Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wyjąca pompa

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#16 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 21:31, 06.03.2017

Chodzi mi o ogólny koszt.

Nowa pompa wg. cen na hondaworld.ru to 63500 rubli, policz ile to zł :)


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#17 buczi

buczi
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 06:54, 16.03.2017

Mi w acco vi puscilo uszczelnienie w pompie i zaczęła wyć. Jakby nie to że nieszczelna była to bym jeździł nadal. I tak zrobiłem 3k km. Pełną regeneracja wraz z czyszczeniem układu wyniosła mnie 490zł.
  • 0

#18 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:53, 16.03.2017

Mi w acco vi puscilo uszczelnienie w pompie i zaczęła wyć. Jakby nie to że nieszczelna była to bym jeździł nadal. I tak zrobiłem 3k km. Pełną regeneracja wraz z czyszczeniem układu wyniosła mnie 490zł.

to bardzo drogo ci powiem  samemu można ogarnąć za 115 złoty a normalnie u mnie biorą 100 za robocizne


  • 0

#19 buczi

buczi
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:40, 17.03.2017

to bardzo drogo ci powiem samemu można ogarnąć za 115 złoty a normalnie u mnie biorą 100 za robocizne


Jakbym zawiózł pompę to 100zł taniej. Robota samego uszczelnienia to tak jak piszesz, do 150zl. Ja tyle zapłaciłem i mam święty spokój, w okolicy nikt nie chciał mi tego zrobić i ceny z kosmosu.

Pozdro
  • 0

#20 Opar7

Opar7
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Dublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedam
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 02.04.2017

Witam

proszę o zidentyfikowanie tego wycia :

 

 

 

mój mechanik mówi ze to pompa wspomagania wyje ,kupiłem używaną na szrocie i po wymianie nadal wyje tylko troszkę mniej ,niestety pompa ze szrotu zaczeła się pocić więc przy ostatnim serwisie wymieniliśmy ją z powrotem na starą , zauwarzyłem  ze zaraz po wymianie i pierwszym odpaleniu wycie znika ale tylko na  20 sekund i wraca na stałe.

 

wycie jest adekwatne do obrotów silnika i niema znaczenia czy zimny czy rozgrzany silnik, wspomaganie działa bez problemu ,nie jest zapowietrzone.

 

w między czasie zregenerowałem alternator ,wymieniłem rolkę napinacza ,a mój mechanik nadal uważa że to pompa

 

planuję regenerację pompy ale chciałbym się upewnić czy to ma sens

 

 

Z Góry Dziękuję

pozdrawiam

accord 2,2 cdti


Użytkownik Opar7 edytował ten post 20:36, 02.04.2017

  • 0

#21 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:29, 02.04.2017

czy ten dźwięk się nasila gdy skręcasz koła ?


  • 0

#22 Opar7

Opar7
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Dublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedam
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 02.04.2017

czy ten dźwięk się nasila gdy skręcasz koła ?

kręcenie kierownicy niema żadnego wpływu na ten dzwięk ,dzwięk ten nasila się równomiernie ze wzrostem obrotów silnika


Użytkownik Opar7 edytował ten post 20:39, 02.04.2017

  • 0

#23 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:30, 02.04.2017

Mam ten sam problem.Zrobiłem wszystko oprócz klimy i pompy wody i bez zmian. 

Ja już kupiłem auto z takim problemem,zrobiłem już chyba 35-40 tys.km i nic się nie pogarsza.

Ale u mnie nie jest to tak głośne jak na filmie! 

Ja obstawiam pompę wody,bo jak jest zimno jest głośniej,jak się rozgrzeje jest ciszej.

Pracuje z praktycznie nowymi autami i np.2 letnie crv też mają taki dzwięk nie zależnie od przebiegu.Nie wszystkie,ale dość dużo egzemplarzy

Może ten typ tak ma?


Użytkownik pawel84 edytował ten post 21:32, 02.04.2017

  • 0

#24 Opar7

Opar7
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Dublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedam
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:20, 03.04.2017

Mam ten sam problem.Zrobiłem wszystko oprócz klimy i pompy wody i bez zmian. 

Ja już kupiłem auto z takim problemem,zrobiłem już chyba 35-40 tys.km i nic się nie pogarsza.

Ale u mnie nie jest to tak głośne jak na filmie! 

Ja obstawiam pompę wody,bo jak jest zimno jest głośniej,jak się rozgrzeje jest ciszej.

Pracuje z praktycznie nowymi autami i np.2 letnie crv też mają taki dzwięk nie zależnie od przebiegu.Nie wszystkie,ale dość dużo egzemplarzy

Może ten typ tak ma?

sam sie natknołem na ulicy na dwie lub trzy accordy co tak samo wyły .

no i własnie niewiem jakim tropem iść

mój machanik upiera się na pompie wspomagania ,została jeszcze klima ,pompa wody i podobno sam napinacz może wyć(nie rolka)?

co wy na to?


  • 0

#25 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:46, 03.04.2017

No nie wiem,ja odpuściłem.Jak kręcę pompą wody,to jest cisza,brak luzów więc na razie odpuszczam.

Z klimą też nie mam problemów,wszystko działa jak należy więc też tam nie będę grzebał.

Nie wiem jak napinacz może wyć,skoro się nie kręci?

Nigdy się z czymś takim nie spotkałem.


  • 0

#26 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:07, 03.04.2017

sam napinacz może wyć?? hmmm ciekawe

 

ostatnio w dwóch autach wymieniałem łożysko i rolkę od napinacza i to był strzał w dziesiątkę..


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#27 Opar7

Opar7
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Dublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedam
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 03.04.2017

sam napinacz też może wydawać "dzwieki" ale raczej jest to klekot niz wycie 

 

 

 

jeśli chodzi o wycie w moim aucie to jest ono na tyle uporczywe że już nie cieszy mnie jazda moja hondą

 

chyba czas pozbyć sie problemu i sprzedać auto

 

dziekuje wam za pomoc

 

pozdrawiam


  • 0

#28 PiotR8

PiotR8
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Małogoszcz
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 03.08.2018

Odkopuję temat, ale w dobrej wierze.

 

Na wiosnę zauważyłem podobny problem. Całkiem długo z nim jeździłem. Początkowo myślałem, że to rolka napinająca. Jednak u mnie gwizdanie nasilało się podczas kręcenia kierownicą na postoju - ewidentnie pompa. Została wymieniona na regenerowaną i przez chwilę był spokój.

Dosłownie 3 dni po wymianie pompy wspomagania usłyszałem podobne gwizdanie i w tym samym dniu padł alternator.

 

Wniosek dla następnych, których może dotyczyć ten problem: te odgłosy to najprawdopobniej pompa wspomagania (dźwięk identyczny ja na filmiku), ale winny może też być alternator (dźwięk troszkę inny).


  • 0

#29 Sikor5

Sikor5
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Tarnobrzeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:41, 30.08.2018

Mam też problem prawdopodobnie z pompa. Zmieniłem płyn Psf, łożysko napinacza i pasek ale bez efektów. Teraz zabiorę sie za pompę tylko szukam jakiś zestawów naprawczych lub wymiarow łożysk uszczelniaczy i oringow. Może ktoś przerabial ten temat w niedalekiej przeszłości i coś podpowie?
  • 0

#30 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 07:46, 30.08.2018

Tutaj znajdziesz wiele informacji:

http://www.accordklu...a-vii-24-cl9-✎/

 

1. Sprawdź czy są pęcherzyki powietrza w zbiorniku jak silnik pracuje

2. Oringi i uszczelnienia kup oryginalne

3. Łożysko OEM albo jakiś rozsądny zamiennik (FAG, SKF, NSK) 6203 2RS luz C3. 

4. Listę części (numery) zweryfikuj na japancars.ru - z tego co pamiętam polift ma jeden uszczelniacz więcej i chyba jeden z innym numerem. Wiem że u mnie listwa części była inna niż u kolegi który zamieścił swoją listę w jednym z pierwszych postów tematu do którego link jest powyżej. 


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 07:47, 30.08.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq