Jeśli odnosisz się do mojego problemu to tak jak napisaem w poście nr 16: "Wymienilem nawet caly silownik centralnego mastera." ....na nowy. Zresztą kupiony w Haparts
Dobrze wywnioskowałem, że po wymianie mastera coś się zmieniło, czy przed i po jest to samo?
Panowie, jakakolwiek wymiana czegokolwiek, zgadując co może być uszkodzone nie ma sensu. Jeżeli chcecie sami naprawić usterkę, to musicie zdiagnozować coś więcej niż "nie działa centralny". Podpowiadanie typu: napewno masz uszkodzony siłownik jest wprowadzaniem w błąd. A gościu od czyszczenia klem wygrał nobla XDD
Ok, nawet jeżeli problem tkwi w samym masterze -
A jesteś pewien, że w drzwiach pasażera nie ma drugiego?
Czy ruszając dzyndzlem w drzwiach pasażera centralny reagował/reaguje?
Masz dziurke na klucz od zew. w drzwiach pasazera?
Sprawdzałeś zamki (tam gdzie klucz wkladasz w drzwi) mogły się zaciąć w jednej pozycji. Tzn kluczykiem możesz kręcic, drzwi może się otworzą/zamkną ale wewnątrz klamki/zamka mógł zapiec się mechanizm, blokując siłownik w X pozycji. Po próbie zmiany pozycji bieguny się odwracają, a że był zablokowany, to poszło zwarcie z centralki właśnie na ten przewód. Tak tylko gdybam.
Tak naprawdę wystarczy dokopać się do centralki sterującej i już wiesz 50%, wiesz gdzie szukać, czy w prawo, czy w lewo Jak nie wiesz co i jak, polecam się Mogę Ci pomóc nawet przez tel ;p Metodą dedukcji znajdziemy przyczynę.
Albo podjedź, tylko kawałek masz do Wroclawia Najpierw diagnozuję, namierzam usterkę i wtedy działam. Nie ma zgadywania. Drogi nie jestem, a na pewno zaoszczędzisz na wymianie działających części.