikałem dawno temu i nadal problemów brak.

Zimą kupiłem silikon w sprayu na zapas, bynajmniej miałem czym uszczelki w drzwiach smarować.

Co ciekawe u mnie było to zależne od temperatury otoczenia.


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#11 Michal_chojnice

Michal_chojnice
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Chojnice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:57, 08.08.2018

U mnie chyba również wpływ miała temperatura otoczenia ponieważ już wiosną czasami pojawiała się kontrolka silnika ale szybko gasła więc za bardzo się nie przejmowałem (co ciekawe było to tylko podczas jazdy w korku), dopiero ostatnio podczas upałów zapalała się bardzo często dlatego postanowiłem coś z tym zrobić


  • 0

#12 baqu

baqu
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:58, 14.06.2019

Panowie podczas diagnostyki spinaczem otrzymałem check engine kod nr 122 (12 długich mignięć i 2 krótkie).  Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu.  Accord 2.0 2007r. z LPG

Dodam, że równocześnie podczas diagnostyki spinaczem pojawił się błąd ABS (gdzie podczas jazdy kontrolka ta się nie świeci) kod nr 61: Primar oxygen sensor. Przestał również działać poprawnie prędkościomierz i licznik kilometrów (czasami, na pół sekundy zadziała i dalej przestaje wskazywać odpowiednie wartości - wskazówka od prędkości skacze jak jej sie podoba).

Nie wiem czy jedno z drugi (Check engine i ABS) może mieć coś ze sobą wspólnego dlatego poruszyłem tu dwa tematy. 


Użytkownik baqu edytował ten post 21:14, 14.06.2019

  • 0

#13 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3381 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 153
Super

Napisano 09:11, 15.06.2019

Wszystkie trzy kontrolki żółte się zapalają po włączeniu zapłonu? Abs/vsa/! (wykrzyknik)?

Błąd 61 był poruszany na forum wielokrotnie. Kody błędów też znajdziesz.
Używamy wyszukiwarki. Pozdrawiam
  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#14 baqu

baqu
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:27, 15.06.2019

Przepraszam za nieprecyzyjnie sformułowane pytanie. Chodziło mi o błąd check engine nr. 122 tj. co to za błąd i jak należy go interpretować, czy jest to to samo co błąd P0122? - nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat  :depresja:

Zastanawiam się też czy nie jest on powiązany z błędem ABS nr 61 za który odpowiada sonda lambda bądź słaby akumulator.

Podczas diagnostyki spinaczem, po włączeniu zapłonu zapalają się wszystkie trzy kontroli, jak na załączonym zdjęciu, jednak podczas jazdy świeci się tylko check engine i nie działa wskaźnik prędkościomierza oraz licznik kilometrów.

Załączone pliki


Użytkownik baqu edytował ten post 14:34, 15.06.2019

  • 0

#15 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3381 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 153
Super

Napisano 18:44, 15.06.2019

Zacznij od sprawdzenie akumulatora i alternatora. Potem będzie się myśleć dalej. Pozdrawiam
  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, kody błędów silnika, check

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq