Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z czujnikiem położenia wału

VI Czujnik położenia wału

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dejwiss

Dejwiss
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Chojnice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:01, 29.01.2017

Witam. Mam Accord VI z 1999r. Silnik F18B2 przed faceliftingiem. Mam problem z moim accord. Po długich trasach (1000km) w postojach na tankowanie accord miał problem z odpaleniem. Długo kręcił ale po 5-10 min jak ostygł juz zapalił i jechał aż pod sam dom. W późniejszej fazie accord miał już takie przypadłości coraz częściej. W końcu podczas powolnej jazdy wyskoczył błąd silnika nr. 4. Czyli czujnik położenia wału. Po wyłączeniu silnika i odczekaniu aż ochłodzi się trochę można dalej jechać ale kilka km maksymalnie. Później znowu wyskakuje błąd, honda prycha, strzela i gaśnie. Ma problem z odpaleniem. Długo kręci.

Wymieniłem czujnik. Chwilę hondziara pochodziła, pojeździłem i było dobrze ale potem jak postała na wolnych obrotach daje to samo. Wyskakuje błąd. Chciałem jechać do CPN 5 km to po 2 km zgasła i musiałem robić nawrotke do domu bo się nie dało ujechac co chwile gasła. Miał ktoś już taki problem? Wie ktoś co dolega ? Czy znowu czujnik wymieniać na inny? To juz 3 wymieniony i ciągle tak samo robi. Czy to poważniejsza przypadłość? Mechanik rozkłada ręce. Nie wiem co już mam zrobić :/ Robi to samo na gazie jak i benzynie. Wymieniłem cały aparat zapłonowy, kopułke, palec, świece, przewody zapłonowe, ustawiłem zawory. Nie wiem co jeszcze mam zrobić :/ pomoże ktoś?

Użytkownik dejwiss11 edytował ten post 17:40, 29.01.2017

  • 0

#2 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:28, 29.01.2017

A czujnik TDC miałeś nowy? Może jakaś podróba nie działająca...No i właśnie, 8-ka to jest czujnik gornego martwego położenia tłoka a nie położenia wału. Może nie ten czujnik wymieniałeś ?
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#3 Dejwiss

Dejwiss
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Chojnice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:42, 29.01.2017

Sorry juz poprawiam temat. Chodziło mi o błąd numer 4. Czujnik położenia wału. Wymieniałem 2 czujniki. Na moim wyskakiwał błąd po nagrzaniu auta i zaraz auto gasło. Na 1 kupionym wyskakiwał błąd zarazu po odpaleniu i mogłem na nim jeździć bez gaśnięcia silnika tylko obroty bardzo spadały cały czas, ciężko odpala i powyżej 3tys obrotów odcina zapłon. Na 2 kupionym tak samo jak na moim. Po nagrzaniu się auta zaraz wyskakiwał błąd i auto dusilo się, prychało i gasło.


Oba czujniki kupione to oczywiście używki. Po ostatnim czujniki już wątpię czy to wina czujnika czy można to poważniejsza kontuzja accorda?

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik dejwiss11 edytował ten post 17:42, 29.01.2017

  • 0

#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:49, 29.01.2017

Takie jaja może powodować cewka zapłonowa-jak się nagrzeje to może robić przerwę. Możesz sprawdzić czy jest iskra w momencie jak silnik kręci a nie zaskakuje. Chociaż w sumie podmieniałeś cały aparat to rozumiem, że z cewką i modułem zapłonowym...
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#5 Dejwiss

Dejwiss
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Chojnice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:52, 29.01.2017

Tak cały aparat i z tym co w nim było. Używane czujniki myślę że dobry były. Nowy OEM czujnik myślę że kasa wyrzucona w błoto by była.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:50, 30.01.2017

Może kostka od tego czujnika nie łączy...


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#7 Dejwiss

Dejwiss
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Chojnice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:24, 31.01.2017

Ale po nagrzaniu auta by dopiero nie łączyła?

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 Dejwiss

Dejwiss
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Chojnice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:15, 09.02.2017

Dobra problem rozwiązany :D Ogłaszam że Honda wróciła do żywych. Okazało się ze wiązka była przetarta / i przerwana w jednym miejscu. Stąd takie problemy. Dziękuję za asze odpowiedzi. Pozdrawiam.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Czujnik położenia wału

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq